HEINÄSIRKAT iloista tostaita
ajattelin kokeilla tätä aloitusta. toivottavasti tein oikein...
toivottavasti tänään tulis monta plussaa.........
täällä täti on pysyny vielä poissa vaikka tänään olis ollu tätin tulo päivä.
raskaustesti näytti negaa mutta jännä kyllä et ovis testi näytti heikkoa plussaa! onko muilla käyny niin?
tänään tarttis mennä hakemaan ekat joululahjat ja sunnuntaiksi
täytyis hakea kaikki esikoisen syntymäpäiviä varten.....
toivottavasti täti nyt kans pysyy pois....
plussa onnea kaikille ja tätit pusikkoon...
Kommentit (47)
Piinailijoille pitkää pinnaa ja +++++++++säteitä ja ovistelijoille tärppejä! Kyllä me kaikki se plussa jossain vaiheessa napataan;) Jos ei nyt niin sitten seuraavalla kierrolla.
Tottakai mä teitä odotan täällä, ja yritän oikein tartuttaa näitä raskauspöpöjä teillekin :D
Nellariina, sähän kidutat meitä sillä testaamisen pihtauksella :D
Kaikki muutkin, OIKEIN paljon onnea pissimis reissuille!
Ensinnäkin ISOooT onnenhalit plussanneille! Toivottavasti täältä tullaan muutkin pian perässä... Voimahalit tädin yllättäneille! Tsemppiä muille piinailijoille!
Omaa napaa: itsellä menossa todelliset piinapäivät kp30/27-31 eikä tädin tulosta onneksi vielä merkkejä(jatkuvaa ravausta kuitenkin wc:ssä tarkastamassa asiaa...), tosin aikaisemmin esiintyneet ns.klassiset raskausoireet ovat peittyneet paraikaa potemani flunssanoireiden alle. Ainut hyvä puoli tässä flunssassa onkin että vihdoin ehdin kirjoitella tänne itsekin. Taustalla on tullut roikuttua pidemmän aikaa jännäämässä, pitämässä peukkuja ja tietysti tartuttamassa itseensä plussasäteitä : ) Tosin hieman mieltä synkäksi veti eilen tekemäni raskaustesti, joka sitten näytti negaa :( Vielä ei kuitenkaan kaikkea toivoa ole kokonaan menetetty, ainakaan niin kauan kunnes täti pysyy loitolla... Kovasti++++++++toivottaen Johanna
lisään tässä hieman vielä aamuiseen tekstiin...
tai siis ekaksi onnea plussanneille...
mulla on edelleen lämmöt kohollaan ja valkovuotoa tulee koko ajan.
onkohan jollakin ollu vastaavaa et valkovuodossa on ns.klimppejä?
ei ole mitään tulehdusta tai muutakaan syytä miks olis sellaista..
mahassa on välillä kipuja mutta aivan erinlaisia kun menkkojen aikaan.
toivottavasti huomenna näyttäis testi edes heikkoa plussaa....
sitten vielä tervetuloa uusille...
Minulla on ja värikin on aavistuksen tummunut, ei ole ihan kirkasta/valkoista vaan vähän kellertävää ja todella paksua.. hyi hyi :)
samois päivis mennään ja mullakin oli toi ovis kp16.Ja samoin odottaa acon 10 tuolla testaamista, mutta en vielä uskalla tehdä.Ajattelin että jos vaik sunnuntaihin ainakin malttais odotella.Toisaalta mulla ei oo kyl mitää oikeen oireita et voi olla täti kerkee tulla eikä tarvi testaa.Ainoo on järkyttävä väsymys ja palelee.Oonki nukkunu täs pitkin päivää taas vaihteeks.Milloin testaat?
mulla on kans jus tuollaista keltaista. yök..
muuten hyvä kun vaan täti pysyis pois ja testistä tulis plussa...
alkaa kyllä mennä hermot ku ei tie onko vaavi tulos vai täti..
TOIVOTTAVAST vaavi..
tänään olin juuri kaverini kanssa shoppailemassa ja hänellä on puoli vuotias pikku neiti. voi kun oli ihanaa kulkea pienen vauvan kans..
siis kuume vaan nousi...
onneks on paras kaveri niin saa olla vaavin kans usein tekemisis..
Minulla myös valkovuoto selvästi lisääntynyt sekä koostumus muuttunut, lisäksi lämmöt pysyneet loppukierron koholla(tosin saattaa tällä hetkellä johtua myöskin flunssasta).
Ajattelin itse testailla seuraavan kerran lauantai aamulla, mikäli pystyn hillitsemään itseni kokonaisen huomisen päivän(kovasti tuo valmiiksi ostettu testi tunkee ajatuksiin), sekä tietysti edellyttäen että täti ei pakkaudu totutuille visiiteilleen tällä kertaa. Jaksamista piinailuun; yrittää täällä kovasti karkoittaa tätiä piiiitkälle matkalle pois meitä kaikkia kiusaamasta...
Oikein paljon ONNEA plussanneille!!!
Nyt onkin plussia jo ihan kivasti heinäkuulle ja toivotaan että meitä tulee paljon lisää :)
Aivan kauhea kiire on ollut viimeset pari viikkoa, ettei ole paljon koneelle ehtinyt.
Täällä mennään jo kp30/34-48 ja tuossa illalla testasin hätähousuna negan, mutta aika laimeaahan nuo liemetkin oli :)
Ovis ehkä oli kp19. ja sitten tuossa kp23. tuli liraus tuhruvuotoa, joka sitten loppui siihen.
Menkkakipuja on ollut lähinnä nukkumaanmennessä, mutta ne laitan kyllä Terojen piikkiin, kun niitä oli viime kierrossakin.
Nyt eilen ja tänään on ollut tosi runsasta valkovuotoa päiväaikaan, joka lähinnä saikin testaamaan...
Sunnuntaina olisi tasan kaksi viikkoa siitä oletetusta oviksesta, joten silloin testaan jos enää tarvii. Kesällä kun sain ekan haalean haamun vasta kun oli tuo kaksi viikkoa oviksesta kulunut. Se siis meni kesken.
Toivottavasti tuo valkovuoto ei loppuisi, niin se pitää edes toivoa yllä, vaikka vessassa juoksuttaakin :)
Täällä oli muitakin, jotka " nautiskeli" tuosta valkovuodosta, toivotaan, että se olisi meille sen plussan merkki!
Testataanko samaan aikaan? Mä olin myös ajatellu sunnuntaita jos maltan sinne asti odottaa.
Upeaa! Luulen et aika moni tulee kyllä plussaamaan lähiaikoina, sillä oirekuvaukset on siihen viittaavia. =)
Itsellä nyt kp15/28-35 tai jotai sinnepäin menossa... Ovistestejä en meinaa tehdä, ainakaan tässä kierrossa. Koetan luottaa omiin haluihin!!! Ja muihin tuntemuksiin oikean ajankohdan määrittelyssä. Ja voipi olla et kun tämä on vasta ekaa kiertoa kaavinnan jälkeen niin oviksesta ja kierron pituudesta ei voi olla varma...
Plussaonnea kaikille meille Sirkoille!!!!!
Täällä jännät hetket meneillään, kp 27/26-28. Kovasti on sellaisia kipuja, että menkat alkaisi, mutta niin oli kyllä esikoisestakin ihan samanlailla menkkakipuja, mutta menkat ei sitten ikinä alkaneet. Eli toiveet on vielä korkealla =)
Sitten eilen iski kumma " oire" . Koko päivän oli suussa tosi inhottava metallin maku. Ja nyt alkaa taas tuntua samalta, kuin metalliputkea tms imeskelisi, yök.
Käyn tänään ostamassa testin ja testailen varmaan tuossa iltapäivällä. Järkevämpää olisi tietty odottaa vielä ainakin huomiseen, mutta siinä paketissa on 2 testiä, niin voin tuon yhden huoletta " tuhlata" =)
Taru: En halua masentaa, mutta minullakin on ovistesti näyttänyt heikkoa viivaa myös ihan loppukierrosta, mutta en ole silti raskaana ollut. Toivotaan kuitenkin, että se täti älyäisi pysyä teiltä poissa ja tulisi se plussa oikeaankin testiin:)
Itsellä menossa kp 18/26, eikä mitään kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia ole ollut:( Sinänsä kyllä harmittaa, jos ei plussaa tästäkään kierrosta tule, kun yritys on kuitenkin ollut 10+ tässä kierrossa:( No, odotellaan vielä vähän yli viikko ja siirrytään sitten elokuisiin...
Minä täällä valmistaudun tenttiin lähtöön, mutta pakko oli vielä tulla moikkaamaan teitä kaikkia =)
Mulla on mukavaa jomotusta rinnoissa! Toivottavastise on sitä oikeaa jomotusta, mulla ei kyllä ole tavallisesti ollut menkkojen yhteydessä mitään sellaista... joten toivo elää. Tänään on kp 22/28, eilen olin ihan laskuissa sekaisin.
Kaikille plussaonnea täältä! Ja tädit ajetaan pois vainoamasta perheonnea.
Eli kp 28/26-28 menossa eikä se täti sitten vielä tullutkaan vaikka niin epäilin. Mutta vielähän tuo kerkiää huomennakin ennenkuin on myöhässä. Huomenna vasta testailen, jos on aihetta. Illalla tilailin meinaan pari testia ja tulevat sitten perjantaina.
Mukavaa torstaita! Ja onnea eilen plussanneille!
Olin just esikoisen kans neuvolassa.Sai lähetteen puheterapiaan ihan jees homma kun vieraat ei meinaa saada sen puheesta selvää.Täällä menossa kp24/27-30 ja mitään oireita ole enää mutta toivoa elättelen kuitenki niin kauan kun täti tulee.Plussa onnea+++++++++++++
Monella onkin jännät paikat, toivottavasti plussat pärähtää! :) Pidän peukkuja, käsiä ristissä, ja mitä kaikkia muita niitä oli mutta siis toivon oikein lujasti että kaikki saisivat plussan :)
Itsellä tuli testiin haalea viiva, pakko soittaa mies käymään kotona, jos vaikka itse sen siihen kuvittelin. Ilmoitankun tulos varmenee..
Terv.Pääpyörällään oleva Jenni
Täällähän on monia joilla viimeset piinapäivät menossa, jänniä aikoja siis :)
Itselläkin menossa kp25/24, joten eiköhän se täti sieltä iltapäivällä tule, kun ei vielä ole näkyny. Nyt parina päivänä on alkanut suuta kuivata, on pitänyt nousta yöllä juomaan ja vähän etovaa oloa ollut taas. Mutta asennoitunut olen niin että menkat alkaa tänään.
Paljon plussia toivottelee
nellariina
varovaiset onnittelut, kyllä se plussa on!! Pakko olla, mikään muu ei tule kysymykseenkään! =))
Itse täällä kärvistelen ja tätiä oottelen, ei oo vielä tuhrun tuhrua tullut ja kp on 25/24. Mulla yleensä menkat alkaa iltapäivällä. Voisin vaikka lyödä vetoa että nyt kun tämän tänne kirjoitin niin menkat alkaa heti :)
No jos näin käy niin eiku uudella innolla seuraavalle kuulle.
Vielä kerran onnea ja tarrasukkia masuasukeille!! =))
nellariina