En äänestänyt ollenkaan, entä sinä?
Äänestämäni ehdokkaat eivät ole koskaan päässeet läpi paitsi silloin presidentinvaaleissa kun Niinistö voitti Haaviston.
Kommentit (27)
Tietysti äänestin. Haluan nostaa äänestäjien keskimääräistä älykkyysosamäärää.
Ohi meni minultakin tällä kertaa kun olen kuumeessa.
Äänestin kymmenen vuotta sitten. Ei voi olla vaalipäivä huhtikuussa en äänestä.
En pysty liikumaan äänestyspaikkaan.
Äänestin, koska olen ehdolla molemmissa vaaleissa. Ryhdyin ehdokkaaksi, koska muuten ei ole riittävän fiksuja vaihtoehtoja tarjolla, joten jäisi äänestämättä.
En, kun ei ole voimassa olevaa henkilöllisyystodistusta.
Olen juuri lähdössä äänestämään.
Äänestän vasemmistoliittoa.
Voit antaa valtakirjan. Ohjeet äänestyslapussa jotka posti kotiisi kantoi
Vierailija kirjoitti:
En, kun ei ole voimassa olevaa henkilöllisyystodistusta.
Sama juttu. Ei ole varaa sellaisiin.
Olen kuumeessa kipeänä, mutta lähden silti äänestämään. En tosin äänestä niitä joita oikeasti haluaisin, koska eivät he tule valituksi. Äänestän sellaisia, jotka tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti äänestin. Haluan nostaa äänestäjien keskimääräistä älykkyysosamäärää.
Sun kohdallasi se menee alas päin.
Käyn kaikissa vaaleissa äänestämässä mielestäni vähiten huonoa vaihtoehtoa, jos useampi toimisi kotona ja netissä valittamisen sijaan samoin olisi maailma kovasti toisen näköinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuumeessa kipeänä, mutta lähden silti äänestämään. En tosin äänestä niitä joita oikeasti haluaisin, koska eivät he tule valituksi. Äänestän sellaisia, jotka tulevat.
Miksi äänestät ollenkaan ja vieläpä kuumeessa, jos heidät valitaan muutenkin ilman ääntåsi?
Äänestän sitten vasta kun voi äänestää kotoa käsin tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi äänestät ollenkaan ja vieläpä kuumeessa, jos heidät valitaan muutenkin ilman ääntåsi?
Siltä varalta, jos meneekin tiukille. Eipä sitä voi tietää. Tällä kertaa aluevaalit on merkityksellisemmät, sinne pitää saada paikallisedustus.
Vierailija kirjoitti:
En pysty liikumaan äänestyspaikkaan.
Tiesitkö, että on olemassa myös kotiäänestysmahdollisuus?
En äänestä enkä myöskään valita.