Lue keskustelun säännöt.
Miten lopettaa opamoxin ja alkoholin käyttö?
11.04.2011 |
Juon 1-4krt vkossa känniin, sekä otan 0-7krt vkossa 1-4tablettia kerrallaan :/
Kommentit (24)
mene heti aamusta a-klinikalle!!!siunausta ja voimia sulle!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
juovat, eivät ikinä pääse kuiville. En halua sellaista elämää kun olen vast 27v
Haluan myös tietä olenko mä ihan toivoton tapaus, jos join 3 vuotta ja söin lääkkeittä pitkään, suurin annos mikä otin oli 75mg opamoxia, eli 5tablettia