Tuo persujen demonisointi on ihan kamalaa!
Ihan hirveää uutisointia, ovat muka natseja ja hakkaavat ruotsinkielisiä jne jne.
Sitten kun uusia persuedustajia on haastateltu tv:ssä, niin vaikuttavat ihan tavallisilta suomalaisilta, vähän aroilta ja pelokkailtakin.
Kommentit (87)
"Mistä työntekijät näille matalapalkka-aloille kun mamuja ei enää oteta?? "
Pitäisikö matalapalkka-aloilla nostaa palkkoja?
Asiat kustannetaan joko valtion velkaa lisäämällä, jota Kokoomus on tehnyt ansiokkaasti tai veroja nostamalla, jota Kokoomus ei ole tehnyt.
Työnantajien kela-maksun poisto esimerkiksi vähensi valtion tuloja.
säästöä joka kuukausi yli 2 miljoonaa.
persujen yleinen kanta, että tärkeistä päätöksistä on tehtävä kansanäänestys? Minusta kansanäänestyksissä ei ole mitään järkeä!
Lähinnä siellä on uskomattoman typerää sakkia. Siis yleistiedoiltaan täysiä tolloja, joilla ei ole mitään muuta kuin musta-tuntuu-tietoa.
Ja kyllähän tuonne mahtuu pari ihan oikeaa umpirasisti uusnatsiakin.
Kai se on sitten uskottava, että suomalaisista samansuuruinen osuus on oikeasti noin tyhmää itsekin. Vihannestason tyhmää.
humanistisista syistä. Mutta ai niin joo, persut murhasivat humanismin.
Kai se on sitten uskottava, että suomalaisista samansuuruinen osuus on oikeasti noin tyhmää itsekin. Vihannestason tyhmää.
mutta näin se vaan on. Vielä jokin aika sitten en todellakaan ajatellut näin saati sitten olisi kehdannut sanoa sitä ääneen.
Oman maan asiat ensin kuntoon, sitten voi huolehtia ja auttaa muitakin. Nyt on tilanne se, että muita kyllä hyystätään mutta suomalaisista ei välitä kukaan.
persujen yleinen kanta, että tärkeistä päätöksistä on tehtävä kansanäänestys? Minusta kansanäänestyksissä ei ole mitään järkeä!
Afganistanista poistuminen toisi säästöä joka kuukausi yli 2 miljoonaa.
Siis vuodessa 24 miljoonaa. Siinä on kuule aikalailla miljardiin matkaa. (Ja kun et varmaan tiedä niin miljardi on sellainen luku, jossa on yhdeksän nollaa, miljoonassa on kuusi nollaa)
Siis vuodessa 24 miljoonaa. Siinä on kuule aikalailla miljardiin matkaa. (Ja kun et varmaan tiedä niin miljardi on sellainen luku, jossa on yhdeksän nollaa, miljoonassa on kuusi nollaa)
mieluummin säästää lapsilta ja vanhuksilta tuokin 24 miljoonaa...
Et ole varmaan koskaan matkustanut? Minulla ainakin menee oikein hyvin. Opiskelin, menin töihin, sain lapsen ja kysyn itseltäni mitä minä voin tehdä ihmisten hyväksi, ei mitä minun hyväkseni tehdään?! Jos tietysti haluaa lisää tai on muuten hädänalainen, tilanne saattaa olla eri.
niin tietäisit, että kaikissa maissa halutaan pitää kiini omista juurista ja asetetaan oman maan kansalaiset ensin.
Esim. Austraaliaan ja Kanadaan halutaan vain hyvin koulutettuja siirtolaisia ja töitäkin tekemään vain niille aloille joille ei maasta omia työntekijöitä löydy. Koulutettuna ja rahattomana sinne on turha yrittää. Sairaalaan tai läääkäriin et pääse jos luottokorttia ei ole tai vakuutusta.
Ruotsi ja Sakssa mm. haalivat siirtotyöläisiä ekemään halvat huonosti palkatut työt jotka ei oman maan kansalaisille kelpaa. Eivät todellakaan ottaaneet niitä humanitäärisitä syistä.
Eikä missään muussa maasa pakotetan opiskelemaan maan muita virallisia kieliä vaikka niitä useita olisikin.
Ja mitä sinä tarkalleen ottaen olet tehnyt ihmisten hyväksi?
Onko kansa niin tyhmää?
On. Kaikkea ei voi saada. Mutta kaikkea halutaan. Kansa äänestää niinkuin sille on mukavinta, ei siten mikä olisi parasta. Palveluja pitää saada lisää ja tukia ja kaikkea kivaa, mutta veroja ei haluta maksaa.
Kumma kuinka rahan kanssa päivittäin tappeleva ihminen ei käsitä, että valtio on samaa kuin hän itse, suuremmassa mittakaavassa. Et sinä kotiisikaan saa uusinta uutta hienoa aina halutessasi, välillä pitää säästää, eikä siltikään se uuden telkkarin osto onnistu.
Halla-aho pääsi ainoastaan yhdellä kriteerillä eduskuntaan. Sillä, että se kirjoittelee rasistisia kirjoituksia nettiin ja lietsoo ulkomaalaisvihaa. Minä olen yksityishenkilö, enkä edusta heitä, jotka äänestivät minua. Kaupunginvaltuutettu Jussi Halla-ahon (ps.) nettikirjoittelua koskeva oikeudenkäynti alkaa aamulla Helsingin käräjäoikeudessa. Halla-ahoa syytetään uskonrauhan rikkomisesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Syytteet liittyvät Halla-ahon blogikirjoitukseen, jossa hän yhdisti islamin pedofiliaan. Lisäksi hän väitti, että muun muassa ohikulkijoiden ryöstely on yhden kansanryhmän erityispiirre. Tämä on se syy, miksi Halla-aho sai yli 14000 ääntä.
Eikö Muhammed ole Islamin uskon "päähenkilö", suuri profeetta johon koko uskonto perustuu?
Koraanissa kerrotaan, että Muhammed nai Aishan kun Aisha oli 6-vuotias. Liitto pantiin "täytäntöön" kun Aisha oli 9-vuotias.
Eikö 9-vuotiaan kanssa seksin harrastaminen ole pedofiliaa?
Monissa muslimimaissa on lisäksi edelleen "lapsivaimoja", eli tytöt naitetaan 9-12 vuotiaina.
Pedofiliaa on varmasti joka kulttuurissa, mutta tietääkseni monissa muissa kuin islamilaisissa yhteiskunnissa se ei ole laillistettua ja hyväksyttyä (lapsiavioliitot). Lapsiavioliittoja on kyllä myös Romanian romanien keskuudessa.
Nämä ovat faktoja, ystävä hyvä.
Sen paremmin en kommentoi onko Islam pedofiiliuskonto.
Mutta varmasti joku pedofiili löytää Koraanista oikeutuksen sairaudelleen.
mieluummin säästää lapsilta ja vanhuksilta tuokin 24 miljoonaa...
Eikö kukaan ajattele lapsia!? Hieno veto.
Ei sillä ettenkö itsekin tahtoisi tuon säästää ja tuoda porukan Afganistanista pois, mutta kyllä nuo rahat on hiekanmuruja miljardiluokan valtionbudjetissa.
Halla-aho pääsi ainoastaan yhdellä kriteerillä eduskuntaan. Sillä, että se kirjoittelee rasistisia kirjoituksia nettiin ja lietsoo ulkomaalaisvihaa. Minä olen yksityishenkilö, enkä edusta heitä, jotka äänestivät minua. Kaupunginvaltuutettu Jussi Halla-ahon (ps.) nettikirjoittelua koskeva oikeudenkäynti alkaa aamulla Helsingin käräjäoikeudessa. Halla-ahoa syytetään uskonrauhan rikkomisesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Syytteet liittyvät Halla-ahon blogikirjoitukseen, jossa hän yhdisti islamin pedofiliaan. Lisäksi hän väitti, että muun muassa ohikulkijoiden ryöstely on yhden kansanryhmän erityispiirre. Tämä on se syy, miksi Halla-aho sai yli 14000 ääntä.
Eikö Muhammed ole Islamin uskon "päähenkilö", suuri profeetta johon koko uskonto perustuu?
Koraanissa kerrotaan, että Muhammed nai Aishan kun Aisha oli 6-vuotias. Liitto pantiin "täytäntöön" kun Aisha oli 9-vuotias.
Eikö 9-vuotiaan kanssa seksin harrastaminen ole pedofiliaa?
Monissa muslimimaissa on lisäksi edelleen "lapsivaimoja", eli tytöt naitetaan 9-12 vuotiaina.
Pedofiliaa on varmasti joka kulttuurissa, mutta tietääkseni monissa muissa kuin islamilaisissa yhteiskunnissa se ei ole laillistettua ja hyväksyttyä (lapsiavioliitot). Lapsiavioliittoja on kyllä myös Romanian romanien keskuudessa.
Nämä ovat faktoja, ystävä hyvä.
Sen paremmin en kommentoi onko Islam pedofiiliuskonto.
Mutta varmasti joku pedofiili löytää Koraanista oikeutuksen sairaudelleen.
Raamattuun perustuvia yhteisöjä, joissa naisten asema on huono, siitä seuraa lasten hyväksikäyttöä. Lähin esimerkki löytyy ihan viimeaikaisista uutisista. Ja jenkkilästä viime vuosilta.
kaikille . Mistä työntekijät näille matalapalkka-aloille kun mamuja ei enää oteta?? .
työtätekevät maahanmuuttajat toivotetaan tervetulleiksi.
Todella tervetulleiksi!
Netti on täynnä tälläistä p*skaa!
"Väkivalta on kieli, jota ei sivistyneessä maailmassa hyväksytä. Sen sijaan islamissa vihan ja väkivallan kulttuuri on sisäänrakennettuna ja jatkuvasti voimassa pyhän sodan käsitteenä. Niiden yhteensovittaminen on mahdotonta, kokeilu loppukoon."
Kansamme edustaja ja suuri humanisti: James Hirvisaari,jota tuki 5533 lämminhenkistä älykköä, joiden motiivi on ilmeisesti enimmäkseen pilkata muslimeja ja lisätä pelkoa ja vihaa.
Tämä kuvastaa hyvin sitä, että ne jotka kirkuvan punaisena osoittavat syyttävällä sormella muita ennakkoluuloisiksi, ksenofobisiksi, jne, ovat usein itse niin ennakkoluulojensa sokaisemia, etteivät tiedä asioista edes alkeita. Olen tavannut monia Halla-ahon haukkuneita, jotka eivät ole lukeneet yhtä ainutta hänen kirjoitustaan. Toisille olen vinkannut jonkun tekstin, joidenkin kanssa olen kokenut turhaksi edes aloittaa./i]
Eli ajattelen samoin kuin tuon kirjoittaja.
Tämä kuvastaa hyvin sitä, että ne jotka kirkuvan punaisena osoittavat syyttävällä sormella muita ennakkoluuloisiksi, ksenofobisiksi, jne, ovat usein itse niin ennakkoluulojensa sokaisemia, etteivät tiedä asioista edes alkeita. Olen tavannut monia Halla-ahon haukkuneita, jotka eivät ole lukeneet yhtä ainutta hänen kirjoitustaan. Toisille olen vinkannut jonkun tekstin, joidenkin kanssa olen kokenut turhaksi edes aloittaa.
Eli ajattelen samoin kuin tuon kirjoittaja.
Puolueen linjan mukaan verotusta ei kiristetä, vaikka valtio ottaa tänä vuonna velkaa 9 miljardia euroa. Samalla Perussuomalaiset haluavat lisätä menoja moninkertaisesti sen, mitä muualta leikkaisivat.
Perussuomalaiset keventäisi verotusta peruuttamalla energiaverouudistuksen ja palauttamalla verotuksen lapsivähennyksen. Vuonna 1993 poistetut lapsivähennykset olivat vaikutuksiltaan nykyrahassa 480 miljoonaa euroa.
Perussuomalaiset palauttaisi työllistämisveron eli työnantajien Kela-maksun. Maksun palauttaminen aiheuttaisi työttömyyttä, minkä vuoksi yksikään muu puolue ei esitä sen palauttamista. Lisäksi perussuomalaiset esittää kosmeettisia kiristyksiä pääomaveroon, valmisteveroihin ja säätiöiden verotukseen. Tarkat hintalaput puuttuvat. Säätiöiden kireämmällä verotuksella ei valtiontaloutta paikata, mutta rankaistaan mm. sotaveteraanien ja opiskelijoiden puolesta toimivia säätiöitä.
Julkisen talouden näkökulmasta optimistisimpienkin silmälasien läpi katsottuna Perussuomalaisten verolinja rankaisisi työllistämistä, leikkaisi talouskasvua ja päätyisi valtiontalouden näkökulmasta +/- 0 tulokseen. Kokoomus, Keskusta ja SDP kiristäisivät verotusta noin miljardilla eurolla.
Menonlisäyksiä katsottaessa Perussuomalaisten ohjelma on kuin kirje joulupukille. Rahaa lisättäisiin avokätisesti niin tienpitoon (200 miljoonaa), perusradanpitoon (100 miljoonaa), työttömyystukien korottamiseen, lääkekorvauksiin, hieronnan kela-korvauksiin, kotihoidon tuen kuntalisään, pienyrittäjien arvonlisäverotuksen alarajan nostamiseen ja niin edelleen.
Perussuomalaisten menoleikkausesitykset, 200 miljoonaa kehitysavusta, yritystuista ja EU-jäsenmaksusta kustakin, eivät riitä lisämenojen kattamiseen edes puolittain. Selvää on myös se, ettei Suomi voi osana EU:ta vain päättää leikata omaa jäsenmaksuaan.
Muut puolueet vaativat menolinjalta nettomääräisesti leikkauksia tai menomalttia.
Julkisen talouden kestävyysvaje on valtiovarainministeriön arvion mukaan kymmenen miljardia euroa. On täysin älytöntä, että tässä tilanteessa perussuomalaiset lisäisi valtion velanottoa. Leväperäinen linja ei näköjään edes pyri siihen, että hyvinvointiyhteiskunnan palvelut olisi turvattu myös pitkällä aikavälillä.