Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkeat karaoke"starat"

Vierailija
10.09.2026 |

Miksi jotkut kuvittelee olevansa hyviä karaokessa, vaikka ovat oikeasti umpisurkeita? Luulisi jokaisen vähänkin karaokea kuunneelleen tajuavan että taputukset, kehut ja kannustus kuuluu asiaan silloinkin kun esiintyjä on täysin laulutaidoton pösilö. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän yhden karaokeharrastajan. Sen laulaminen on yhtä tasapaksua riippumatta biisistä. Hän julkaisee sometilillään niitä omia lauluja. Nauhoittaa kotona itseään laulaessaan.

Todellakin kuvittelee olevansa huippulaulaja.

Vierailija
2/10 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiltä puuttuu nuottikorva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman törpötkin ne luulee olevansa vaikka mitä.

Muttei ne oo kun hemmetinmoisia sössöjä vaan!

Vierailija
4/10 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaoke kuuluu kaikille. Siksipä heistä ei ammattilaulajia ole tullutkaan, kun ei ääni riitä, mutta antaa karaokessa jokaisen laulaa!

Vierailija
5/10 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus, kateus, kateus, kateus, kateus, kateus, kateus, kateus, kun AP ei osaa yhtään mitään! Minä ainakin lähden mieluummin karaokeen mukavien tyyppien kanssa ja siinä ei katsota laulutaitoja. Me pidämme hauskaa! Lähettäkääpä edellä mainitut tyypit tänne, niin minä pidän heidän kanssaan hauskan illan baarissa. Teille kommentoijille toivotan sellaista päivää, että miettikääpä välillä aidosti iloisia asioita älkääkä koko etsikö toisista pahaa. Teillä voisi olla mukavampi päivä siten.

Vierailija
6/10 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olen aina ajatellut että karaokessa tärkeintä on tunne, ei laulutaito

Vierailija
7/10 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän karaåkea muunlaset ulisekaan. Niitä on jopa hautajaisissa. HYI !

Vierailija
8/10 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän karaåkea muunlaset ulisekaan. Niitä on jopa hautajaisissa. HYI !

Yhdysvalloissa ja Iso-Britanniassa karaoke on tosi suosittua ja ilmapiiri on laulaessa lämminhenkinen. Ei sitä ainoastaan Suomessa lauleta. Erittäin kiva harrastus taidoista riippumatta!

Vierailija
9/10 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus, kateus, kateus, kateus, kateus, kateus, kateus, kateus, kun AP ei osaa yhtään mitään! Minä ainakin lähden mieluummin karaokeen mukavien tyyppien kanssa ja siinä ei katsota laulutaitoja. Me pidämme hauskaa! Lähettäkääpä edellä mainitut tyypit tänne, niin minä pidän heidän kanssaan hauskan illan baarissa. Teille kommentoijille toivotan sellaista päivää, että miettikääpä välillä aidosti iloisia asioita älkääkä koko etsikö toisista pahaa. Teillä voisi olla mukavampi päivä siten.

Voisitko itsekin noudattaa antamaasi ohjetta sen sijaan että etsit muista pahaa? Eihän täällä ole kielletty ketään laulamasta karaokea vaan täällä on kysytty, miksi jotkut kuvittelee olevansa hyviä vaikka on oikeasti huonoja. 

Vierailija
10/10 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiltä puuttuu nuottikorva

Ei taatusti puutu, koska sävelkorvattomat ihmiset (joita on erittäin harvassa) ei kykene nauttimaan musiikista. Se on kuitenkin paljon yleisempää, ettei ihminen kykene erottamaan laulaako hän itse puhtaasti vai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme