Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juntin roskaväen aikakausi alkoi. Hyvä Suomi.

Vierailija
17.04.2011 |

Nyt muu maailma todella näkee millaisesta takapajulasta olemme kotoisin.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulko- ja turvallisuuspolitiikka

Perussuomalaiset vastustavat Suomen Nato-jäsenyyttä ja vaativat yleisen maanpuolustusvelvollisuuden säilyttämistä.[22][24]

Perussuomalaisten mielestä kansanvalta on paras tapa järjestää yhteiskunnallinen päätöksenteko, joten puolueen tavoitteena on palauttaa päätösvaltaa Euroopan unionilta takaisin jäsenvaltioille. Mutta toisaalta vuoden 2011 vaaliohjelmassa todetaan: "Jos oletetaan, että Euroopan unionista voisi kehittyä kansanvaltainen järjestelmä, olisi liittovaltion tavoitteleminen ja Lissabonin sopimus perusteltavissa."

Euroopan unionia tulisi Perussuomalaisten mielestä kehittää mieluummin itsenäisten valtioiden yhteistyöelimenä kuin liittovaltioksi.[36]

Puolue puolustaa tasavallan presidentin nykyisiä valtaoikeuksia.[22]

Vierailija
82/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuspolitiikka

Puolueen 2011 eduskuntavaalien vaaliohjelmassa ehdotetaan rangaistusten kiristämistä.[22]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aivan sairasta politiikkaa.

Olen itse raskaana ja mietin lapseni tulevaisuutta. En halua että kouluttamaton valkoinen roskaväki pilaa lapseni elämän. Persut ovat tehneet vaalityötä juoppojen kapakoissa ja tyhmien, syrjäytyneiden parissa. Nyt he ovat antaneet aivosolunsa puhua. Tulos on todella kamalaa katseltavaa.. Valkoinen roskaväki, mitä te haluatte meistä?

Vierailija
84/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse raskaana ja mietin lapseni tulevaisuutta. En halua että kouluttamaton valkoinen roskaväki pilaa lapseni elämän. Persut ovat tehneet vaalityötä juoppojen kapakoissa ja tyhmien, syrjäytyneiden parissa. Nyt he ovat antaneet aivosolunsa puhua. Tulos on todella kamalaa katseltavaa.. Valkoinen roskaväki, mitä te haluatte meistä?

Tervemenoa vain. Ei tuu ikävä.

Vierailija
85/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
86/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole paluuta entiseen vaikka persut tai kuka tahansa sitä haluaisi. Nyt on kuitenkin hyvä, että siellä ei ole ainoastaan vanhat puolueet hääräämässä ja nöyristelemässä euroopan unionille.

Vierailija
87/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kieltämättä Suomessa on tehty viime vuosina niiiiiiiiiiin hienoa politiikkaa, että kyllä varmaan persut nyt onnistuvat pilaamaan kaiken ;). Vaikka persut kahmivatkin ääniä, miettikääs miten paljon kokoomus ja keskusta menettivät- näiden puolueiden ex-äänestäjät antoivat nyt äänensä persujen lisäksi mm. vasemmistolle ja sdp:lle. Miksei heitä haukuta? Miksi persut = Suomen tuho ja loppu?

Vierailija
88/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko vaalirahajupakan aloittanut Kalli piti paikkansa. :D...

Ja nuorison rahat mulle Kanki-Kaikkonen löysi riittävästi ymmärtäjiä toiminnalleen.

Mutta tulee mielenkiintoiset ajat. Jos ja kun Soini pääsee hallitukseen, niin tulee Timo pojalla kovat ajat saada sirkus nimeltä perussuomalaisten eduskuntaryhämä tekemään ryhmäpäätöksiä. Kovia päätöksiä edessä Suomella. Alkaen, että kaadanko Euroopan ja maailman taloudelliseene syöksykierteeseen a la Persu Brothers. Ja valtion velka kasvaa taas tänääkin miljoonilla.

Isänmaan takia nyt pitäisi varteen otettavia taloustieteilijöitä loikata persujen kelkkaan ja äkkiä. Jos talousosaaminen on ex-ay lobbarin ja curlingyrittäjän harteilla, niin ei hyvää tule.

Pitäisi olla niin kova jätkä kun Virolaisen Johannes eli kansa on puhunut ja pulinat pois, mutta ei valitettavasti kykene. Mutta toivossa on hyvä elää eli Siperia opettaa.....

Vierailija
89/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta paremmille maille asumaan. Vai että valkoinen roskaväki. Onko tuo kummakaan että Suomi ei tule koskaan pärjäämään kun pitää kumarrella muita?

Vierailija
90/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei onnistunut tekemään kaikista (roskaväestä) rikkaita, kuten lupaa ja ajaa sellaista ajatusta että työnteolla rikastuu. Vain harva rikastuu ja pian nokia irtisanoo tuhansia työntekijöitä.

Onneksi meillä on persut. Muutoin tilanne olisi aivan toivoton. Kokoomus voitti, koska vielä jäi äänestäjiä kotiin ja ne jotka pelkäsivät persuja antoivat äänensä kokoomukselle. Kokoomuksen voitto oli vain pelkuruusvoitto. Todellinen ruhtinas ja jytyjyrä on persut.

Muiden puolueiden olisi jo aika ottaa persujen aatteet omakseen. Muutoin ei suosiota kansalta heru. Niin moni polkee kurassa ja elää siinä toivossa että kokoomusta äänestämällä rikastuu. Ei rikastu. Kaikki eivät voi olla rikkaita. Se on mahdotonta.

Vierailija
91/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä saa ja samalla pääomaveroa nostamalla, ei kohta tarvitse antaa potkuja kenellekkään, kun yrityksen siirtävät pääkonttorinsa muihin maihin. Mutta sehän on tosi ´hyvä juttu, koska isot pahat ja rikkaat menee sitten hus pois täältä. Ja sit kun me nyt se portugalin tukipaketti kaadetaan, niin sit jos tulee lama, se on tosi kivaa ja me voidaan eristäytyä tännä ihan omaan kotomaahan, kun eihän se niinku enää meit kosketa, kun me niinku ehkä erotaan eusta, niin se timppakin lupas ja sit saadaan se markka takas. Hurraa

Vierailija
92/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi olisi olla äänestämättä, niin konservatiivit olisivat tyytyväisiä. Eihän possuilla ole mitään asiaa äänestää.

moni muukin on järkyttynyt kuin konservatiivit. Kuten me vihervasemmistolaiset. Jos demarit pääsee hallitukseen, niin se on pieni pelastus.

Vierailija
93/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suomalaista ihmettä, kuinka köyhästä ja syrjäisestä maasta nousi koko maailman tunnustama edistyksen ja vaurauden kansakunta" ja ihan itse ilman kenenkään apua, eikö vaan?

Vierailija
94/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne tuet nyt kohoa, vihdoinkin! Voi käydä parturissa eikä tarvitse leikata poikien päitä kaljuksi. Klanipäitäni kiusataan koulussa natseiksi. Ei meidän perheellä ole varaa viedä lapsia kalliisiin kampaamoihin.

Hyvä kun saa ostettua yhdet vaatteet lapsille vuodeksi. Itselleni ostan uudet vaatteet noin kerran kolmessa vuodessa. Niin on heikko elintaso maisterin perheessä.

Vakituinen työpaikkakin olisi mahtava asia. Sellaista en ole tavannutkaan kohta kymmeneen vuoteen. Olen kyllästynyt muuttamaan paikkakunnilta toiselle työnperässä. Ikääkin on jo +30. Olisi ihanaa asettua aloilleen ja suunnitella tulevaisuutta. Valitettavasti pätkätöillä siihen ei kykene.

Aivan turha valittaa minulle että mitäs hankit ne lapset. Kyllä jokaisella on oikeus lapsiin, köyhälläkin, ja oikeus tehdä oikeita töitä(ei pakkopätkätyöpaskaa).

Eläköön persut.

että kaikki tuet kohoavat? Millä rahoilla? Millä keinoin? Otetaanko lisää lainaa? Kiristetäänkö yritysveroja? Laitetaanko ne rikkaat maksamaan enemmän?

Voi, miten yksioikoinen näkemys. Suomessa harva on todella varakas. Nämä todella varakkaat hajauttavat omaisuuttaan sen verran, että ei niillä makseta edes yhden tuen korotus saatikka sitten useamman. Jos yritysveroja kiristetään, isot yritykset pakenevat ulkomaille (tai näin on jo moni tehnyt). Niinpä sitten kiristetään kaikkien verotusta, jolloin ihmisille jää yhä vähemmän rahaa kuluttaa. Talous taantuu, työpaikkoja ei riitä, lisää ihmisiä jää tukien varaan, kunnes lopulta ollaan jossain ihanassa stagflaatio-tilassa.

Voi olla aikamoinen ihme kaltaisillesi haihattelijoille, kun se äänestämäsi persu-hallitus yllättäen leikkaakin tukia rajusti, kun kyllähän se kokemuskin tyhmää opettaa. Ei sellainen yhteiskunta ole mahdollista, jossa kaikki saavat nauttia hyvistä tuista ja jotkut hämärät rikkaat loputtomasti sen maksavat. Ne rikkaat ovat ansainneet ne rahansa jostain eivätkä loputtomiin elätä lusmuilijoita. Meillä Suomessa ei ole niin paljon rikkaita eikä niin rikkaita, että niillä todellakaan pystyttäisiin elättämään tukien varassa eläviä loputtomiin. Ja tokihan ne rikkaat tajuavat paeta rahoinensa ulkomaille - niin kuin ne tosirikkaat ovat jo tehneet (kimi räikköset ja teemu selänteet).

Niin, ja miten ne persut lopettavat nämä pätkätyöt? Miten luovat uusia työpaikkoja, kun ajavat ensin Euroopan syvimpään lamaan ikinä? Veikkaanpa, että työpaikoista on persujen jälkeen entistä enemmän pulaa - jopa niistä pätkätöistä.

Mutta katsotaan tulokset neljän vuoden päästä. Jos tuet ovat nousseet, työpaikat lisääntyneet, köyhyys vähentynyt ja Suomen talous kasvanut, minäkin äänestän persuja seuraavissa vaaleissa. Hei, voinpa vaikka ryhtyä kampanjapäälliköksikin!

Vierailija
95/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtiovarainministeriön salkku Soinille.

Kova on hinku hallitukseen ja tuolla salkussa voisi vastuuta alkaa kantamaan ja tekemään niitä luvattuja ihmetekoja.

Vierailija
96/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi olisi olla äänestämättä, niin konservatiivit olisivat tyytyväisiä. Eihän possuilla ole mitään asiaa äänestää.

moni muukin on järkyttynyt kuin konservatiivit. Kuten me vihervasemmistolaiset. Jos demarit pääsee hallitukseen, niin se on pieni pelastus.

pelkkänä vasurina minua henkilökohtaisesti naurattaa miten kokoomukselle kävi. Olen iloinen persujen puolesta ja onneksi sdp pääsi mukaan kemuihin. Kaikkien aikojen shöv.

Köyhien olot eivät ehkä parannu, mutta kansalle saadaan sentään huvia. Toivottavasti persut ovat oikeasti köyhien asialla ja tukia kohotetaan reilusti ylös. Saadaan edes jotain mitä vasemmistokin ajoi takaa.

Vierailija
97/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niiiin huvittavaa...

Täällä (ja facessa) kauhistellaan nyt mitä on tapahtunut! Apua!

Kaikki hienoperseet on nyt vetäny aamiaiscroisanttinsa väärään kurkkuun. Ootteko vähä järkyttyneitä kun oikeat ihmiset haluaa muutosta ja vanhat pierut eduskunnasta vaihtoon ?

Kaikki jotka nyt urppii vaalituloksesta on hiesunpieruja joiden elämän tärkein asia on stockkan hullut päivät ja ticket-haalarit... voe elämä...

Ja muuttakaa nyt sitten oikeesti pois kun niin uhkailette , ei tuu ikävä! Varmaan samainen ylimystö lupas muuttaa Ruotsiin kun Lordi voitti euroviisut mutta eivät sitten olleet sanojensa mittaisia mikä ei yllättänyt yhtään.

Kyllä mä nyt nauran teille hahhahhahhaaa.. Ootte HAUSKOJA!

Vierailija
98/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen on aika astua esiin Suomena, ei muun maailman peesailijana. On aika alkaa arvostaa pientä maatamme, sellaisena kuin se on. Me voimme olla kansainvälisiä, mutta meillä täytyy myös olla omanarvontuntoa.

Tämä oli Suomen kansan ja suomalaisuuden voitto. Te, jotka sitä häpeätte, saisitte katsoa peiliin ja kasvattaa hieman itsekriittistä selkärankaa.

Vierailija
99/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen "suvaitsevaisto" ei taida ihan olla asioista perillä? Olen nähnyt maailmaa tarpeeksi arvostaakseni suomalaisia perusarvoja; rehellisyyttä, sitkeyttä, suoraselkäisyyttä, avoimuutta ja kristilliseen pohjaan nojaavaa lainsäädäntöä.

Luuletteko te, että arvopohja ja moraalikäsitykset ovat ihmisillä kautta maailman samanlaiset? Luuletteko te, että kukaan ylipäätään on kotoutettavissa pois omista arvopohjaan nojaavista käsityksistään ja toimintamalleistaan? Olisitteko te kotoutettavissa Sharia-lainsäädännön piiriin? Ai ette, miksi ette? Nyt odotatte tismalleen samaa asiaa toisilta. Kiertäkää maailmaa enemmän, ja pyrkikään tarpeeksi lähelle toisen kulttuurin edustajia ja ihmisiä; sen jälkeen pyritte ajattelemaan asioita järkipohjalta ja lopulta ymmärrätte perussuomalaisten kannatuksen.

Tämä oli Suomen kansan ja järjen voitto; idealismi, haihattelu ja mielikuvilla pelaaminen jouti romukoppaan.

Olen ylpeä teistä suomalaiset!! Rock on.

Vierailija
100/110 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haukkumiset. Ollaan niin suvaitsevaisia kokoomuslaisia ja demareita ja vihreitä. Mutta silti suvaitsevaisuuden nimissä ei suvaita ihmisille oikeutta äänestää, ketä haluaa. Hillittömintä on tuo uhkailu, että sanotaan kaikki persuja äänestäteent fb. kaverit irti:D

Ihmiset on niiiiiiin vietävissä. En yhtään ihmettele enää, miksi sisallissotia syntyy. Kokoomuslaiset ja demarit olisi valmiita vaikka lynkkaamaan ja murhaamaan vihassaan naapurin kaveriperheen kun se äänesti väärää puoluetta.

Kaikki hienoperseet on nyt vetäny aamiaiscroisanttinsa väärään kurkkuun. Ootteko vähä järkyttyneitä kun oikeat ihmiset haluaa muutosta ja vanhat pierut eduskunnasta vaihtoon ?

Kaikki jotka nyt urppii vaalituloksesta on hiesunpieruja joiden elämän tärkein asia on stockkan hullut päivät ja ticket-haalarit... voe elämä...

Ja muuttakaa nyt sitten oikeesti pois kun niin uhkailette , ei tuu ikävä! Varmaan samainen ylimystö lupas muuttaa Ruotsiin kun Lordi voitti euroviisut mutta eivät sitten olleet sanojensa mittaisia mikä ei yllättänyt yhtään.