Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylini on klassinen. Tapasin puutarhakutsuilla

Vierailija
11.04.2011 |

rakennusalanyrittäjän, lukeneen kunnon duunarin, ulkoisesti lähinnä hevarin.

Huomasin, että hän alkoi käyttäytymään provosoivasti, ikäänkuin häntä olisi alkanut ärsyttämään käytöstapani, siro liikehdintäni ja huoliteltu ulkomuotoni. Hän olisi varmaankin halunnut minun heti siirtyvän kauemmaksi hänen pöydästään.

Mutta mutta, minullapa on monenlaista elämänkokemusta;) Nain sivistyneen miehen, joten helposti minuakin pidetään läpikotaisin samanlaisena mieheni kanssa. Hämäävää, varsinkin kun kertoilin aluksi ystävälleni viimeisimmästä edustustilaisuudesta, jossa olin ollut mieheni avecina. Mutta sitten pääsin tilanteen tasalle, vaihdoin puhetyyliäni ja jutunaiheet olivat yhtä karskeja, ironisia ja humoristisia kuin hevarilla. Hevari hämmästyi silmät pyöreiksi ja suu auki, mutta pian hänen kasvoilleen nousikin jo hymynkare. Melkein kilpailtiin, että mitähän vielä. Olin vinkannut miestäni hakemaan joksikin aikaa seuraa muualta, kun minä jäin juttelemaan tämän hevarimiehen kanssa.

Ei mitään ilkeää tai kehenkään kohdistuvaa, vaan esim netistä olimme lukeneet samoista aihepiireistä. Minä lähdin täysillä mukaan ja lopulta kävikin niin, että hän keskusteli monentyyppisistä asioista kanssani. Kivaa oli ja yllätyksellistä lähinnä, koska olimme ihmisinä osittain aika samanlaisia erilaisesta ulkomuodoistamme ja sukupuolistamme riippumatta. Olen taustaltani myös poikamainen tyttö ja tulen miesten kanssa siksi hyvin juttuun.

Hän joutui muuttamaan ennakkokäsityksensä minusta, vaikka ei sitä ääneen sanonutkaan, mikä osoitti hänelläkin olenan tiettyä tilannetajua. Minun ennakkokäsitykseni hänestä taas ei muuttunut. Ilokseni tosin totesin, että hän lukee aika paljon. Tutustuttiin paremmin ja kun seuraavan kerran tuttavapiirimme vie meidät yhteiseen tilaisuuteen, niin pyörähdän taas jakkupuvussani paikalle:)

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös!

Vierailija
82/140 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurnauskis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon yleensäkin mietit, mitä ihmiset ajattelevat sinusta?

Vierailija
84/140 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen ap, MINÄ olen ap, MINÄ olen ap, MINÄ olen ap, MINÄ olen pa, MINÄ olen pa, MINÄ olen pa, MINÄ olen, olenko MINÄ, kuka MINÄ olen, olenko MINÄ kuka, MINÄ kuka olen...

Vierailija
85/140 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitten mahtava ketju! XD

Vierailija
86/140 |
18.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo kuukausiin nauranut tätä palstaa lukiessani, mutta nyt nauran - ääneen.

Surullista tässä tosin on se, että tunnen ihmisen, joka voisi kirjoittaa kuin ap

Vierailija
87/140 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
88/140 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2011 klo 10:39"]

Huomasin, että hän alkoi käyttäytymään provosoivasti, ikäänkuin häntä olisi alkanut ärsyttämään käytöstapani, siro liikehdintäni ja huoliteltu ulkomuotoni. Hän olisi varmaankin halunnut minun heti siirtyvän kauemmaksi hänen pöydästään.

Mutta mutta, minullapa on monenlaista elämänkokemusta;) Nain sivistyneen miehen, joten helposti minuakin pidetään läpikotaisin samanlaisena mieheni kanssa. Hämäävää, varsinkin kun kertoilin aluksi ystävälleni viimeisimmästä edustustilaisuudesta, jossa olin ollut mieheni avecina. Mutta sitten pääsin tilanteen tasalle, vaihdoin puhetyyliäni ja jutunaiheet olivat yhtä karskeja, ironisia ja humoristisia kuin hevarilla. Hevari hämmästyi silmät pyöreiksi ja suu auki, mutta pian hänen kasvoilleen nousikin jo hymynkare. Melkein kilpailtiin, että mitähän vielä. Olin vinkannut miestäni hakemaan joksikin aikaa seuraa muualta, kun minä jäin juttelemaan tämän hevarimiehen kanssa.

Ei mitään ilkeää tai kehenkään kohdistuvaa, vaan esim netistä olimme lukeneet samoista aihepiireistä. Minä lähdin täysillä mukaan ja lopulta kävikin niin, että hän keskusteli monentyyppisistä asioista kanssani. Kivaa oli ja yllätyksellistä lähinnä, koska olimme ihmisinä osittain aika samanlaisia erilaisesta ulkomuodoistamme ja sukupuolistamme riippumatta. Olen taustaltani myös poikamainen tyttö ja tulen miesten kanssa siksi hyvin juttuun.

Hän joutui muuttamaan ennakkokäsityksensä minusta, vaikka ei sitä ääneen sanonutkaan, mikä osoitti hänelläkin olenan tiettyä tilannetajua. Minun ennakkokäsitykseni hänestä taas ei muuttunut. Ilokseni tosin totesin, että hän lukee aika paljon. Tutustuttiin paremmin ja kun seuraavan kerran tuttavapiirimme vie meidät yhteiseen tilaisuuteen, niin pyörähdän taas jakkupuvussani paikalle:)

[/quote]

ok. Juuri tätä tietoa kaipasinkin. Jätän uutiset tänään lukematta, tämä peittoaa ne kaikki. Kerrothan meille myös jakkupuvun valmistajan, värin, koon ja materiaalin. PS. Elämää on myös oman napasi ulkopuolella. 

Vierailija
89/140 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 09:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2011 klo 10:39"]

[/quote]

ok. Juuri tätä tietoa kaipasinkin. Jätän uutiset tänään lukematta, tämä peittoaa ne kaikki. Kerrothan meille myös jakkupuvun valmistajan, värin, koon ja materiaalin. PS. Elämää on myös oman napasi ulkopuolella. 

[/quote]

ja alleviivaus sanan "myös" kohdalla. Nyt haluammekin tietää mitä sinun navassasi tapahtuu. Onko siellä nöyhtää, siro koru, onko se söpö kuoppa vai mitä mallia se oikein edustaakaan. 

Vierailija
90/140 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on klassinen. Tirsk.

Vierailija
91/140 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut viime yönä unta pohtiessani ap:n siroa liikehdintää.

Vierailija
92/140 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2011 klo 10:41"]

[/quote]

:DDDD

Vierailija
93/140 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihih, muka klassinen tyyli ja jakkupuku puutarhajuhlissa? Tuskinpa vain. Klassiset puutarhajuhla-asut ovat ihan jotain muuta.

Vierailija
94/140 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millos seuraavat puutarhajuhlat ja osoite? Jos me av-mammat tultaisiin paikalle ja yritettäisiin löytää joukostamme siro liikehtijä? :)

Vierailija
95/140 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut kunnon duunari <3 IHQUA!!!! Mitä se oli lukenut? Aku Ankkaa vai Jallua?

Vierailija
96/140 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä olen onnistunut missaamaan näin loistavan ketjun? :D Tuoreemmassa ketjussa mainittiin AV-legendojen joukossa siro liikehtijä,ja piti oikein varta vasten etsiä tämä.

Vierailija
97/140 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto, koska toisessa ketjussa mainittiin ja oli pakko etsiä tämä ketju. 

Sama 😃

Vierailija
98/140 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadidaa, olen siro ja klassinen kaunotar, aina chic, alushousuni eivät koskaan karkaa vakoon, kainaloissani on vain hento Chanelin häiväys. Mielialani on aina kuin raikas kevätaamu. Yllätän kaikki tilannetietoisella charmillani ja veitsenterävällä älylläni. Olen hyperfeminiininen, mutta en yhtään niin kuin muut naiset. Olen hyvin lukenut, joten tottahan toki myös ajatustenluku sujuu. Huhtikuun takatalvi on upea aika brunssille al fresco. Liihotan Manoloillani läpi loskaisen nurmen kuin kolibri parhaassa iässä, ohi humisevien lehmusten, oih, kaikkien silmät liimautuvat hentoihin hartioihini, joita myös ranskalaiset monsieur't ihailivat kosmopoliittivuosinani...

Vierailija
99/140 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on yllättävää, jos professori on asperger? Joku ehkä todennäköisin tai ainakin ekana mieleen tuleva ammatti as-ihmiselle.

Vierailija
100/140 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistan hämärästi erään naisen joka vastaa hieman kuvausta. Hieman. Jakkupuku oli kyllä tädillä päällä, ja kai sitä liikehdintää voi viehkoksikin sanoa. Parin lasin jälkeen tosin taisi nilkka nyrjähtää korkokengissä. Yritin kyllä koko illan kertoa, että en ole rakennustyöntekijä, enkä kuuntele hevimusiikkia, mutta täti vaan sopertaen selitti, kuinka on helppoa tulla mun tyylisen raksahevarintasolle. Yritin jopa kirjoilemalla saada tätiä pois mun vierestä koheltamasta, mutta se vaan kirjoili takaisin entistä enemmän, Että "hyvinhän me tyllaan juttuun, saa....na!

T. Se "hevari"

:D :D :D :D :D