Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylini on klassinen. Tapasin puutarhakutsuilla

Vierailija
11.04.2011 |

rakennusalanyrittäjän, lukeneen kunnon duunarin, ulkoisesti lähinnä hevarin.

Huomasin, että hän alkoi käyttäytymään provosoivasti, ikäänkuin häntä olisi alkanut ärsyttämään käytöstapani, siro liikehdintäni ja huoliteltu ulkomuotoni. Hän olisi varmaankin halunnut minun heti siirtyvän kauemmaksi hänen pöydästään.

Mutta mutta, minullapa on monenlaista elämänkokemusta;) Nain sivistyneen miehen, joten helposti minuakin pidetään läpikotaisin samanlaisena mieheni kanssa. Hämäävää, varsinkin kun kertoilin aluksi ystävälleni viimeisimmästä edustustilaisuudesta, jossa olin ollut mieheni avecina. Mutta sitten pääsin tilanteen tasalle, vaihdoin puhetyyliäni ja jutunaiheet olivat yhtä karskeja, ironisia ja humoristisia kuin hevarilla. Hevari hämmästyi silmät pyöreiksi ja suu auki, mutta pian hänen kasvoilleen nousikin jo hymynkare. Melkein kilpailtiin, että mitähän vielä. Olin vinkannut miestäni hakemaan joksikin aikaa seuraa muualta, kun minä jäin juttelemaan tämän hevarimiehen kanssa.

Ei mitään ilkeää tai kehenkään kohdistuvaa, vaan esim netistä olimme lukeneet samoista aihepiireistä. Minä lähdin täysillä mukaan ja lopulta kävikin niin, että hän keskusteli monentyyppisistä asioista kanssani. Kivaa oli ja yllätyksellistä lähinnä, koska olimme ihmisinä osittain aika samanlaisia erilaisesta ulkomuodoistamme ja sukupuolistamme riippumatta. Olen taustaltani myös poikamainen tyttö ja tulen miesten kanssa siksi hyvin juttuun.

Hän joutui muuttamaan ennakkokäsityksensä minusta, vaikka ei sitä ääneen sanonutkaan, mikä osoitti hänelläkin olenan tiettyä tilannetajua. Minun ennakkokäsitykseni hänestä taas ei muuttunut. Ilokseni tosin totesin, että hän lukee aika paljon. Tutustuttiin paremmin ja kun seuraavan kerran tuttavapiirimme vie meidät yhteiseen tilaisuuteen, niin pyörähdän taas jakkupuvussani paikalle:)

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkäni sopivat hyvin juhliin. Talon rouvakin viihtyy korkkareissa ja on muuten paras ystäväni.

Ja höh tätä palstaa! Oli oikein virkistävää, kun hevarin pokka piti. En yrittänyt iskeä häntä eikä hänkään minua, mutta sain varomatta ja vapaasti olla silti oma naisellinen itseni. Aika vähän minä miesten kehuista loppujen lopuksi perustan enää, kun testattu on ja oma kuva tältäkin osin jo muodostunut. Enempi häiritsee ja ärsyttää kateelliset naiset, joiden vuoksi en ala tyyliäni muuttamaan, kuin pieni hauska huomio miehiltä, jota osakseni kuitenkin saan. Ja toinen on se, että nähdään vain ulkokuoreni ja niinhän ei hevarin kanssa käynyt ja ei siten häirinnyt:)

ap

Vierailija
22/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika vaikea ymmärtää. Tiivistä vähäsen. Ole johdonmukaisempi. Sun teksti vaikuttaa siltä, niin kuin yrittäisit puhua mahdollisimman nopeaa hengittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän, mutta en aina onnistu.

ap

Vierailija
24/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kuitenkin järjestettiin terassilla. Siellä me kissamaisesti keinahdeltiin ympäri terassia ja olohuonetta. Nau kuinka meillä olikin viehkeää. Se hevari oli mielenkiintoinen särö meidän viehkojen keskellä.

Mä taidan nyt keinahdella jääkaapille kun mun siro vatsani vähän naukuu. Hymyillään taas mielenkiintoisen vinosti kun toisiamme seuraavilla puutarhakutsuilla tapaamme, alta kulmain merkitsevästi tietenkin. Mijaaauu. Kuitenkin rekkamiesmäisesti yllättäen. &-b

Vierailija
25/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli ja yllätyksellistä lähinnä, koska olimme ihmisinä osittain aika samanlaisia erilaisesta ulkomuodoistamme ja sukupuolistamme riippumatta.

Hän joutui muuttamaan ennakkokäsityksensä minusta, vaikka ei sitä ääneen sanonutkaan, mikä osoitti hänelläkin olenan tiettyä tilannetajua. Minun ennakkokäsitykseni hänestä taas ei muuttunut. Ilokseni tosin totesin, että hän lukee aika paljon.

ja lukeneisuudestaan, mutta sinun ei kuitenkaan tarvinnut muuttaa ennakkokäsitystäsi? Just :D

Vierailija
26/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssaan pystyi keskustelemaan, eikä vain hymistelemään.

ap

Vierailija
27/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi halusit jakaa tän meidnä muiden kanssa?

Mäkin voisin kirjoittaa että istun nyt pöydässä ja juon kahvia.

Hei oikeesti - luuletko että on erikoista jotenkin, että on ollut eri vaiheita elämässä ja että osaa olla monen tyyppisten ihmisten kanssa, niin duunareitten kuin akateemisten. ETtei ole niin yksioikoisesti vain jotain luokkaa.

Hei aika moni on niin kuin sinä, minäkin (klassisen tyylini ja jakkupukujeni ja urani kanssa ja osaan just tasan jutella kaikenlaista ja juoda kaljaa vaikka minkä "duunareitten" kanssa) - ei vaan ikinä tulis MIE-LEEN-KÄÄN tulla tänne tuollaista tarinaa kirjoittamaan :) :).

NO mutta jalosta sitä vähän vielä tota juttuas ja lähetä Reginaan. TAi johonkin Hertta-sarjaan novelliksi.

Vierailija
28/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme tämän hevarin "kolmanneksi pyöräksi" mieheni kanssa ja se oli vallan mukavaa. Hevarimieskin oli yllättynyt kun totesin "hieno lady nielee aina". Oli kivat juhlat ja olen eri elegantti ihminen.

ap

Vierailija
29/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää muistaa draaman kaari. Sulla on nyt lähtötilanne ja itseään täynnä oleva ärsyttävä päähenkilö, jolla on hyvät mahdollisuudet kehittyä persoonana. Kun nyt tuollaiselle harlekiini-linjalle lähdit niin pistä noiden kahden välille eläimellistä himoa ja vaikka vahinkoraskaus. Aviomies olisi kyllä syytä esitelle mahdollisimman pikaisesti myös, ettei jää pelkäksi statistiksi.

Vierailija
30/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

32. ei ole ap.

ap

Vierailija
31/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sitä tyyppiä, jossa ulkonäkö pettää ja olen koko elämäni saanut törmatä ennakkoluuloihin. Minua on pidetty hienostelijana, nirppanokkana, turhamaisena, bimbona ym. sellaisten ihmisten taholta, jotka eivät minua edes tunne. Olen myöskin ap:n tapaan iloinen tilanteista, joissa pystyn karistamaan nämä vastapuolen ennakkoluulot :)

Vierailija
32/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei ole myöskään 32 vaan itse asiassa jo 36, mutta luonnollisesti erittäin hyvin säilynyt. Papereita kysytään alkossa aina ja kun avasin fb-profiilin, niin kaikenmaailman pedofiilit yritti ottaa yhteyttä.

ap

Vierailija
33/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia taisinkin tehdä aloitukseni. 36. ei myöskään ole ap.

ap

Vierailija
34/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani hieman toisella tavalla. En liikehdi sirosti, olen ylipainoinen, ikää 45v. Olen myös luonteeltani rauhallinen ja vähän pidättyvä etenkin vieraiden seurassa.

En silti ole tuppisuu jos ja kun joku alkaa kanssani keskustelemaan. Ja jos tuntuu että tämä toinen ihan oikeasti haluaa keskustella kanssani ja haluaa kuunnella minua, lähden kyllä mukaan juttuun. Ja tässä ne ennakkokäsitykset pettävät. Se hiljaisen oloinen vähän pidättyvä pyöreähkö keski-ikäinen nainen voikin oikeasti olla mukava ihminen :)

Luulisin ainakin näin, koska nämä juttukaverit ovat edelleen ystäviäni. Ei nyt ihan sydänystäviä, mutta ystäviä kuitenkin.

Vierailija
35/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siksi pidä niiden pohjalta olettaakaan yhtikäs mitään.

Minäkään en liikehdi sirosti ;-). Olen selkeästi keskiluokkainen espoolais"rouva". Miltä pohjalta osa ihmisistä olettaa minusta aivan muuta, kuin mitä oikeasti olen.

Stereotyyppisestihän helmet kaulassa jakkupuvussa kulkeva espoolaisrouva äänestää kokoomusta ja on tosi konservatiivinen :-).

Mun jakkupukuni johtuu töistä. Ei persoonastani.

Pidempään tunteneet tietävät, millainen oikeasti olen. Lyhyemmän ajan tunteneet saattavat kuvitella jotain vallan muuta.

Sama pätee kaikkiin muihinkin ihmisiin - ulkonäkö ei kerro ihmisestä oikein mitään.

Vierailija
36/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
37/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
38/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin ap:n tapaan iloinen tilanteista, joissa pystyn karistamaan nämä vastapuolen ennakkoluulot :)

Omia duunareihin, persuihin, virttyneisiin lähiömammoihin ja muihin homssuihin kohdistuvia ennakkoluulojasi sen sijaan et aio karistaa, koska nehän ovat laajan elämänkokemuksesi tuomaa kylmää faktaa, eikö niin?

Vierailija
39/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää muistaa draaman kaari. Sulla on nyt lähtötilanne ja itseään täynnä oleva ärsyttävä päähenkilö, jolla on hyvät mahdollisuudet kehittyä persoonana. Kun nyt tuollaiselle harlekiini-linjalle lähdit niin pistä noiden kahden välille eläimellistä himoa ja vaikka vahinkoraskaus. Aviomies olisi kyllä syytä esitelle mahdollisimman pikaisesti myös, ettei jää pelkäksi statistiksi.

Kiitti! En ole ap, mutta varastan tämän tarinan. Miten tämä päättyisi? Runkoa kiitos, lisään itse lihaa luitten päälle.

Vierailija
40/140 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin ap:n tapaan iloinen tilanteista, joissa pystyn karistamaan nämä vastapuolen ennakkoluulot :)

Omia duunareihin, persuihin, virttyneisiin lähiömammoihin ja muihin homssuihin kohdistuvia ennakkoluulojasi sen sijaan et aio karistaa, koska nehän ovat laajan elämänkokemuksesi tuomaa kylmää faktaa, eikö niin?

Mistä ihmeestä näin päättelit? Olen sosiaalinen ja suhtaudun kaikkiin uusiin tuttavuuksiin ennakkoluulottomasti ulkonäköön katsomatta. Siksi minusta on niin outoa, että itsestäni vedetään kaikenlaisia johtopäätöksiä ulkonäön perusteella. Tapanani ei myöskään ole jaotella ihmisiä mihinkään luokkiin koulutuksen, asuinpaikan, ihonvärin tms. perusteella. Mielestäni ihmisestä kertoo eniten se, miten hän kohtelee muita.

35