Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huiapua.. Poikani (-95) pyörii kohta täysi-ikäisen (-93) syntyneen tytön kanssa..

Vierailija
19.04.2011 |

En tiedä seurustelevatko.. Muta mun mielestä tuo on hieman epänormaalia. Eli juuri 16-vuotta täyttänyt ja täysi-ikäinen.

Apua! Mitähän tässä tekisi?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 20 vuotta, poikakaverini oli 17-vuotias.

Hyvin kypsä ikäisekseen. Fiksu mies jo sillon.

Vierailija
2/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelakin tulevan vaimonsa rippileirillä jossa Anssi oli ripari-ikäinen ja vaimo vanhempi isonen. Monta vuotta olivat naimisissa ja lapsiakin tekivät. vaikka tosin jo eronneet...

Itse oli 15v kun aloin seurustelemaan mieheni 17v kanssa. Eikä kukaan ihmetellyt asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tee mitään, todella mukava poika.

Vierailija
4/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonikäiset saattavat pamputtaa toisiaan vaikka joka päivä, joten kannattaa tosiaan varmista että ne ns. perusasiat ovat kunnossa.

Vierailija
5/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin, että nainen vanhempi. Voihan ne tytötkin olla samalla tapaa "lapsellisia" keskiarvoon nähden kuin pojatkin.

Vierailija
6/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen miehensä kanssa, ja poika oli silloin 14 v. Nyt (ikää 40) edelleen yhdessä. Ei sitä muistaakseni kukaan kummastellut.

Vierailija
7/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun hän oli 27v ja minä 30v.

Tiesimme toisemme myös nuoruudesta, mutta ei olisi tullut mieleenkään alkaa 18v tyttönä seurustelemaan 15 vuotiaan pojan kanssa. Olisi tuntunut lähinnä hyväksikäytöltä. Tuossa iässä 3 vuotta oli todella suuri.

Kuljimme samoissa porukoissa ja tiesimme toisemme etäisesti myös tuolla parinkymmenen päälläkin, mutta silloinkin muistan hämärästi katselleeni sitä nuorta hyvännäköistä poikaa, mutta ajattelin, että en nyt mitään lapsirakastajaa itselleni ota.

Vierailija
8/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lainkin mukaan ihan sallittua.

Ap,miksi sinua huolestuttaa?

Vierailija
9/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonikäiset saattavat pamputtaa toisiaan vaikka joka päivä, joten kannattaa tosiaan varmista että ne ns. perusasiat ovat kunnossa.

Vaikka joka päivä! Kamalan pervoa. Huh

Onneksi me keski-ikäiset pamaputellaan vaan kerran kuussa tai karkauspäivänä.

Vierailija
10/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos poika onkin 2v nuorempi kuin tyttö?? Mikä ihme siitä tekee paheksuttavampaa kuin se, että poika olisikin vanhempi??

Sitäpaitsi Ap:han kirjoitti, että tyttö on KOHTA täysi-ikäinen! Eli tällä hetkellä tilanne on se, että poika on 16v ja tyttö 17v!! Hui KAMALA! :-D PEDOFILIAA! :-D

Sitäpaitsi en ole ikinä kuullut, että pari vuotta vanhempi tyttö olisi käyttänyt nuorempaa poikaa hyväkseen, mutta tapauksia joissa vanhempi poika käyttänyt nuorempaa tyttöä hyväkseen tiedän vaikka kuinka.

Esim.seksi on paljon todennäköisempää jos poika on vanhempi.

Oikeesti ei hyvää päivää kuinka typerää porukkaa taas täällä, toivottavasti huumorilla vastanneet suuri osa :-D

Vierailija
11/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
12/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, mutta ei johda mihinkään. Koska Suomessa suojaikäraja on 16 vuotta ja ap:n poika on jo 16v. ja kyseisellä parilla ikäeroa 2 vuotta. Ovat mitä suurimmalla todennäköisellä syyllä samalla tasolla henkisesti.

Vierailija
13/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:kirjoittanut, että hänen poikansa on jo täyttänyt 16 ja tyttö täyttää 18 jonkin ajan kuluttua. Eli oikeasti nuorilla on ikäeroa alle kaksi vuotta, kuinka paljon alle, sitä emme tiedä.

Kuinka paljon sitten on se sopiva ikäero? Vuosi? Alle? Pojan pitää olla aina vanhempi?

Onko se teistä muka niin hirveeä, jos esimerkiksi lukion ykkösellä oleva seurustelee abin kanssa? Entäpä jos poika on syntynyt vaikka tammikuussa 95 ja käy koulua 94 syntyneiden kanssa? Saisiko hän ryhtyä seurustelmaan samalla luokalla olevan tammikuussa 94 syntyneen tytön kanssa? Jos tyttö lähtee vaihot-oppilaaksi lukiossa, saako hän enää seurustella kurssikaverin kanssa?

Vierailija
14/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä seurustelevatko.. Muta mun mielestä tuo on hieman epänormaalia. Eli juuri 16-vuotta täyttänyt ja täysi-ikäinen.

Apua! Mitähän tässä tekisi?

2 vuotta ikäeroa, mikä tosiaan on se ongelma?

En ymmärrä?

Vierailija
15/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varmistaa, että poika osaa ehkäisyn

Vierailija
16/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko tilanteessa lisäksi muuta, mikä saattaa huolestuttaa?

Vierailija
17/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 17-vuotiaat kaksoset, tyttö ja poika. sanoisinpa, että poika on vähintään yhtä kehittynyt henkisesti, kuin tyttökin.

ja tytöllä on 2 v nuorempi poikaystävä :).

Vierailija
18/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v poika ja 17v tyttö, tyttö on aina ollut ikäisekseen lapsellinen, liikkuvat ainakin osittain samoissa kaveripiireissä. En hätkähtäisi yhtään moista seurustelukuviota.

Vierailija
19/54 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon -95 poitsu ja neitoseni täyttää 17 parin kuukauden sisällä. Jepp, hän on täysikänen tosin vast vähä yli vuoden pääst, mut vuos sinne tai tänne, ei ihminen mitenkää häkellyttävästi siinä ajassa muutu "kypsemmäks". Oon vähän hämilläni, mut kuitenki NIIN onnellinen, että mulla on niinkin ihana ihminen vierelläni ja on ollu jo yli puol vuotta. Ei tossa mitään epänormaalia ole, mun vanhempani hyväksyvät seurusteluni täysin ja hyväksyisivät, vaikka tyttö täyttäiskin jo 18. Mutta yksilöitähän tässä ollaan jokainen meistä, mutta jos kyseinen poikasi seurustelee tämän "täysi-ikäisen" tyttösen kanssa niin anna heidän seurustella. Sinuna/teinä ajattelisin vaan optimistisesti, jos heillä synkkaa, he viihtyvät yhdessä, tämä "ikäero" (jos tuota nyt merkittäväks ikäeroks voi ees kutsua) ei haittaa heitä, eikä tämä tyttö/nainen käytä poikaasi mitenkään hyväksi, voisit olla hyvin tyytyväinen poikaasi siinä mielessä, että täysi-ikäinen viihtyy poikasi kanssa ja toisinpäin :)

Vierailija
20/54 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon -95 poitsu ja neitoseni täyttää 17 parin kuukauden sisällä. Jepp, hän on täysikänen tosin vast vähä yli vuoden pääst, mut vuos sinne tai tänne, ei ihminen mitenkää häkellyttävästi siinä ajassa muutu "kypsemmäks". Oon vähän hämilläni, mut kuitenki NIIN onnellinen, että mulla on niinkin ihana ihminen vierelläni ja on ollu jo yli puol vuotta. Ei tossa mitään epänormaalia ole, mun vanhempani hyväksyvät seurusteluni täysin ja hyväksyisivät, vaikka tyttö täyttäiskin jo 18. Mutta yksilöitähän tässä ollaan jokainen meistä, mutta jos kyseinen poikasi seurustelee tämän "täysi-ikäisen" tyttösen kanssa niin anna heidän seurustella. Sinuna/teinä ajattelisin vaan optimistisesti, jos heillä synkkaa, he viihtyvät yhdessä, tämä "ikäero" (jos tuota nyt merkittäväks ikäeroks voi ees kutsua) ei haittaa heitä, eikä tämä tyttö/nainen käytä poikaasi mitenkään hyväksi, voisit olla hyvin tyytyväinen poikaasi siinä mielessä, että täysi-ikäinen viihtyy poikasi kanssa ja toisinpäin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi