Tyylini on klassinen. Tapasin puutarhakutsuilla
rakennusalanyrittäjän, lukeneen kunnon duunarin, ulkoisesti lähinnä hevarin.
Huomasin, että hän alkoi käyttäytymään provosoivasti, ikäänkuin häntä olisi alkanut ärsyttämään käytöstapani, siro liikehdintäni ja huoliteltu ulkomuotoni. Hän olisi varmaankin halunnut minun heti siirtyvän kauemmaksi hänen pöydästään.
Mutta mutta, minullapa on monenlaista elämänkokemusta;) Nain sivistyneen miehen, joten helposti minuakin pidetään läpikotaisin samanlaisena mieheni kanssa. Hämäävää, varsinkin kun kertoilin aluksi ystävälleni viimeisimmästä edustustilaisuudesta, jossa olin ollut mieheni avecina. Mutta sitten pääsin tilanteen tasalle, vaihdoin puhetyyliäni ja jutunaiheet olivat yhtä karskeja, ironisia ja humoristisia kuin hevarilla. Hevari hämmästyi silmät pyöreiksi ja suu auki, mutta pian hänen kasvoilleen nousikin jo hymynkare. Melkein kilpailtiin, että mitähän vielä. Olin vinkannut miestäni hakemaan joksikin aikaa seuraa muualta, kun minä jäin juttelemaan tämän hevarimiehen kanssa.
Ei mitään ilkeää tai kehenkään kohdistuvaa, vaan esim netistä olimme lukeneet samoista aihepiireistä. Minä lähdin täysillä mukaan ja lopulta kävikin niin, että hän keskusteli monentyyppisistä asioista kanssani. Kivaa oli ja yllätyksellistä lähinnä, koska olimme ihmisinä osittain aika samanlaisia erilaisesta ulkomuodoistamme ja sukupuolistamme riippumatta. Olen taustaltani myös poikamainen tyttö ja tulen miesten kanssa siksi hyvin juttuun.
Hän joutui muuttamaan ennakkokäsityksensä minusta, vaikka ei sitä ääneen sanonutkaan, mikä osoitti hänelläkin olenan tiettyä tilannetajua. Minun ennakkokäsitykseni hänestä taas ei muuttunut. Ilokseni tosin totesin, että hän lukee aika paljon. Tutustuttiin paremmin ja kun seuraavan kerran tuttavapiirimme vie meidät yhteiseen tilaisuuteen, niin pyörähdän taas jakkupuvussani paikalle:)
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2011 klo 14:34"]
Posliinissa ei ole mitään klassista. Oikealla ap:lla (eli minulla) on kunnon 70-lukulainen klassinen pusikko.
[/quote]
Klassinen majava
[quote author="Vierailija" time="09.11.2011 klo 10:46"]
[/quote]
Ei, hän on sirosti liikehtinyt pois.
Hei ap, olethan jo keskuudessamme nimimerkillä AV Mamma
Nosto, koska toisessa ketjussa mainittiin ja oli pakko etsiä tämä ketju.
Taisit itsekin yllättyä. Ihmiset kun ovat pohjimmiltaan hyvin samanlaisia vaikka habitus voisi olla kuinka provosoiva. Olet oppinut elämästä hieman lisää ja avartanut mielipiteitäsi. Jatka samaan malliin...
Mitähän nappeja ap nappaili keinahdellessaan (vai oliko se hypähdellessään tai pyörähdellessään) sirosti siellä puutarhassa?
Kun olin Kanarialla lomalla ihmeellisen mieheni kanssa, paikalliset sanoivat, että sivistykseni ja tyylitajuni paistavat jo kymmenen kilometrin päähän.
ap
Onko ap edelleen ap? Vaiko onko ap joku muu?
Minulla on uusi, klassinen jakkupuku ja olen koko talven pitänyt yllä taitoani keinahdella viehkosti. Hankin harjoittelutoverikseni kissan, mutta nyt näyttäisi siltä, että ennemmin tuo kissa ottaa mallia minun kävelytyylistäni, kuin minä sen.
Ap
muistan hämärästi erään naisen joka vastaa hieman kuvausta. Hieman. Jakkupuku oli kyllä tädillä päällä, ja kai sitä liikehdintää voi viehkoksikin sanoa. Parin lasin jälkeen tosin taisi nilkka nyrjähtää korkokengissä. Yritin kyllä koko illan kertoa, että en ole rakennustyöntekijä, enkä kuuntele hevimusiikkia, mutta täti vaan sopertaen selitti, kuinka on helppoa tulla mun tyylisen raksahevarintasolle. Yritin jopa kirjoilemalla saada tätiä pois mun vierestä koheltamasta, mutta se vaan kirjoili takaisin entistä enemmän, Että "hyvinhän me tyllaan juttuun, saa....na!
T. Se "hevari"
mä en meinannut selvitä aloitusviestin ekasta kappaleesta eteenpäin, kun niin nauratti tuo siro liikehdintä. voin kuvitella, kuinka tämä fiktiivinen hevari on miettinyt mielessään, josko klassisen tyylin omaavalla leidillä on satiaisia.
liikehdin sirosti naispuoleisen pomoni huoneeseen ja näin kuinka hän kadehti minua. Tiedän nimittäin ettei kukaan liikehdi yhtä sirosti kuin minä. Ojensin hänelle sulavalla ranteenliikkeellä pinon papereita. Minulla on maailman sulavin ranteenliike. Mietin samalla onko pomoni mies hevari, kun se vähän näyttää siltä. Olemme varmasti samalla aaltopituudella miehen kanssa, etenkin jos hän on hevari. Olen varma että hän ihailee minua kun tanssahtelen toimistossa korkokengissäni. Vaikkei hän koskaan ole tavannut minua. Ihailee silti koska olen poikatyttö ja minulla on maailman parhaat vitsit ja jutut.
t. ap
Eniten yllätyn positiivisesti, kun heti alusta asti minuun suhtaudutaan luontevasti.
ap
niin mäkin yllättyisin jos olisin sinä! Mutta se ei johdu siitä, että olisit niin ihku vaan siitä, että olet sekaisin. Aika monien on vaikea suhtautua luontevasti HULLUIHIN.
(Hauska ketju ja ihan kohtalainen yritys ap)
Tää helmi täytyy pitää ylhäällä.
kuka on ap , hän on englantilainen lady. Hyacint Buket Pokka pitää sarjasta
Nauroin niin paljon, että tuli melkein riisit nenästä ulos..
AP kuulostaa muuten ihan isältäni.
klassinen klassikko
up