G: Teijän miehen kk tulot?:)
Meillä 20 000-70 000
:) hyvin menee
Kommentit (27)
(itselläni vain 3000)
eli hyvin menee meilläkin:) jos se siis rahassa mitataan...
kustantamaan sinulle joku äidinkielen kurssi. Tuolla palkalla luulisi irtoavan jopa yksityisopettaja. Ei olisi tulot ja ulosanti niin pahassa ristiriidassa.
Vaikkei rahassa sitä olla mitattukaan... Mun miehen kk tulot on vaan jotain 3000e kuukaudessa eli aika vähän varmaan teidän mielestä ja itsekin tienaan suunnilleen saman.
kustantamaan sinulle joku äidinkielen kurssi. Tuolla palkalla luulisi irtoavan jopa yksityisopettaja. Ei olisi tulot ja ulosanti niin pahassa ristiriidassa.
toiseen gallupiin. Ap huijaa, ei oikeasti kukaan voi olla noin rikas ja noin TYHMÄn oloinen.
palkka on n. 3600/kk. Ihan ok. Aika moni tutuista saa vähemmän. Mun tulot on noin 800/kk. Kotona hoidan lapsia.
Itselläni 3000€ ja saisi olla enemmän vastuuseen ja työmäärään nähden.
Ilmeisesti kaikkien ukot on joka "isoja pomoja" tai työttömiä :)
Täällä mies tienaa 1900€/kk itse olen opiskelija, ja hei, me pärjätää ihan hyvin!
jotain 300 egeä.
Mutta hei, hyvä suhde meilläkin. En lähtis vaihtamaan, kyllähän tuo sitten aikanaan valmistuu ja pääsee töihin.
vaikka on mamu ja sen mukaan pitäisi tulvia rahaa ovista ja ikkunoista
Ilmeisesti kaikkien ukot on joka "isoja pomoja" tai työttömiä :)
Täällä mies tienaa 1900€/kk itse olen opiskelija, ja hei, me pärjätää ihan hyvin!
nyt sitten pomo. On opiskellut ja ollut työtönkin välillä
Onhan noita isotuloisia Suomessa mutta surffaako kaikkien vaimot täällä?
netto kuussa.
Siihen päälle kaikenmaailman bonukset yms jutut, en tie paljonko kaikenkaikkiaan.
Mun tulot pyöreät 0
huonosti menee :(