Miten ihmeessä nainen 36v näyttää yhä edelleen 26v??
Kommentit (70)
36-vuotiasta, jota luulisi tarkkaan katsottuna 26-vuotiaaksi. Joku voi olla tyylillisesti ja kasvoiltaankin nuorekas äkkiä katsottuna, mutta tarkkaan kun syynää naamaa, käsiä, kaulaa -> ikä näkyy ihan kaikilla.
usko että sellaisia on olemassa ja itse myös olen näitä joita luullaan monta vuotta nuoremmaksi, mutta en usko sitä enää 35- vuotiaana tapahtuvan, että mua ihan kymmenen vuotta nuoremmaksi AIDOSTI luultaisiin, se ei vaan ole mahdollista.
Kaulan iho,rintakehä,polvet? Mieti uudelleen.Näyttääkö kymmenen vuotta nuoremmalta vai näyttääkö nuorekkaalle hyvin hoidetulle 36 vuotiaalle.?
Vaimoani luullaan helposti 15 vuotta nuoremmaksi mitä on. Nyt hän on 36.
1) perintötekijät
Hänen äitinsä on varsin kulahtanut. Vaimon pikkusisko, joka on 15 vuotta nuorempi, näyttää vanhemmalta.
2)ei tupakkaa, ei alkoholia, ei sokeria
Juu, ei polta ja alkoholia menee kohtuudella. Sokeri menee sitten tolkuttomasti. Suklaa levy päivässä. Selkää addiktio käyttöä jota hpelee. Olen läytänyt piilotetun suklaa levyn mm. lakanapinon alta.
3)hoikkuus, nuorekas tyyli (ei pissis kuitenkaan)
Hoikka on. kokoa 32 ja tällöin nuorten osastolta löytää paremmin vaatteita kuin turvonneiden tätien osastolta :)
4)unta ja ulkoilmaa
Unta 6-7h/vrk kolme lasta. mä saan vaan 5h enkä pidä tilanteesta.
5) innostunut mieli
Kyllä tuo vaimo on ikävä kyllä perus negatiivinen.
Jotain taidetaan silti tehdä oikein. Itse olen 37 ja 2 viikkoa sitten jouduin esittämään henkkarit, kuten aina, kun Floridasa ostin kaljan :) Partakin kasvaa tuuheana, mutta tuolloin olin kyllä juuri ajellut moisen.
Mun äiti näytti 36-vuotiaana nuoremmalta kuin on.siis reilusti.Lähettiin kerran yhdessä baariin kun olin 17-vee kattomaan Kirkaa ja yks mies ei millään meinannut uskoa,että on mun äiti.Ja ei,mun äidillä ei ollut tapana hillua alaikästen kans baarissa vaan tämä oli ihan kertakaikkinen poikkeusten poikkeus;)
itse katselen tuossa 20-25 -vuotiaita ja yksikään 35-vuotias ei näytä niin nuorelta. Se ikä näkyy, on itsepetosta väittää, ettei näy. Tietenkin ihminen voi olla freesi ja nuorekas, mutta kyllä se kaksivitonen on kuitenkin ihan eri näköinen kuin kolmevitonen, aina.
Missä nää 35-40 -vuotiaat, joita lullaan 25-vuotiaaksi luuraa? Itse olen tuota ikäluokkaa ja nuorekkaita ihmisiä paljon ympärillä, mutta ei nyt sentään 20+ -ikäisen näköisiä. Ihmiset muuten kuvittelee olevansa aina nuorekkaampia kuin ovat. Kohteliaisuuttaan joskus joku kehuu nuorennäköiseksi ja arvatessa ikää on oikeasti kohteliasta arvata alakanttiin. Tapahtuuhan tuota minullekin, mutta on se fakta, että kyllä mä yli kolmekymppiseltä näytän ja haluankin näyttää. Kuka sitä nyt teiniltä enää haluaisikaan näyttää?:)
En livenä,en telkkarissa enkä lehdissä.
http://www.exposay.com/celebrity-photos/reese-witherspoon-35th-peoples-…
tässä Reese Witherspoon n. 33-vuotiaana, ja hänhän on hyvin tyttömäinen olemukseltaan, mutta ei hänkään mistään katsottuna näytä 25- vuotiaalta, saati parikymppiseltä.
olin silloin 25vuotias, eli 10v nuoremmalta näytin kaikkien mielestä. Oli erittäin ärsyttävää kun kaikki luuli teiniksi kun olin jo ihan aikuinen. Nyt 3v myöhemmin, 28vuotiaana ja kahden laspen jälkeen näytän ikäiseltäni ellen vanhemmaltakin :-/ kyllä se taitaa olla unenpuute ja stressi mikä vanhentaa eniten,mun kohdalla ainakin. En ole koskaan polttanut ja juon harvoin, ruokavalio on suht terveellinen mutta syön paljon herkkuja mutta olen hoikka. Nyt toivoisin näyttäväni ikäistäni nuoremmalta mutta eipä taida enää mikään auttaa, ehdin jo rupsahtaa.
jos on kimmoisat kudokset, ei muutu miksikään.
Vanheneminen alkaa näkyä tuossa 40+ paikkeilla
<a href="http://www.exposay.com/celebrity-photos/reese-witherspoon-35th-peoples-…" alt="http://www.exposay.com/celebrity-photos/reese-witherspoon-35th-peoples-…">http://www.exposay.com/celebrity-photos/reese-witherspoon-35th-peoples-…;
tässä Reese Witherspoon n. 33-vuotiaana, ja hänhän on hyvin tyttömäinen olemukseltaan, mutta ei hänkään mistään katsottuna näytä 25- vuotiaalta, saati parikymppiseltä.
Näyttää ihan 20 v, minä ainakin näytin vanhemmalta 20-vuotiaana. Se vaikuttaa onko blondi vai tumma mielestäni, tummilla näkyy jo viiksetkin 30 vuotiaana, siis naisilla. Tosi kaunis nainen toi Reese.
Kaunis on ja nuorekkaan oloinen, mutta ei kasvot nuorilta näytä.
mitä, jotkut vonkaajat jossain heittää sun iästä. Mäkin näytän varmaan muutaman vuoden ikäistäni, 37-vee nuoremmalta, mutta on mulla ryppyjä ja esim. käsistä alkaa nähdä jo iän.
Jos joku väittää, ettei oo yhtään ryppyä 35-vuotiaana, niin on sokea.
media.onsugar.com/files/2011/02/07/0/1384/13843973/b3/Reese_Witherspoon_Hairstyles_7.jpg
Reese parikymppisenä ja kyllä minä ainakin huomaan eron. Itse olen liki 30 ja parikymppiset näyttää minusta ihan 12- vuotiailta nykyisin, ei ne näytä siltä kuin itse kuvittelen parikymppisten näyttävän.
36-vuotiasta, jota luulisi tarkkaan katsottuna 26-vuotiaaksi. Joku voi olla tyylillisesti ja kasvoiltaankin nuorekas äkkiä katsottuna, mutta tarkkaan kun syynää naamaa, käsiä, kaulaa -> ikä näkyy ihan kaikilla.
mutten usko että monikaan tarkoitti, että tarkeempaan syynättäisiin, vaan ohimennen joku vilkaisee ja luulee nuoremmaksi.
Kyllä mulla ja siskollakin on vissit erot vaikka pukeuduttais samalla tavalla, ikäeroa 8 vuotta.
Kaulan iho,rintakehä,polvet? Mieti uudelleen.Näyttääkö kymmenen vuotta nuoremmalta vai näyttääkö nuorekkaalle hyvin hoidetulle 36 vuotiaalle.?
Minä en kyllä tajua, miksi ei voisi näyttää? Miltä ne 26-vuotiaalla näyttävät ja miltä sitten muka 36-vuotiaalla? Varsinkin polvet...???
Olen itse yli 30 ja minua luullaan jatkuvasti kymmenisen vuotta nuoremmaksi. En usko, että nämä ihmiset ehtivät analysoida kaulani ihoa, koska kokonaisuus ratkaisee - olen aina ollut sellainen "baby face", minulla ei ole mitään ryppyjen alkuja (vaikka monella jo vähän nuoremmalla on), mutta suurin syy on silti varmaankin tyylini, niin peukeutumis-, vaate-, hius- kuin meikkaustyylikin.
En erityisemmin tee mitään erityistä asian suhteen. En tosin polta tupakkaa, mutta joskus käytän alkoholia, enkä aina syö niin terveellisesti. Tosin olen kasvissyöjä, mikä saattaa vaikuttaa asiaan. Liikunnan harrastaminen on valitettavasti vähentynyt lapsen syntymän jälkeen, mutta olen hyvin hoikka. Myös äitini on silti aina näyttänyt ikäistään paljon nuoremmalta, joten ehkä osasyy ovat perintötekijätkin.
Itse olen liki 30 ja parikymppiset näyttää minusta ihan 12- vuotiailta nykyisin, ei ne näytä siltä kuin itse kuvittelen parikymppisten näyttävän.
Minusta taas ihan päinvastoin, minusta parikymppisten tyyli on nykyisin niin tätimäinen, että kaikki näyttävät vähän vanhemmilta kuin ovat. Ehkä osasyy siihen, miksi vähän erilaisella tyylillä on helppo näyttää ikäistään nuoremmalta... Lisäksi nykyisin parikymppisillä on aika veltto vatsa, ja kyllähän sellainen pelastusrengas aina vanhentaa. Ei toki niillä, jotka harrastavat liikuntaa, mutta sellaisilla perus-parikymppisillä on nykyisin "huonompi" vartalo kuin aiemmin.
Minusta taas ihan päinvastoin, minusta parikymppisten tyyli on nykyisin niin tätimäinen, että kaikki näyttävät vähän vanhemmilta kuin ovat. Ehkä osasyy siihen, miksi vähän erilaisella tyylillä on helppo näyttää ikäistään nuoremmalta... Lisäksi nykyisin parikymppisillä on aika veltto vatsa, ja kyllähän sellainen pelastusrengas aina vanhentaa. Ei toki niillä, jotka harrastavat liikuntaa, mutta sellaisilla perus-parikymppisillä on nykyisin "huonompi" vartalo kuin aiemmin.
törmäät parikymppisiin? Nimittäin itse olen vielä amk:ssa ja tuo kuvauksesi on toooodella kaukana niistä sadoista parikymppisistä naisista mitä näen päivittäin.
ja näytän ainakin 10 vuotta nuoremmalta. Oon hoikka, en juo enkä polta, yritän syödä terveellisesti ja käytän lisäravinteita.
Oon aina näyttäny ikäistäni nuoremmalta ja nyt se alkaa tuntua jo mukavalta.
Jep, kyllä niitä hyviä perintötekijöitä veikkaan minäkin. :) Mummo näyttää ikäistään nuoremmalta, äiti meni helposti kymmenen vuotta nuoremmasta viisikymppisenä ja minä olen 26 ja mitään täysi-ikäisten juttuja on ihan turha mennä ostamaan/tekemään ilman, että ajokortti on mukana.