Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyikö sinulla raskaumaha jo rv15?

Vierailija
22.04.2011 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös odotan neljättä viikolla 15 ja ensimmäisen kerran multa tultii kysyy odotanko kun olin rv10 jolloin näkyi jo selkeä masu. mahan näkyvyys riippuu ihan odottajasta. kaverini on viikolla 30 ja tällä hetkellä minulla on isompi masu =) ja todellakin vauvamasu ei mitään läskiä ;)

Vierailija
22/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis kyllä mun maha oli kasvanut aika paljon jo ennenkin sitä, mutta ei näyttänyt vauvamahalta vaan siltä kuin olisin lihonut. Varmaan sen takia kun olin valmiiksi lievästi ylipainoinen ja tosi tasapaksu pötkylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oli jo varsin iso maha rv 15!

Vierailija
24/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 8-9 tienoissa on pitänyt vaihtaa väljempään vaatetukseen.

Vierailija
25/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vieraatkin kyseli. Eikä normaalisti kysellä siis.

Vierailija
26/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mulla oli heti alkuunsa ns turvoksissa että piti jättää normaalit housut kaappiin. Riippuu ihmisestä, tuttuni kertoi odottaessaan kolmatta että rv 17 maha sitten pullahti, hän hoikka. Mulla oli jäänteitä kahdesta aikaisemmasta raskaudesta :)

Vierailija
27/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella tuttavalla rv 30 ja maha pieni kumpu, jonka saisi vielä kätkettyä ison villapaidan alle.

Vierailija
28/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten aika moni tietää nyt sitten jo. olen normaalisti tosi pieni ja hoikka joten kai se siitä johtuu (ja karseasta turvotuksesta).

Vierailija
29/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä odotan. Olen tosin pienikokoinen ja tunnen tosi selvästi että kohtu on tosi eteenpäintyöntynyt. Monta viikkoa on jo ollut hankalaa tavallisissa housuissa ja viikko sitten tunsin ekat liikkeet, mikä kai sekin on hieman harvinaisempaa..?

Vierailija
30/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisilla taas tulee hirmu iso. Vaikka sisällä olis samankokoinen vauva. Ja niin se alkaa näkyäkin eri aikaan. Mulla on ollu edellisissä jättimaha ja varmaan nytkin, mutta en nyt ainakaan 11 viikolla huomaa mitään. Paitsi se turvotus joka tuli ennen testiä ja estää pitämästä lemppari farkkuja.

Vierailija
31/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä hirmu hyvin vielä vko 15, mutta nyt vko 18 on jo niin näkyvä, että päivittäin töissä joku muistaa kysyä, olenko raskaana (töissä niin paljon väkeä, että juorut eivät vieläkään ole kaikkia tavoittaneet:).

Vierailija
32/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyi että uusi työkaverini (joka olin tuntenut siis 2kk) kysyi minulta olenko raskaana. Kolmatta odotin.

Vierailija
33/38 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun kolmannen raskauden kohdalla soitin lääkärille rv 16 ja pyysin päästä tutkimuksiin, kun minulla ei vielä silloinkaan näkynyt mitään vatsakumpua vaikka jo kolmas tulossa. Pelkäsin, jos ei vauva kunnossa. Np-ultrassa kätilö oli huudahtanut ensimmäiseksi sikiön nähdessään - tää on pieni. Tunsin kyllä selällä maatessani kohdun ylärajan, mutta kun seisoin, niin mitään ei näkynyt.Rv 24 kohdalla minulle alkoi kasvaa vasta näkyvää vatsakumpua. No, sitä huolta sain sitten katua, koska loppuraskaudessa vatsani vastasikin jo kaksosraskauden kokoa. Vauva tosin oli pieni edelleenkin suhteessa raskausviikkoihin, mutta lapsivettä oli runsaasti, mikä sitten kasvatti masun suunnattomaksi viimeisellä kolmanneksella. Syntyi kuitenkin pieni, terve tyttö. Nykyään jo 17. vee, mutta edelleen pieni kooltaan:). Että voi jättivanhemmillekin syntyä pieni lapsi ja kaikki silti hyvin.

Vierailija
34/38 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Minä menen nyt viikko 15 ja vähän päälle. :) minulla on maha jo pyöristynyt selvästi. Mieheni ei usko sen olevan vielä raskaudesta johtuvaa. 😯😊 mutta itse huomaan mahan olevan pinkeä ja kova. Vatsa alkaa ihan alhaalta.

Vierailija
35/38 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painoin noin 58kg raskautta ennen ja nyt viikolla 15 painan reilu 61kg.

Vierailija
36/38 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 15 alkoi just, varsinaisesti ei kyllä näe ulospäin että raskaana. Varmaan näyttää ennemmin vähän lihoneelta/turvonneelta. :,D Itte kyllä huomaa että enää ei onnistu niin hyvin vetää vattaa sisään jotta näyttäisi "hoikemmalta", ei se masu suostu menemään "sisään". Raskausvaatteita en vielä käytä eikä kilojakaan ole tullut kuin ehkä juuri ja juuri yksi. Mutta kyllä kohta varmaan pitää käydä vaateostoksilla.

Vierailija
37/38 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei näkynyt mitään vielä edes viidennellä kuulla :D Kylläpä ketutti oksennella julkisilla paikoilla kun ihmiset luuli että oon krapulassa tms. Ja ihan normaali painoinen olen. Sit kuudennella popsahti yhtäkkiä esiin. Toi on kai niin yksilöllistä.

Vierailija
38/38 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta ei näkynyt juurikaan edes rv 35. Ihmiset töissä kuulemma ihmettelivät miksen käy enää töissä :,D toisesta nyt rv 13 ja tuntuu että isompi tai sitten olen vain turvonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi