Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylini on klassinen. Tapasin puutarhakutsuilla

Vierailija
11.04.2011 |

rakennusalanyrittäjän, lukeneen kunnon duunarin, ulkoisesti lähinnä hevarin.

Huomasin, että hän alkoi käyttäytymään provosoivasti, ikäänkuin häntä olisi alkanut ärsyttämään käytöstapani, siro liikehdintäni ja huoliteltu ulkomuotoni. Hän olisi varmaankin halunnut minun heti siirtyvän kauemmaksi hänen pöydästään.

Mutta mutta, minullapa on monenlaista elämänkokemusta;) Nain sivistyneen miehen, joten helposti minuakin pidetään läpikotaisin samanlaisena mieheni kanssa. Hämäävää, varsinkin kun kertoilin aluksi ystävälleni viimeisimmästä edustustilaisuudesta, jossa olin ollut mieheni avecina. Mutta sitten pääsin tilanteen tasalle, vaihdoin puhetyyliäni ja jutunaiheet olivat yhtä karskeja, ironisia ja humoristisia kuin hevarilla. Hevari hämmästyi silmät pyöreiksi ja suu auki, mutta pian hänen kasvoilleen nousikin jo hymynkare. Melkein kilpailtiin, että mitähän vielä. Olin vinkannut miestäni hakemaan joksikin aikaa seuraa muualta, kun minä jäin juttelemaan tämän hevarimiehen kanssa.

Ei mitään ilkeää tai kehenkään kohdistuvaa, vaan esim netistä olimme lukeneet samoista aihepiireistä. Minä lähdin täysillä mukaan ja lopulta kävikin niin, että hän keskusteli monentyyppisistä asioista kanssani. Kivaa oli ja yllätyksellistä lähinnä, koska olimme ihmisinä osittain aika samanlaisia erilaisesta ulkomuodoistamme ja sukupuolistamme riippumatta. Olen taustaltani myös poikamainen tyttö ja tulen miesten kanssa siksi hyvin juttuun.

Hän joutui muuttamaan ennakkokäsityksensä minusta, vaikka ei sitä ääneen sanonutkaan, mikä osoitti hänelläkin olenan tiettyä tilannetajua. Minun ennakkokäsitykseni hänestä taas ei muuttunut. Ilokseni tosin totesin, että hän lukee aika paljon. Tutustuttiin paremmin ja kun seuraavan kerran tuttavapiirimme vie meidät yhteiseen tilaisuuteen, niin pyörähdän taas jakkupuvussani paikalle:)

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
102/140 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se hevari-duunari oli alunperinkään eksynyt noin hienoille puutarhakutsuille? Oliko tehnyt jotain putkirassausta talon rouvalle ja saanut siitä kiitokseksi kutsun viehkeisiin kesäjuhliin?

Vierailija
104/140 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi nähdä miltä ap näyttää ja miten hän liikehtii siron viehkeästi livenä :)

Vierailija
105/140 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa kehiin, eihän tuommoista itsekehua voi vuodattaa ilman todisteita! Ja pistähän myös video tästä keijumaisesta liihottelustasi 😂

Mistä tämänlaisia ihmisiä sikiää? Hahhah 😂👍

Vierailija
106/140 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk

Vierailija
107/140 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, sain tästä päivän parhaat naurut. Ihan mahtava trolli. Kiitos aloittajalle viihdyttävästä ketjusta ja vastanneille hyvistä oivalluksista.

Vierailija
108/140 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on uusi, klassinen jakkupuku ja olen koko talven pitänyt yllä taitoani keinahdella viehkosti. Hankin harjoittelutoverikseni kissan, mutta nyt näyttäisi siltä, että ennemmin tuo kissa ottaa mallia minun kävelytyylistäni, kuin minä sen.

Ap

Mirrini on harjoitellut ahkerasti, ja taitaa nykyisin keinahdella ennakkoluulottomasti tyyliin kuin tyyliin sujuvasti soljahtaen.  

Vierailija
109/140 |
08.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ei jättänyt päivätyötään heittäytyäkseen vapaaksi kirjailijaksi.

Vierailija
110/140 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nostaa klassikko!

Vierailija
111/140 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap ei jättänyt päivätyötään heittäytyäkseen vapaaksi kirjailijaksi.

Silmämunat vuotaa verta ap:n tekstiä lukiessa..

Vierailija
112/140 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
113/140 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä tämä ketju.

Vierailija
114/140 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on klassinen.

Vierailija
115/140 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse melko kömpelö, joten aina jotain tunaroituani mieleen tulee tämän ketjun aloittaja ja "siro liikehdintäni".

Onkohan muuten aloituksen sivistynyt rakennusalan yrittäjä käynyt tälläkin palstalla? Kovin kuulostaa yhdeltä kirjoittajalta.

Vierailija
116/140 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeudun kanssa klassisesti, mutta ilmeisesti meidän persoonallisuuksien ero on siinä, että minut tavatessaan ihmiset eivät välittömästi lokeroi minua joksikin hienohelmaksi. Johtunee myös siitä, etten muuta käyttäytymistäni kohtaamani ihmisen mukaan, vaan kohtaan kaikki ihan omana itsenäni :) 

Vierailija
117/140 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
118/140 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on alkanut ärsyttää, että kun olen vaatekaupassa töissä ja olen saanut halvalla tyylikkäitä ja kalliimpia vaatteita, ihmiset ovat alkaneet suhtautua katsomalla nenän varttaan pitkin.

Että ihan kuin ne vaatteet tekevät minusta pinnallisen ja tyhmän.

Ihan kuin muka arvostelisin muiden vaatteita, ulkonäköä tai muuten käytöstä.

Eivät tiedä, että itse olen kulkenut uffin villapaidoissa, rikkinäisissä kengissä ja kokeillut kaikenlaisia laittomia päihteitä. Toki silloinkin osa ihmisistä katsoi nenän varttaan pitkin ja ajatteli, etten voi ymmärtää mitään. Pakko olla tyhmä ja syrjäytynyt.

Kotona olen kollareissa ja nikkaroin linnunpönttöjä.

Mutta jos päällä on kallis villakangastakki ja silkkihuivi, ne tekevätkin minusta muka ilkeän ihmisen.

Ikävä huomata, että kaikista ihmisryhmistä löytyy näitä, oli sitten suvaitsevainen hipsteri tai hevari tai sitten joku pukumies.

Vierailija
119/140 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti mainita, että teki keskustelun jälkeen katan takapihalla, hyppypotkaisi kasan tiiliä rikki ja pelotteli naapurin omenavarkaissa käyneet pikkupojat karskilla ” kiai” -huudolla tiehensä. Lopuksi heilutteli nunchakuja voitonriemuisesti ennen kuin taitteli ne takaisin käsilaukkuunsa siroilla käden liikkeillä.

Vierailija
120/140 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiiltokuvaelämää. Ihanaa että kuvittelet olevasi niin ihanasti ja tyylikkäästi muiden yläpuolella. Aivan kuten ihana imelä ällöttävä siskoni, joka on niin ihana ja ihanasti itseään täynnä, ettei edes tajua kun hänelle vittuillaan takaisin. Kuvittelee sen sijaan ettei hänen puhettaan ymmärretä :))

Miksi näin pahansuopaa vastinetta peukutetaan?

Ap.n juttu oli hauska tarina siitä, kuinka ihmiset tuomitaan ulkoisten seikkojen perusteella, ilman että tietää toisesta mitään. Tähän jokaisen olisi syytä kiinnittää huomiota.

Ei luullut olevansa muiden yläpuolella.