Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^Truplat Torstaihin!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffu:

Onko mulla menny ihan ohi, mutta siis miksi ette enää tee lapsia? Ettekö halua vai jostain muusta kiinni?

Soffu

Meillä siis mies alusta asti ollut sitä mieltä että vain 2 lasta, ja minäkin olen kallistunut siihen suuntaan. mutta jokin vihjailee mun pääkopassa että " jos nyt kuitenkin vielä" Mutta mies tyrmää kyllä ajatuksen täysin :/

Vierailija
42/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, älähän nyt vielä sano mittään... Te ootte nuoria ja aikaa on paljon! Mistä sitä koskaan tietää jos mieskin vielä innostuu muutaman vuoden päästä. Nauttikaa tästä hetkestä!!

Eihän sitä koskaan tiedä : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tarttee heittää mies laivalle ja sitten suunnata kohti Poria, jossa vauvan 1kk neuvola, siksi siis jo hereillä.

Vauva söi 01 aikaan ja vasta 05.30 seuraavaksi :D Ja me syötiin tissiä taas kun ei pullo heti kelvannut! No, pullosta malttoi syödä n. 50ml ja loput rintaa, johon se sitten nukahtikin hetken kuluttua :)

Mut nyt laittaa kamppeet valmiiks lähtöön

TALVIKKI:

Ihanaa että kaikki ok! Nyt otat iisisti siellä etkä tee MITÄÄn (painotan sanaa mitään, tää vanhempien kone on mäkki enkä osaa noita hakasulkeita täältä... heh) vaan nostat jalat kiltisti pöydälle, komennat miehen palvelemaan ja pidät allun kohtukodissaan viimemetreille asti ;) Ja se oli käsky :D

No nyt kamppee valmiiks. :)

T:Neiti21 kera 2 vintiön

Vierailija
44/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä viimeisiä hetkiä vietetään enne kotiinpääsyä. Kyllä on kuulkaa ihana köllähtää omaan sänkyy. Voin taata, että nukun kuin tukki. Alkuyö meni oikeestaan melko hyin, mutta sitte tuossa kolmen pintaan iski väsy. Pötköttelinkin hetken tuossa kanslian sohvalla ja lepuutin silmiä.

Neiti: Ajelkaahan varovasti. Siellä, (tai ainakin täällä ;)) on nyt tiet liukkaat. Tuuhan sitte kertomaan, millasiin mittoihin tyttö on jo päässyt. Varmasti kasvanut hurjasti.

Talvikki: Mikäs siellä on tänään tilanne? Toivottavasti supparit on jo laantumaan päin. Lähetänpä minäkin sinne supparin laannutus säteitä~~~~~~~~~~~~~

Mariposa: Hitsit kun jännittää toi sun tilanne. Millos meinaat uutta testiä? Isot peukut sille, että saisit plussan.

Nyt alkaa aamutyöläiset raahatua paikalle, joten näihin kuviin, näihin tunnelmiin...

T. mirulii rv 4+5

Vierailija
45/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku jossain pinossa kysyikin että onko meillä jo talvirenkaat: vanhat huonot kitkat on alla, joten varovasti ajellaan.

Sinänsä kiva että vuoden ajoin tuota Pori Rauma väliä töihin, eli paljon olen ajanut elämässäni autoa (siis muutenkin!) ja tuo tie on " tuttu" , Tosin yksi pahimmista alueista hirvien suhteen.

Mutta ajoissa lähdetään niin eiköhän se siitä.

Lapset nukkuu vielä, mies on heitetty satamaan (nyyh) ja odottelen että klo tulee 8 jolloin alan neitokaisia pukea ja laittamaan autoon. Jospa Nea ainakin jatkaisi uniaan siellä.

Mut joops, aamupalalle

MIRULIILLE mukavaa työpäivää, ja muillekin tietty!

T:Neiti

Vierailija
46/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mukavaa nukkuaikaa sitten ;)

Vierailija
47/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti täällä tapahtuu hirmusti,kun ei pääse koneelle...Eilisen illan meillä oli vieraita ja sit,kun isäntäkin pitkästä aikaa viikollaki illan kotona,niin enhän mää malttanut sen kainalosta mihinkään...

Talvikille lentää täältäkin monta pientä enkeliä! Nyt otat sitten rauhallisesti ja lepäät,kun sait sairaslomaa! Jokainen päivä,jonka vauva saa vielä viettää masussa,on askel eteenpäin,niin että lepäähän nyt kunnolla.

Nekku: Mitens yö meni??? Toivottavasti paljon paremmin kuin viime yö!

Mii: sä oon mahtava ;D punapersemii *reps* (tyttö 5v tos ihmetteli,,että mitä äiti hihittää koneella...)

Neiti: turvallista kotimatkaa!!!

Nyt yks neiti kiljuu sängyssä,täytyy käydä nostamas se pois, mukavaa torstaita ja mariposa: TORSTAI on toivoa täynnä...

Vierailija
48/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa talvikki että kaikki hyvin, nyt vaan lepoa lepoa lepoa;)

neidille hyvää 1kk neuvolaa!aina jännää päästä kuulemaan miten on pikkuinen kasvanut. teillähän on hienosti nukuttu ja vaavi vielä niin pieni, muutaman kuukauden päästä meette jo yön putkeen ilman syöttöjä..

meillä taas heräily aloitettiin jo hyvissä ajoin, eilen poika nukahti ihmeen hyvin,muutaman minuutin hyssyttelyllä,seittemän aikaan, mutta kai se sitten on yöstä pois jos illalla jo nukutaan, eli ensimmäistä kertaa herättiin jo kahdeksalta ja tissiä haluttiin, sitten yhdeksältä ja niin eespäin tasaisesti tunnin välein heräten aamuun asti ja aina halusi tissin, vaikkei välttämättä ees ollut nälkä, kai se sitten rauhottaa..keskellä yötä valvottiin jonkun aikaa ja aamulla sitten herättiin kuudelta, paaah, oisi tämä äippä kyllä suostunut vähän pidempäänkin nukkumaan;) no ehkä sitten joskus(10vuoden päästä) on minunkin aikani nukkua..

mirulii, miten ihmeessä jaksat öisin olla töissä? itseltä ei kyllä onnistuisi ensinkään..

täällä (helsingissä) myös ensikertaa lunta maassa ja kylmän ja liukkaan näköistä,hyrrr. yritin pojallekin ikkunasta näyttää että nyt on kuule maassa sinun elämäsi ensimmäiset lumet.ei paljoa kiinnostanut;)

parvekkeellekin oli satanut ja mietinkin että kohta täytyy aamuisin aurata parveke ennen kuin pojan saa päikkäreille, vai pitäisiköhän ihan hankkia lumilinko:)

no juu nyt aamupalalle ennenkein poika herää päikyiltä ja äiti jää ilman ruokaa...

aurinkoista aamua.. sunnuntaina muuten päättyy kesäaika,nyyh, meien kesävaavi on jo niiin iso.

hyökkään riisipiirakoiden kimppuun!

Vierailija
49/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikki! toivottavasti supparit ymmärsi loppua, miten voit?

Nekku! Sama kysymys, miten voit? Toivottavasti viimeöinen ei uusiutunut.

Mii! =) Voi *reps* ja *kops* sua.. Piristit kyllä totaalisesti eilisen päivän! =)

Neiti! Turvallista matkaa ja mukavaa neuvolakäyntiä!

Miruliille hyviä unia!

Viime yö meni valvoessa, pikkuneiti sai taas yskänpuuskia ja kitisi muuten vaan. Oli tosi outoo herätä kkitinään, kun yleensä herään joko siihen että toinen läpsyttää hymyssä suin mun naamaa tai toiselta puolelta kuuluu iloinen moi äiti ja moi vauva hihakaisu!

Jokohan neiti nyt alkas tehdä noita hampaita lisää, ovat kyllä niin kauan olleet turvoksissa, että siinä voi olla syy.

Pakko tänään soittaa lääkärille kuitenkin tuosta yskästä, onhan tätä jo jatkunu kolme viikkoa. Kuinkahan kauan noita yskänlääkkeitäkään voi turvallisesti antaa vauvalle.

Mulla on ollu eilisestä asti ihmeellistä alavatsakipuilua. Siis jos en paremmin tietäs niin väittäsin, että täti on tulossa. No vaikka se riesa onkin niin ei sekään nyt sentää joka viikko änge itseään kylään joten jotaan muuta tää on tällä kertaa. Mutta omituista on.

Laitoin muuten yhden uuden kuvan mun kylpyankoista näytille!

Jaahas, nyt haisee kakka joten heipati hei vaan ja hauskaa päivää kaikille! =)

Vierailija
50/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä herätty hyvillä mielin, sillä yöllä en herännyt supistuksiin ja nyt aamulla tullut vaan muutama. Levon kannalta ajattelin tosiaan ottaa ja lapset ovatkin nyt mummulla, joten saan olla ihan yssisseen;-) Vietiin lapset jo eilen illalla mummulaan jos oisin joutunutkin jäämään sairaalaan. Onneksi en joutunut!!! Siellä on niin kurja maata:( Kiitos vielä kaikille huolenpidosta:`)

Neiti: Ajelkaa tosiaan varovasti ja tuuhan kertomaan pikku tyttösen mittoja! *lupaa totella Neitiä eikä tee MITÄÄN...paitsi kiusaa teitä täällä aina välillä:D*

nekku: Mikäs sun vointi tänään?

mii: Pahoittelut tädin tulosta*manaa tätiä ihan muille maille!!!* Mäkin oon täällä naureskellut noille sun ilmauksille*reps*

mirulii: Muistan kun tein yövuoroja ja aina aamuyön tunteina herkuttelin ajatuksella siitä kun saa köllähtää omaa sänkyyn:)

fiikuna: Tervetuloa!*muistelee, ettei ole vielä toivotellut tervetulleeksi:)*

Talvikki ja jo maailmaa valloittamaan haluava Allu?

Vierailija
51/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täs aamupäivän hekotellut noita Mii:n juttuja ja sit tuli mieleen semmonen et,ku on tilanne,et ei missään tapaukses paranis nauraa ni voihan vitalis,mutta naurattaa niin hirveesti... kun olin täs joku aika sit sukulaissedän hautajaisis ja siis tää setä on ollut monta,monta vuotta tosi pahasti dementoitunut,niin eikös tää heppu,joka luki niitä adresseja ja niitä muistolauseita,että " ....muistoa kunnioittaen jne..." niin se luki vahingos,että " ... T.T:n MUISTIA kunnioittaen..." Siis mun oli purtava huulet verille ja syötävä melki lautasliina ja kyyneleet valu pitkin poskia,kun teki niin tiukkaa olla nauramati. Siis ihan hirvee tilanne sillon!

Mut nyt meen pihalle,kun lapset meni jo edeltä.

Vierailija
52/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Anoppi lähti valumaan omaan kotiinsa ja mä sitten tänne ryntäilin. Tosin lukematta vielä eilistä pinoa... Mutta ensin vieroitettava nämä vieroitusoireet pahimmasta päästä pois ;DDDD

Hyvä että Talvikkilla supparit ilmeisesti loppuneet tai ainakin vähentyneet reilusti :) Nyt sitte iisisti siellä kotosalla -> tämä on käsky! ;)

Täällä ei sen kummempia ja uusia juttuja kuulu. Itsellä tuli eilen illal kurkkukipeeksi -> sillä lailla mul AINA alkaa nuha/flunssa joten siis niistämis aikoja mullekin tiedossa :/ Poika alkaa olee aika ok jo. Hieman tukkoisuutta nukkumaan mentäessä vielä mutta ei valu eikä aivastele enään :)

Pyykikone laulaa taustalla ja kissojen pytty täytynee pestä pian ennen ku alkaa nurkista löytyy yllätyksiä ;) Eilen onneks sain imuroiduksi ja pölytkin kävin läpi edellispvänä joten tän pvän voi ottaa hieman lunkimmin :)

Tänään myös tasan 2 vkoa ultraan -> ei malta millään odottaa ei.

Sen kummempia oireita väsymyksen lisäks ei ole kummemmin tullut paitsi ruokahaluttomuutta. Ei tee oikein mitään mieli syödä. Pahaa oloa ei varsinaisesti ole. Ja sitte ku nälkä tulee täytyy syödä HETI tai tulee super heikko olo..

Mutta joo, eipä tässä tämän ihmeempiä tällä erää.

NEITI, tuuhan kertomaan pikku-rinsessan kasvunkäyriä sitten :)

Menen lukee eilistä pinoa ja palailen taas ohikulkumatkalla niinku Hönttä sanoi ;)

Vierailija
53/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tuli tuota lunta, edes hetkeksi! Pihalla on paljon enemmän lasten kanssa puuhaa, kun saapi mennä pulkalla, hiihtääkin nurmikolla ja kolailla (ihan vain leikispäin, ei sitä lunta oikeesti kovin paljoo oo).

Talvikin

jännitystarinan kävin lukemassa eilisestä pinosta ja huih kuinka säikäytti! Onneksi kaikki näyttää nyt kuitenkin olevan ok!! Lepo!!! *komentaa* Serppukin.

Marieela:

Tuhruttelu näyttäisi olevan ollutta ja mennyttä (?) Hyvähyvähyvähyvä!!

Hönttä:

Mä hihitin tuolle sun hautajaisjutulle täällä ihan vedet silmissä ja tyttö intti vieressä, että mille sä äippä oikein naurat? Näitä sattuu todellakin. Ite olen kerran torkkunut kaukaisen sukulaisen hautajaisissa istualtani kirkossa ja havahduin kun mies tökkäsi hereille ---> videokuvaaja osoitti kameralla juuri minuun... Toivottavasti hän ymmärsi edes leikata sen kohdan pois, ennen filmin esittämistä lähiomaisille...

Nyt tää lähtee kampaajalle ottaan kikkarat - jee!!

Serpenttiini rv25+ muutama pv

Vierailija
54/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Talvikki[/b] näköjään on ihan kunnossa siellä ;) Mukava ettet joutunut sairaalaan pötköttelee, on se vaan niin tympeetä..! Mukavia rentoutus hetkiä nyt sitten vaan, kun kerran lapsetkin poissa jaloista :) NAUTI!

Juu, [b]Neiti[/b], neuvolakuulumisia?!

Mun mies ajelee vielä tän päivän kesärenkailla :( Huomenna saa nastat vihdoin alle. (ei onneks ajele kun pakosta eli kouluun ja töihin. Onneks nekin matkat on ihan keskustassa, jossa tiet on vielä ihan sulat) Vaik aamusin tietty on liukastakin..

Ihanaa kun olo taas kohentunut!! :D Pikkasen heikottaa, eli pistelen suuhun kokoajan jotain - ettei heikotus ylly niin pahaksi. Siitä on taas vaikeempi kohentaa oloa..

Aateltiin tytskin kans lähtee käymään tossa KodinYkkösellä (samalla lastentarvikkeessa ja EnttenTenttenissä) Niin ja Eläinkaupassa.

Eka makselen laskut tässä koneella..

[b]Mies on ihan vauvakuumeenkourissa[/b] :D Selitti ihan tohkeissaan kun sai ottaa käyrää joltain raskaana olevalta (harjottelussa). Aa, niin ja kun ne kaverinsa kanssa oli meidän tallilla laittamassa tummennuksia miehen autoon.. Samalla ne oli suunnitellu seuraavaan autoon poppisvehkeitä. Mies sano kaverilleen et pitää suunnitella ne vehkeet silleen et peräkonttiin jää tilaa vaunuille :) *pienestä tää tyttö iloitsee*

[b]Sit se on ihan rakastunut - muhun[/b] ;D Se sano tässä yks päivä et on taas rakastunu muhun uudelleen. Kyl sen huomaakin, kun koko ajan soittelee, laittelee noita s-posti " rakkauskirjeitä ;).. Oonpas mä hyvässä asemassa tällä hetkellä :I

Yks ilta kovasti suunniteltiin häitä. Mieskin haluis pitää ne noin parin vuoden päästä :D

Mukavaa päivää toivottelee - rakkaudesta punastunut - nekku ;D

Vierailija
55/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eilen illalla päässyt kirjoittelemaan, kun mies asensi meidän koneelle Windowsin ym. juttuja uudestaan... Meinaa välillä tökkiä aika pahasti se meidän masiina, joten päätti sitten miekkonen laittaa kaikki uusiksi. Ja minä möllötin nettipimennossa koko illan :( Eikä se operaatio ollut vielä tänään ruokkiksellakaan valmis...

HÖNTTÄ; kieltämättä aika huvittava tuo kertomasi hautajaistilanne *reps* Mikä ihme siinä onkin, että yleensä sellaisissa tilanteissa, joissa ei ole soveliasta nauraa, naurattaisi yleensä parhaiten..? *noloa*

TALVIKILLE kovasti jaksuja. Onneksi supparit ovat vähentyneet. Kuten Nekkukin sanoi, koita nyt vaan nauttia olostasi ja vedä lonkkaa hyvällä omalla tunnolla. Kerrankin saa ihan luvan kanssa olla tekemättä YHTÄÄN MITÄÄN!

NEITIN neuvolakuulumisia odotellaan...

Kiva kuulla, että NEKUN olotila on kohenemaan päin. Älä nyt kummiskaan innostu rasittamaan itseäsi liikaa, ettei tule huono olo uudelleen. Take it easy, my friend!

Meillä mies oli nähnyt viime yönä vauvaunta *herttaista* Oli kuulemma pidellyt sylissään meidän pienokaista ja ollut superonnellinen. Yritin kysellä oliko vauva unessa tyttö vai poika, muttei mies tiennyt ;) Sanoi vauvelin olleen vain pieni ja kurttuinen :)

Toivottavasti meidän kone pelittää tänä iltana, jotta pääsen kirjoittelemaan lisää kotona. Nyt työn raskaan raadantaan :(

Vierailija
56/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan siis mun tuhruttelu on loppu, sitä tuli siis sen yhden kerran vain. Sitä eilen muutama mietiskeli/kyseli. Kiitos huolenpidostanne :)

JELLONA, sullahan se tuhruttelu sattui tavallaan menkkojen kohille. Mulla nuo tuhruttelut menny sii johonkin ei-mihinkään-järkevän-sauman-kohille ;) Ihana sun miehuksen uni ;)

JOHELLE ja AXE, mäkään en ole talven ystävä mutta jouluna haluisin et on oikein Disney-lunta, eli paljon ja hieman pakkasta *haaveilee*

JOHELLELLE vielä flunssan karkoitussäteitä~~~~~~~~~~~~~

Mullakin juuri tulossa -> kurkku sairaan kipee :(

MII, täälläkin totaalinen repeytyminen sun eilisistä jutuista =DDDDDDDD

Punapersmii, voi helttinen sentään kuinka hauskoja juttuja ;DDDDDD

Onneks jaksat meitä hauskuuttaa vaikka sulla tuo täti hieman siellä pistääkin apeaksi :/

NEKKU, voinet kuvitella millaiselta musta tuntuu päivittäin, siis niiden paineiden osalta. Mulla kun keskiarvo paineiden kohalta tuli 86/52 eli yläpaine koko ajan alle 100. Mutta nyt kyllä et jää kotiin enään jos vielä olo heikkenee. Kuumen kanssa nuo paineet tosiaan on kamalia, huh ja hui!! Pidä huoli ittestäs ja ota löysin rantein, kuten TALVIKKIKIN :)

KATZU, ihanaa. Sä alat olla askelen päässä ä.pakkauksesta :) Näin tää aika menee. SUllakin näköjään alhainen verenpaine, huimaako usein suakin? Tai mustuuko silmis usein?

MIRULII, onko viel öitä jälel? toivottavast ei. Ihana tuo kp juttu. Musta on vielä kans aika hankala muistaa et ne on rv eikä kp:t.

MIITSU, kiva ku palasit pimennosta :)

MARIPOSA, mikä tilanne? Ihan jännittää jos se täti vaik menikin muualle, heh hee... *peukuttaa* bdbdbdbbdbdbdbbdbdbdbdbdbdbdbd

PIIPAA, jokos hiukan helpottaa apeus tädistä? Toivottavasti. Kyllä se pikkunen teille tulee, nopeammin kuin huomaatkaan;) Voimia kotiin ilman miestä :)

Samoin NEIDILLE!!! Edelleen neuvola kuulumisia ootellen :)

LEANNAKO meni jonnekin matkalle? Mulla menny ihan ohi. Ihan ku HÖNTTÄ olisit toivotellut hyvää matkaa/lomaa? Käsitinkö jotain oikein vai väärin? *sekaisinko täällä*

Juuh, mutta nyt en enempää muista vaik kuin mietin ja yritän :O

Joten menen pötkölleen kunnes tyttö palailee koulusta, heipsistä vaan!!

=)

Vierailija
57/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan höntti olo!

koko päivä mua on pistetty ja otettu verikokeita.olin sielä lääkärissä ja mitään yksiselkoista ei ilmennyt.lisää tutkimuksia.ja verikokeita.

sitten olin neuvolassa hakemassa nuorimmalle rokotukset,viimeksi oli juuri ollut korvatulehduksessa ja niitä siirrettiin.

ja samassa hain omat rokotukset kuntoon.nyt vasen käsivarsi on ihan kipeä.ja niinku sanoin niin ihan hölmö,poissaoleva,höntti olo!

onko normaalia tetanus rokotteesta,tämä olo???tietääkö kukaan.

marieela:juu-ollaan lauantaina lähdössä koko perhe kanarialle.

ihan kivaa...paitsi...etten oo vieläkään saanu pakattua.pyh!se on kurja homma!

mutta ei saa valittaa,ihanaa päästä hetkeksi lämpimään!

talvikki:kiva että kaikki hyvin vauvan kanssa!otahan nyt ihan levon kannalta!vielä pitäis viikkoja vauvan massussa pysyä.)))))voimia(((((

nekku:kiva kuulla että sinullakin parempi päivä!

poistuu takavasemmalle...

L+5

Vierailija
58/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖNTTÄ:

Meinasin tukehtua porkkanoihin kun luin tuon sun jutun hautajaisista. Ihan oikeesti tuli kiire mennä kakomaan porkkanat pois henkitorvesta :D

Mitäs muuta, taas oli niin paljon asiaa että unohtu puolet

NEKKU:

Voi kun kuullostaa ihanalta tuo miehesi uudelleen rakastuminen :) ♥

NEUVOLASSA:

Pikkuinen oli jo 4240g ja 54,5cm, pipo 38cm (s. 3420g, 51cm ja 34cm) Tekstinä: " Komeasti kasvaa rintamaidolla. Jäntevä, normaalisti kehittynyt vauva. Iho siisti. Näkee/kuulee. 31.10 ensimmäinen aika HuSuKeen)

ja pisteenä iin päälle:

[b]Meillä on tänään vain tisuteltu.[/b]Ei siis ole tarvinnut kuin lypsää aina loput pois rinnasta imetyksen jälkeen. Hylki pulloa ja kokeilin niin tissi kelpasi ja mahansa täyteen söi, röyhtäisi ja nukahti. Tuo imetys sitten taas on nostanut mun maidon tuloa uskomattomiin lukemiin. Pelkästään aamupäivän lypsysaldona likemmäs 500ml tavaraa... ja siis imenyt on sit rinnasta tuntemattoman määrän.. mutta hiljaa ja tyytyväinen on, että hyvin tarpeeksi ilmeisesti saanut ;)

Nea nukkuu sisällä, vauva ulkona. Olikin ihmeen hiljaista :D

Jos menis hetkeks pötköttää, meinasin aamulla nukahtaa rattiin kun tuo porintie on niin pirun tylsää matkaa.. oikeesti aloin jo miettiä että pitäisikö pysähtyä ja kahvia käydä juomassa, niin zippi olin.. vaikka nukkuakin sain yöllä..

Vierailija
59/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TALVIKKI: Hyvä ettei mitään isompaa ilmennyt siellä lääkärissä! *huh* Ja nyt sitten vaan lepoa ja laiskottelua. Määräispä joku mullekkin, niin ei olis niin huono omatunto. ;D

NEKKU: Kiva että oot jo vähän parempana siellä. Ja heti menossa shoppaan, niin se pitää. ;D

MARIEELLA & JOHELLE: Paranemisia lentsusta!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikä sitä ketun tätiä näy!! Ei edes niitä oireita ole ollu pariin päivään. Kuvottaa vaan. Niin paitsi äsken kun kävin ostamassa uuden testin, niin JUST siinä kassalla kun olin maksamassa vihlas taas siihen malliin että meinasin kiikuttaa testin takas hyllyyn. No en kuiten kehdannu. Eikä se vihlasu edelleenkään tuonu sitä samperin ämmää..!! :( Eli jos vaikka oottasin tonne..hmm.. sunnuntaille ja sitte pissisin tikkuun. =)

Hups, ruoka on valmis, kohta takas..

Vierailija
60/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARIPOSA: ei!!! Testaat jo huomenna!!! *anelee*

NEKKU,MARIEELA JA TALVIKKI: hieno homma, että tilanteet rauhoittuu!!

NEITI: Hienosti on pikku-neiti kasvanut!:)

A kp15 :) Mun on PAKKO saada vauva tästä kierrosta!!!!