Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huiapua.. Poikani (-95) pyörii kohta täysi-ikäisen (-93) syntyneen tytön kanssa..

Vierailija
19.04.2011 |

En tiedä seurustelevatko.. Muta mun mielestä tuo on hieman epänormaalia. Eli juuri 16-vuotta täyttänyt ja täysi-ikäinen.

Apua! Mitähän tässä tekisi?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon -95 poitsu ja neitoseni täyttää 17 parin kuukauden sisällä. Jepp, hän on täysikänen tosin vast vähä yli vuoden pääst, mut vuos sinne tai tänne, ei ihminen mitenkää häkellyttävästi siinä ajassa muutu "kypsemmäks". Oon vähän hämilläni, mut kuitenki NIIN onnellinen, että mulla on niinkin ihana ihminen vierelläni ja on ollu jo yli puol vuotta. Ei tossa mitään epänormaalia ole, mun vanhempani hyväksyvät seurusteluni täysin ja hyväksyisivät, vaikka tyttö täyttäiskin jo 18. Mutta yksilöitähän tässä ollaan jokainen meistä, mutta jos kyseinen poikasi seurustelee tämän "täysi-ikäisen" tyttösen kanssa niin anna heidän seurustella. Sinuna/teinä ajattelisin vaan optimistisesti, jos heillä synkkaa, he viihtyvät yhdessä, tämä "ikäero" (jos tuota nyt merkittäväks ikäeroks voi ees kutsua) ei haittaa heitä, eikä tämä tyttö/nainen käytä poikaasi mitenkään hyväksi, voisit olla hyvin tyytyväinen poikaasi siinä mielessä, että täysi-ikäinen viihtyy poikasi kanssa ja toisinpäin :)

16 täytän nyt kesällä. Sitä vaa innostuu tollee öisin kirjottelemaa ja ajattelemaa asioita pintaa syvemmältä. Uskokaa pois, niinku sanoin, yksilöitä tässä ollaa jokainen :)

Vierailija
22/54 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi hiljenit ap?

Vierailija
24/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes iso ikäero. Tuollaisia pareja on tsiljoona, toki useammin poika vanhempi.

Vierailija
25/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes vaikka poika olisi loppuvuodesta syntynyt

Vierailija
26/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ikäero ihan huimaa päätä, selvää lapsiin sekaantumista...

Toivottavasti et ole ap tosissasi.

Vierailija
27/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen elää omaa elämäänsä.

Vierailija
28/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja henkistä kehitystä. Ihan kuin lapsen ja aikuisen välinen suhde.

Siksi näissä suhteissa yleensä poika on vanhempi, ei missään nimessä näin päin.

Vierailija
29/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just 16 vuotta täyttänyt poika ei ole LÄHELLÄKÄÄN 18-vuotiaan elämäntilannetta ja henkistä kehitystä. Ihan kuin lapsen ja aikuisen välinen suhde.

Siksi näissä suhteissa yleensä poika on vanhempi, ei missään nimessä näin päin.

kyseisestä parista. Ei kannattaisi tuntematta lähteä yleistämään.

Vierailija
30/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä vaan panikoisi täällä.

Vierailija
31/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja henkistä kehitystä. Ihan kuin lapsen ja aikuisen välinen suhde. Siksi näissä suhteissa yleensä poika on vanhempi, ei missään nimessä näin päin.

Vierailija
32/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ikäeroa on vain 2 vuotta, vaikka toki se kuulostaa noin päin tuossa iässä suurelta. Kuitenkin poikasi voi olla aivan yhtä kypsä kuin tyttö, tai toisin päin: tyttö yhtä lapsellinen kuin poikasi. Eivät he muuten edes viihtyisi keskenään. Voit tehdä oikeesti isoa tuhoa poikasi ja itsesi väleille puuttumalla asiaan - nämä asiat kun ovat niin äärettömän herkkiä.

Vierailija
33/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelemaan 16-vuotiaana 18-vuotiaan kanssa ja kukaan kyseenalaistanut sitä iän vuoksi silloin. Tuo on aika tavallista nykyään.

Vierailija
34/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myöhemminkin.

Näkeehän tällä palstallakin, että osa naisista on 30-vuotiaanakin ihan uhmiksen tasolla tyyliin minä, minä..

Vierailija
35/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelemaan 16-vuotiaana 18-vuotiaan kanssa ja kukaan kyseenalaistanut sitä iän vuoksi silloin. Tuo on aika tavallista nykyään.

Kuten sanottu, näin päin se on tasaisempaa molempien osapuolen välillä.

nuorempi poika + vanhempi tyttö ei olekaan enää niin simppeli juttu..

Vierailija
36/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli nuorempi kolli, kun olin kauppiksessa, eikä hävettänyt yhtään.

Ihana poitsu oli

Vierailija
37/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tytön pitäisi olla aina vanhemman miehen kanssa, eikä missään nimessä toisin päin? :D miksi??

Vierailija
38/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat monta vuotta onnellisesti yhdessä ja edelleen, vuosia eron jälkeen, hyviä ystäviä keskenään. Pojan äiti ei tietenkään tykännyt aluksi asiasta yhtään, mutta tyttöön paremmin tutustuttuaan oli ihan ok.

Älä puutu, ei tuossa mitään :)

Vierailija
39/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte edes vastata tähän, kun "huolestunut äippä" kyselee että huiapua, mitähän sitä tekisi?

Laita vaikka poitsu kotiarestiin?

Vierailija
40/54 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset vaan ihmettelee asiaa siksi, kun pojat tuppaa kehittymään myöhemmin kuin tytöt. siinä on se syy. keskiajalla ei oo mitään tekemistä tän asian kanssa.

Miksi tytön pitäisi olla aina vanhemman miehen kanssa, eikä missään nimessä toisin päin? :D miksi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi