Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lentokoneessa edessä istuva laittaa selkänojan eteesi, sanotko hänelle?

Vierailija
16.04.2011 |

Mä sanon koska mä maksan myös lipustani, enkä sitä pientä tilaani vielä pienemmäksi! ja sanon myös jos takana istuva kakara potkii selkänojaa

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi lentää, ei kiinnitä tuollaisiin huomiota lainkaan.

Ota huomioon, että suuri osa ihmisistä lentää työmatkoja. Mulle on ihan sama, vaikka lomalennoilla nukkuisit pylly niskatyynyssä. Kun mä olen työreissulla, mun tarvitsee tehdä töitäkin, ja teen myös kannettavallani.

Työmatkoja minäkin lennän. riittää se tila silti. Jos kannettava toosasi ei mahdu sinne turistiluokkaan niin mikset mene business-luokkaan?

...etkä tee niitä töitä. On fysikaalinen mahdottomuus nähdä läppärin näyttöä, jos edessäistuvan selkänoja on runtattu alas.

Minä en ainakaan ryyppää enkä kuorsaa matkoillani. Sinä et taida tajuta sitä, että lentokone ei ole vain sinua varten eikä se ole mikään helvetin toimisto - tee työsi muualla tai tilaa se ykkösluokan paikka, teet palveluksen jo omille vierustovereillesikin. Ihme tärkeilijä olet mutta persaukisena ei sinulla ole varaa tasokkaampaan matkustamiseen ja syytät muita ihmisiä tilanahtaudesta.

Vierailija
102/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuvalta, voiko selkänojan laskea.

minulle tulee todella paljon matkapäiviä vuodessa (monilla eri lentoyhtiöillä) eikä vastaan ole koskaan tullut, että siihen joku kysyisi lupaa. Hulvaton ajatus.

Ainoastaan ruokailun aikana pyydän edessä istuvaa nostamaan selkänojasta, tämä on normaali käytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...etkä tee niitä töitä. On fysikaalinen mahdottomuus nähdä läppärin näyttöä, jos edessäistuvan selkänoja on runtattu alas.

Minä en ainakaan ryyppää enkä kuorsaa matkoillani. Sinä et taida tajuta sitä, että lentokone ei ole vain sinua varten eikä se ole mikään helvetin toimisto - tee työsi muualla tai tilaa se ykkösluokan paikka, teet palveluksen jo omille vierustovereillesikin. Ihme tärkeilijä olet mutta persaukisena ei sinulla ole varaa tasokkaampaan matkustamiseen ja syytät muita ihmisiä tilanahtaudesta.

eikä ykkösluokassa taida lentää enää kuin virkamiehet. Sinä se sen sijaan lennät kerran vuodessa miehesi bonuspisteillä. Ja läppärin naputtelu koneessa ei kylläkään kiusaa vierustovereita pätkän vertaa.

Vierailija
104/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi lentää, ei kiinnitä tuollaisiin huomiota lainkaan.

Ota huomioon, että suuri osa ihmisistä lentää työmatkoja. Mulle on ihan sama, vaikka lomalennoilla nukkuisit pylly niskatyynyssä. Kun mä olen työreissulla, mun tarvitsee tehdä töitäkin, ja teen myös kannettavallani.

Työmatkoja minäkin lennän. riittää se tila silti. Jos kannettava toosasi ei mahdu sinne turistiluokkaan niin mikset mene business-luokkaan?

...etkä tee niitä töitä.

On fysikaalinen mahdottomuus nähdä läppärin näyttöä, jos edessäistuvan selkänoja on runtattu alas.

Vierailija
105/105 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tietenkään ole a) korrekti b) tunne hyviä käytössääntöjä ja c) SAA sanoa edessä istuvalle yhtikäs mitään.

Et siis tietenkään ole SAA sanoa edessä istuvalle...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän