Millaiset silmät ovat hienoimmat?
Minkä väriset ja millaiset ovat mieleenpainuneimmat? Itse tykkään vaaleansinisistä, vihreistä ja mielestäni myös heterokromia näyttää kauniilta.
Kommentit (50)
Minkä ikäisellä? Toiset värit kestävät ikääntymistä paremmin kuin toiset
Kun niitä on kaksi tai ainakin parillinen määrä.
Kumppanilla on silmät jotka on joskus vihreähköt, joskus ruskeahkot, harmaat ja jopa siniset. Mikähän lie oikea väri mutta mielenkiintoista. En sano että on kauneimmat silmät mutta erikoista on ettei väriä voi tarkasti tulkita.
Hienoimmat silmät on erittäin vaaleansiniset silmät, tietty vihreä ja shampanjan väriset silmät.
Vasen sojottaa oikealle ja oikea vasemmalle..todella hienot!
Vierailija kirjoitti:
Vasen sojottaa oikealle ja oikea vasemmalle..todella hienot!
Klassinen lokinkivittäjä :)
Mun kissalla on toinen silmä sininen ja toinen ruskea. On aika hienot.
Mun kissalla on toinen silmä sininen ja toinen ruskea. On aika hienot.
Mulla on samanlaiset kuin Karita Tykällä. Väri ja malli.
Isot siniset silmät. Harvinaiset maailmassa nykyään.
Kierot mutta hienot. Ei mutta tietenkin arjalaisen siniset.
Tummat suklaasilmät naisella lumoaa minut!
M37
Siniset jotka loistaa taivaan ja järvien sinisyyttä
Toisella lapsellani on hienot silmät. Ne on vihreänharmaat, aika tummat. Auringossa sivusta katsottuna näyttää vaaleanruskealta. Joskus näyttävät merenvihreitäkin. Ei mikään selkeä väri.
Minä, mies ja toinen lapsi olemme puhtaasti sinisilmäisiä. Miehen suvussa on ruskeita silmiä esim. isällään ja kahdella sisaruksella. Sieltä on vähän ruskeaa geeniä tullut siniseen ja siksi on tuollaiset vihreät. Ja kyllä, on yhteinen lapsi. :D
Persesilmät kiinnostaa (naisten).
Vihreät silmät on kyllä kaikista kauneimmat! Ei siis siniseen tai ruskeaan taittavat eikä mitään, mikä saisi näyttämään värin muulta kuin vihreältä. On todella harvinainen meillä suomalaisilla. Toinen suosikkini on ns. suden silmät; kullankeltaiset tai meripihkaiset. Myöskin harvinainen, mutta todella upea värisävy.
Tyttärellä on amber-silmänväri. Todella hienot eri valaistuksessa. Itsellä hieman sama mutta tumman vihreä-kullanruskea hazel-väriset. Isällä ihan vaaleansiniset silmät ja täysin mustat hiukset nuorempana hieno yhdistelmä.
Kierot