Äänestätkö miehesi kanssa samaa puoluetta?
Meillä eri puolueet. Mies äänesti persuja, itse taas en anna ääntä puolueelle, joka vain uhoaa ja viimeinen niitti oli puolueen useamman miesjäsenen alentava suhtautuminen naisiin.
Minun ääneni meni oikeistolle.
Kommentit (15)
Minä äänestän aina keskustalaista, mies joskus kokoomuslaista, joskus keskustalaista ehdokasta.
Mä äänestän vasemmistoliittoa varmasti, mies oli aiemmin persujen kannalla, mutta käänsi kelkan kun persut ilmaisivat yhteistyöhaluja kristittyjen kanssa. (Urpokin tajus viimein...)
Jotain vasemmistolaista puoluetta mies äänestää.
äänestetä. Ollaan kaksi erillistä ihmistä, joten äänestetään oman mielipiteen mukaan. Miks kaikki pitää tehdä samoin kun mies?
äänestetä. Ollaan kaksi erillistä ihmistä, joten äänestetään oman mielipiteen mukaan. Miks kaikki pitää tehdä samoin kun mies?
Jos sattuu olemaan sama mielipide?
kysymyksessä ei ollut matkiminen vaan ihan mielenkiinnosta tehty kysymys siitä, äänestävätkö pariskunnat samaa puoluetta (onko poliittinen mielipide sama).
Kuka nyt ylipäänsä matkisi puolisoaan joka asiassa?
Mutta miehellä ei ole näissä vaaleissa äänestysoikeutta, en ole kysynyt, kenelle äänen antaisi, jos äänestäisi.
Vanhemmillani jako on aina ollut sellainen, että isä on äänestänyt demareita, äiti kokoomusta.
samaa henkilöä tai puoluetta?
Minulla saa olla omat mielipiteeni, samoin puolisolla.
Käytiin toki keskustelua äänestämisestä, mutta tarkoitus ei ollut muokata kummankaan kantaa suuntaan tai toiseen.
Minä äänestin tuntemaani ihmistä, mies toisen puolueen ehdokasta, jonka mielipiteet vastasivat hänen omiaan.
Mutta vasemmistolle ei kummankaan ääni mennyt.
mutta äänestäisi varmaan kokkareita. Minä äänestän vihreitä, mutta oikeastaan vain henkilöä, en puoluetta.
Meillä pidetään kiinni vaalisalaisuudesta.
Keskustelemme kyllä politiikasta ja saatan arvata, ketä mieheni äänestää, mutta ei se oikeastaan edes kiinnosta minua. En ole ikinä kertonut miehelle, ketä äänestän tai edes puoluetta.