Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Teijän miehen kk tulot?:)

Vierailija
13.04.2011 |

Meillä 20 000-70 000



:) hyvin menee

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


on liiketoiminnan johtaja

Itselläni 3000€ ja saisi olla enemmän vastuuseen ja työmäärään nähden.

Itse olen projektipäällikkö

Vierailija
22/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelee kuukausisttain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en halua elää mieheni tuloilla, periaatekysymys.

Vierailija
24/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran suomalaisten keskitulot ovat luokkaa 3000 euroa kuussa, mutta mammapalstalaisten miehillä 10 000;)



Toisaalta, eihän se liene outoa, kun ajattelee, että suomalaismiesten peniksen keskipituus on usean tutkimuksen perusteella n. 13 cm, mutta mammapalstalaisten miehillä reilut 10 cm enemmän....vähintään:D

Vierailija
25/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran suomalaisten keskitulot ovat luokkaa 3000 euroa kuussa, mutta mammapalstalaisten miehillä 10 000;)

Toisaalta, eihän se liene outoa, kun ajattelee, että suomalaismiesten peniksen keskipituus on usean tutkimuksen perusteella n. 13 cm, mutta mammapalstalaisten miehillä reilut 10 cm enemmän....vähintään:D

mutta mä saan alle 2000 bruttona/kk, joten siitä ne suomalaisten keskitulot tulee...

Vierailija
26/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran suomalaisten keskitulot ovat luokkaa 3000 euroa kuussa, mutta mammapalstalaisten miehillä 10 000;)

Toisaalta, eihän se liene outoa, kun ajattelee, että suomalaismiesten peniksen keskipituus on usean tutkimuksen perusteella n. 13 cm, mutta mammapalstalaisten miehillä reilut 10 cm enemmän....vähintään:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta aika vähän kun se on kumminkin asiantuntia