Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Teijän miehen kk tulot?:)

Vierailija
13.04.2011 |

Meillä 20 000-70 000



:) hyvin menee

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti menee :(

Vierailija
2/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä n. 3000 e (työpaikka vaihtuu).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee :)

Vierailija
4/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(itselläni vain 3000)



eli hyvin menee meilläkin:) jos se siis rahassa mitataan...

Vierailija
5/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7000€/kk

Vierailija
6/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kotihoidontuella hoitamassa taaperoamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustantamaan sinulle joku äidinkielen kurssi. Tuolla palkalla luulisi irtoavan jopa yksityisopettaja. Ei olisi tulot ja ulosanti niin pahassa ristiriidassa.

Vierailija
8/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei rahassa sitä olla mitattukaan... Mun miehen kk tulot on vaan jotain 3000e kuukaudessa eli aika vähän varmaan teidän mielestä ja itsekin tienaan suunnilleen saman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustantamaan sinulle joku äidinkielen kurssi. Tuolla palkalla luulisi irtoavan jopa yksityisopettaja. Ei olisi tulot ja ulosanti niin pahassa ristiriidassa.

toiseen gallupiin. Ap huijaa, ei oikeasti kukaan voi olla noin rikas ja noin TYHMÄn oloinen.

Vierailija
10/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tienaan noin 3700. Ihan ok menee vaikka enempikin kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli noin miljoonan vuositulot

ihan hyvin menee!

Vierailija
12/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka on n. 3600/kk. Ihan ok. Aika moni tutuista saa vähemmän. Mun tulot on noin 800/kk. Kotona hoidan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 3000€ ja saisi olla enemmän vastuuseen ja työmäärään nähden.

Vierailija
14/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikkien ukot on joka "isoja pomoja" tai työttömiä :)

Täällä mies tienaa 1900€/kk itse olen opiskelija, ja hei, me pärjätää ihan hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain 300 egeä.

Mutta hei, hyvä suhde meilläkin. En lähtis vaihtamaan, kyllähän tuo sitten aikanaan valmistuu ja pääsee töihin.

Vierailija
16/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on mamu ja sen mukaan pitäisi tulvia rahaa ovista ja ikkunoista

Vierailija
17/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikkien ukot on joka "isoja pomoja" tai työttömiä :)

Täällä mies tienaa 1900€/kk itse olen opiskelija, ja hei, me pärjätää ihan hyvin!

nyt sitten pomo. On opiskellut ja ollut työtönkin välillä

Vierailija
18/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita isotuloisia Suomessa mutta surffaako kaikkien vaimot täällä?

Vierailija
19/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

brutto. Duunari. Itsellä 3000e/kk brutto. Ihan ok pärjäillään :)

Vierailija
20/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

netto kuussa.



Siihen päälle kaikenmaailman bonukset yms jutut, en tie paljonko kaikenkaikkiaan.



Mun tulot pyöreät 0