huiapua.. Poikani (-95) pyörii kohta täysi-ikäisen (-93) syntyneen tytön kanssa..
En tiedä seurustelevatko.. Muta mun mielestä tuo on hieman epänormaalia. Eli juuri 16-vuotta täyttänyt ja täysi-ikäinen.
Apua! Mitähän tässä tekisi?
Kommentit (54)
poika 18v ? Tai miksi se ei herätä tällaista porua? Siinähän se tyttö on LAPSI ja poika jo aikuinen.
Kun olin 16 minulla oli usein 25 vuotias tyttöystävä.
Seksiä oli monin verroin enemmän kuin oman ikäisten tyttöjen kanssa.
m36
Kyllä ne 18weet on vielä yhtä epävarmoja ja kokemattomia lapsia kuin 16-vuotiaatkin
Ihan hyvin 16-vuotias poika voi olla jopa kypsepi kuin 18-vuotias tyttö.
ihmiset vaan ihmettelee asiaa siksi, kun pojat tuppaa kehittymään myöhemmin kuin tytöt. siinä on se syy. keskiajalla ei oo mitään tekemistä tän asian kanssa.
Miksi tytön pitäisi olla aina vanhemman miehen kanssa, eikä missään nimessä toisin päin? :D miksi??
vastasinkin tuohon keskiaikakommenttiin, että asiaa ihmetellään tuota kautta. selväähän se on, että jopa lapset ja nuoret ovat yksilöitä ja kehittyy omaa tahtiaan.
Ihan hyvin 16-vuotias poika voi olla jopa kypsepi kuin 18-vuotias tyttö.
ihmiset vaan ihmettelee asiaa siksi, kun pojat tuppaa kehittymään myöhemmin kuin tytöt. siinä on se syy. keskiajalla ei oo mitään tekemistä tän asian kanssa.
Miksi tytön pitäisi olla aina vanhemman miehen kanssa, eikä missään nimessä toisin päin? :D miksi??
(15v) seurusteli 18v tytön kans. Poika tosin ulkoisesti kävi jo miehestä, ryyppäsi ja autollakin pyyhkäs metsään kännissä. Ei se ollut mikään äitin pikkupoika.
Ei tuossa mitään ihmeellistä ole.
Ihan tavallista on seukata pari vuotta nuoremman tai vanhemman kanssa, tuossakin iässä.
alkoi 17-vuotiaana seurustella 30-vuotiaan kanssa. Juu äiti ei tykännyt, mutta suhde kesti 10 vuotta... SE on musta vähän outoa, ei kahden vuoden ikäero :D
parin viikon päästä poitsulla on uusi, kenties tällä kertaa nuorempi rakas
Ainahan noita nuorempien miesten ottajia on löytynyt
sillai fiksusti, keksimällä perheen yhteistä tekemistä jne. Tai nyt hirmuinen läksyhönkääminen päälle tms.
Meillä 18v tyttö ja 16v poika enkä ikinä voisi kuvitella, että tyttö seukkaisi pikkuveljen kaverin kanssa. Ne on siis niin lapsellisia.
Eli koululainen hänkin. Sinuna en hermostuisi.
olin 20 vuotta, poikakaverini oli 17-vuotias.
Hyvin kypsä ikäisekseen. Fiksu mies jo sillon.
Kun olin 16 minulla oli usein 25 vuotias tyttöystävä.
Seksiä oli monin verroin enemmän kuin oman ikäisten tyttöjen kanssa.
m36