Lue keskustelun säännöt.
Isännöintifirmoista
20.04.2011 |
Ollaan tekemässä kilpailutusta meidän taloyhtiössä isännöintifirmoista. Mikä teidän mielestä paras? Perusteluja myös kiitos
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En voi meidän isännöitsijää ainakaan suositella. Tuntuvat olevan järjestään läpilaiskaa sakkia :-/