Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lentokoneessa edessä istuva laittaa selkänojan eteesi, sanotko hänelle?

Vierailija
16.04.2011 |

Mä sanon koska mä maksan myös lipustani, enkä sitä pientä tilaani vielä pienemmäksi! ja sanon myös jos takana istuva kakara potkii selkänojaa

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon koska mä maksan myös lipustani, enkä sitä pientä tilaani vielä pienemmäksi! ja sanon myös jos takana istuva kakara potkii selkänojaa

Mikset itsekin laita selkänojaasi alas, sillähän saat sen tilan takaisin.

Ihme niuho.

Vierailija
2/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritseekö se mua olennaisesti vai ei. Jos en ole tekemässä mitään, mihin tarvitsisin sitä tilaa edessäni, sen kun löhöää.

Potkivasta lapsesta kannattaakin sanoa, vähän matkustava ei välttämättä tajua kuinka paljon se häiritsee edessä istuvaa, jos muutenkin matkustaminen jo jännittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on alaspäin laskeutuvat penkit, ei se mulle yllätyksenä tule. Jos niitä ei saisi laskea alaspäin, ne eivät laskeutuisi alaspäin.

Onhan se epämukavaa, mutta ei sille voi mitään.

Vierailija
4/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tietenkään sano jos joku laskee selkänojan alas, sehän on ihan normaalia!

Vierailija
5/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epämukavaa siinä on istua könöttää selkä suorana tai varsinkaan nukkua.

Siks niissä selkänojissa on kääntö, että sitä saa myös käyttää. Olen ymmärtänyt, että hintaan sisältyy tämä ainoa mukavuus.

Vierailija
6/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy takanaistuvalta, saako hän tehdä niin. Ei toisin päin.

Vierailija
7/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edessäsi istuva on myös maksanut matkansa ja saattaa haluta tehdä sen lepoasennossa. siinä ei sun marina auta mitään.

hesus mikä idari!

Vierailija
8/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy takanaistuvalta, saako hän tehdä niin. Ei toisin päin.

Vierailija
9/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanominen on turhaa koska mulla on täysi oikeus laskea selkänojaa ja levätä lentomatkan aikana. Sama oikeus on kaikilla muillakin.

Vierailija
10/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten lasken penkin alas. Ainoastaan kun tulee ruokaa, niin nostan sen takaisin hetkeksi.

Ja en kyllä välittäis paskakaan ap:n huomautuksista.

Potkiva lapsi on eri juttu. Itselläni on lapsi joka ei saa potkia, töniä eikä huutaa.

Vierailija
11/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysykää kotona tai matkustakaa ryan airilla

Vierailija
12/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään sano. Aika epämukavaa siinä on istua könöttää selkä suorana tai varsinkaan nukkua.

Siks niissä selkänojissa on kääntö, että sitä saa myös käyttää. Olen ymmärtänyt, että hintaan sisältyy tämä ainoa mukavuus.

lupa pitää kysyä!

Ja ihan hyvin voi istuimessa nukkua ilman että kippaa selkänojan. Jos uni ei tule koneessa ja se on joku ongelma niin pitääkö sitä matkalle lähteäkään. Varmasti et edes osaa nukkua vieraassa sängyssä. Entä aikaero, iiik!

Vierailija
13/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuvalta, voiko selkänojan laskea.

Vierailija
14/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vähän asenteesta kiinni, haluako pilata itselleen ja muille lennon valittamalla kaikesta.

Vierailija
15/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi laittaa kiinni penkkiin niin, ettei sitä pysty laskemaan alas. :D Suosittelen kaikille muillekin matkavarustukseen kun aina eteen kumminkin osuu joku univammanen, jonka on pakko sitä selkänojaa räplätä.

Vierailija
16/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanominen on turhaa koska mulla on täysi oikeus laskea selkänojaa ja levätä lentomatkan aikana. Sama oikeus on kaikilla muillakin.

jos se häiritsee muita.

Et saa hoilata ääneenkään tai pissiä penkille!

Vierailija
17/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edessäsi istuva on myös maksanut matkansa ja saattaa haluta tehdä sen lepoasennossa. siinä ei sun marina auta mitään.

hesus mikä idari!

ja haluaa sen penkin irti otsastaan ja tilan tehdä vaikka läppärillä töitä.

Vierailija
18/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan mahtava lentää 10 tunnin lento ja takana istuva haluaa lukea koko matkan lehteä eli minä en siis voisi muuta kuin totella ja istua selkä suorana koko lennon.

Kyllä minä olen mahtunut olemaan jopa lapsi sylissäni vaikka edessä istuva on penkkinsä kääntänyt. Ei ole tullu ikinä mieleenkään siitä valittaa.

Vierailija
19/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyll siinä mahtuu lukee kun penkki on alhallase on vähän asenteesta kiinni, haluako pilata itselleen ja muille lennon valittamalla kaikesta.

ja työskentelemään ei kylläkään mahdu, jos edessäoleva päättää pistää penkin alas.

Vierailija
20/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentäkää busineksessä, jos ei turistiluokan kanssamatkustajat kelpaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän