Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^^Truplat Torstaihin!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEITI: Olipas vaan tytteli kasvanut hyvin. Ensin tosin sekoitin ne luvut ja ihmettelin että kuin se oli lyhentyny 3 senttiä. Mutta eipä ollukkaan ku kasvanu. Onneks. Sitten 90 vuoden päästä alkaa lyheneen. :D Niin ja kiva kun saat tissitellä. ;D

AXE: No voi olla että en malta sunnuntaille ootella, varsinkin kun se testi on jo valmiina. Katothaan.. Emmä pillaa kiihreelä. ;D (alan kylvään tätä meän kieltä tänne teille pieninä annoksina että ymmärrätte mua sit jos joskus vaiks nähään livenä;) ) ..... (ei vaiskaan, en puhu sitä. Puhun vaan mitä sattuu)

Oi muailma, äiti oli tehny niin hyvää pizzaa että pois tieltä. :D Että muuta ei nyt tuukkaan mieleen..

Ei ku niin PIIPAA: Ihania sun lapsukaiset!!!!!!!! Pienemmällä niin sulosesti ikenet sieltä vaan paistoi! ;D

Vierailija
62/62 |
27.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas, ihanan kuutamolla kaikesta!! mutta jos ois aikaa lueskella teidän höpinöitä niin pääsisin kärryille taas!!

Huih, Talvikki pelästyin ihan kaameesti että mitä tapahtunut noista aamun viesteistä mutta hyvä että kunnossa oot!! Lepäilehän nyt!!

Neiti: ihanaa että pikkuiselle rinta maistuu ja hyvin kasvaa!!

Mirulii ja Marieela: edelleen on kans täällä vaikee kuvitella että masussa kasvaa joku??!!

Mariposa: huisin jännää... hiti, taitaa se plussa pamahtaa sieltä ihan tosissaan... :)

Nekku: vitsit että ihana lukee kui teillä menee hyvin miehen kanssa *superhappy teidän puolesta*

Omaa napaa vähän tähän väliin: varasin tänään neuvolaan ajan: 7.11 et ei ois enää pitkää pätkää ooteltavaa sinne!! :) jännää!! :) mulla on parina yönä ollu ihmeellistä kipuilua masussa: herään siihen polttavaan tunteeseen: polttaa alavatsaa, ja säteilee molempiin nivusiin. Tänään siitä kyselin neuvolaan soittaessa ja sanoi että kuulostaa normaalilta.. Onneksi kipu menee nopeesti ohi, ja uni maittaa sen jälkeen... Vitsit että suututti: kaverilla on ihanat emmaljungat joista oon salaa haaveillu: nyt oli viikko sitten myyny ne 250eurolla... hitsi kun oisin sanonu raskaudesta aiemmin niin oisin saanu ne, tosi hyvässä kunnossa ois ollu :( dääm....

Nyt täytyy keskittyä hetkeksi töihin, täällä ollut yks laiskiainen töissä joka ei oo sitten tehnyt mitään... *murinaa* kiva tulla sen jäliltä tänne....

Mutta varmasti täällä hengaillaa.... mies tulee huomenna ja sitten saan oman koneen-->tosin töissä oon ettei sillä niin väliä...

Miitsu rv 6+4 (kai vissiin näin...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla