Mulla on oikeasti hyvä mies.
Usein sitä erehtyy pitämään ihan itsestään selvyytenä. Tänään taas tajusin kuinka hyvä mies tuo on ikäänsä nähden, vasta 22. Ei kännäile, ilmoittaa aina menoistaan ja tuloistaan, auttaa minua kotitöissä pyytämättä, huolehtii minun jaksamisesta nyt kun olen raskaana. Tunnustaa rakkautensa usein ja hellii minua ihan oma-aloitteisesti useasti.
Katselin kaveri pariskuntaa jotka "tappelivat" aiheesta mihin mies on kaljansa piilottanut yms. ja jäin miettimään omaa elämääni.
Mies on minua 9-vuotta nuorempi. Muistattehan te muutkin hyvän miehen omistavat arvostaa sitä mitä teillä on.
Kommentit (9)
Tai sitä aikaa kun mies on 30 vuotta ja alat jo lähennellä kurppanaikää. Voi olla, että sen jälkeen on ihanuus kaukana.
Tai sitä aikaa kun mies on 30 vuotta ja alat jo lähennellä kurppanaikää. Voi olla, että sen jälkeen on ihanuus kaukana.
No ei välttämättä, jos hyvin kouluttaa ;)
Kummallista pessimismisyyttä. Miksi ei saisi nauttia näistä hetkistä ja olla onnellinen?
-ap-
Ollaan me iloisia hyvistä miehistämme.
Tsoin se on jo 55v. Ja arvostan häntä aivan valtavasti, on tullut kokeiltua myös se toinen ääripää.
Hieno juttu. Sait minutkin ajattelemaan miestäni.
Täytyy kyllä kommentoida kun tässä ketjussa joku sanoi, että mies kun on 30 ja sinä kurppanaiässä, niin johan mies on erilainen. Eih, eih. Nainen on kuulkaas parhaimmillaan vasta nelikymppisenä :) Silloin tuo mies eleleekin kissanpäiviä ja nauttii aikuisen naisen kosketuksesta, kunnioituksesta ja älykkäästä seurasta.
harmi että kaikilla ei mene noin hyvin. Itsekkin kaipaisi jotain hoivaajaa nyt kun on kotiin päässyt suun kautta otettavilla antibioiteilla. Pari päivää meni ihanasti. Sain nukkua ja levätä, avokki joka on myös lapseni isä oli pyytänyt isäänsä viemään poikamme aamulla tarhaan ja hakemaan iltapäivällä, jotta saan kerättyä voimia.
Ja kuin puun takaa, muutama sovittu kalja töiden jälkeen venyi 1 aamuyöllä baarissa, jolloin soitin hänelle kiukkuisena että nyt kotiin siellä. Antibiotit väsyttävät niin pirusti että hyvä että pysyy hereillä suurimman osan aikaa)
Koko päivän joutunut paasaaman miestä, ja vielä kun hänelle tuli korvatulehdus koko maailma pyörii taas hänen napansa ympärillä. Itsellä juuri keuhkokuumeen takia ylhäällä olleet tulehdusarvot laskeneet lähelle nollaa, väsynyt koko ajan.
Eipä muuta kuin pesukone pyörimään aamusta, pojalle aamupala ja vaatteet päälle, ja kuuntelemaan melkein joka päiväistä kuraa niskaan litanniaa.
Ap olet onnekas että 22-v miehesi on noin ihana ja te muut myös. :)
t. 22-v äityli (isukki on 22-v myös :P)
Huolehtii, siivoaa, kuuntelee ja osaa puhua, on tavoitteita ja toteuttaa niitä. Aika sattuman kautta tavattiinkin, opiskelemaan tuli suomeen, Aasialainen. Ystävät sanoo ettei vois sopivampaa miestä mulle olla. Onnellinen olen :)