Tyylini on klassinen. Tapasin puutarhakutsuilla
rakennusalanyrittäjän, lukeneen kunnon duunarin, ulkoisesti lähinnä hevarin.
Huomasin, että hän alkoi käyttäytymään provosoivasti, ikäänkuin häntä olisi alkanut ärsyttämään käytöstapani, siro liikehdintäni ja huoliteltu ulkomuotoni. Hän olisi varmaankin halunnut minun heti siirtyvän kauemmaksi hänen pöydästään.
Mutta mutta, minullapa on monenlaista elämänkokemusta;) Nain sivistyneen miehen, joten helposti minuakin pidetään läpikotaisin samanlaisena mieheni kanssa. Hämäävää, varsinkin kun kertoilin aluksi ystävälleni viimeisimmästä edustustilaisuudesta, jossa olin ollut mieheni avecina. Mutta sitten pääsin tilanteen tasalle, vaihdoin puhetyyliäni ja jutunaiheet olivat yhtä karskeja, ironisia ja humoristisia kuin hevarilla. Hevari hämmästyi silmät pyöreiksi ja suu auki, mutta pian hänen kasvoilleen nousikin jo hymynkare. Melkein kilpailtiin, että mitähän vielä. Olin vinkannut miestäni hakemaan joksikin aikaa seuraa muualta, kun minä jäin juttelemaan tämän hevarimiehen kanssa.
Ei mitään ilkeää tai kehenkään kohdistuvaa, vaan esim netistä olimme lukeneet samoista aihepiireistä. Minä lähdin täysillä mukaan ja lopulta kävikin niin, että hän keskusteli monentyyppisistä asioista kanssani. Kivaa oli ja yllätyksellistä lähinnä, koska olimme ihmisinä osittain aika samanlaisia erilaisesta ulkomuodoistamme ja sukupuolistamme riippumatta. Olen taustaltani myös poikamainen tyttö ja tulen miesten kanssa siksi hyvin juttuun.
Hän joutui muuttamaan ennakkokäsityksensä minusta, vaikka ei sitä ääneen sanonutkaan, mikä osoitti hänelläkin olenan tiettyä tilannetajua. Minun ennakkokäsitykseni hänestä taas ei muuttunut. Ilokseni tosin totesin, että hän lukee aika paljon. Tutustuttiin paremmin ja kun seuraavan kerran tuttavapiirimme vie meidät yhteiseen tilaisuuteen, niin pyörähdän taas jakkupuvussani paikalle:)
Kommentit (140)
hän on henkilö joka kuvittelee olevansa ihmisenä niin laaja-alainen että kykenee tekemään tuosta vain mitä tahansa, yhdellä silmäyksellä ymmärtää kaiken ja lukee kaikkien eleiden ja ilmeiden viestit, ja mikä parasta, kykenee hetkessä eläytymään toisen ihmisen elämään niin syvällisesti että tietää ensi minuuteista lähtien kaiken tämän elämästä, sosiaalisesta taustasta jne.
jos tulee vaikka puutarhakutsut kesalla. grillibileita meilla yleensa vaan.
seläntakanani. Olen luonnonkaunis, mallin muodot omaava ja kevyt meikki riittää. Olen ymmärtänyt arvoni nyt +30 vuotiaana. Nuorempana en ottanut tosissani, että minussa olisi ollut mallinainesta, vaikka tuttavapiiri ehdotteli, että ottaisin osaa missimittelöihin.
Sitä paitsi en vamppaa miehiä ulkonäölläni (kuin naimisiin vain muutenkin sopivan), tyylini on omani ja minua lainausmerkeissä rumempien on turha kadehtia.
Tavalliset, varhain murrosikään tulleet, nuorena minuakin kiinnostaneet miehet vieneet (olin ujo ja arka) ja nyt jo rupsahtaneemmat naiset kuin minä, olivat muuten minusta nuorempana kadehdittavan hyvännäköisiä ja se kait lie ollutkin yksi heidän tavoiteensa. Nyt olen tyytyväinen itseeni sekä sisäisesti että ulkoisesti ja kateellisilla ei ole siihen todellakaan mitään alistavaa sanottavaa, joka minuun enää uppoaisi. Saitte aikanne ja loppuelämä onkin sitten minun aikaani kukoistaa.
ap
että tuolla asenteella vittuillaan ja mulkoillaan.
Mutta kerropa nyt siitä sirosta liikehdinnästä!
Moni suomalainen mies on kommentoinut, että liihottelen kuin malli korkokengissäni. Olen aluksi pidättyväisen näköinen ja sitten hyvinkin rehti ja reilu persoona. Minussa on vastakohtaisuuksia. Asuin Ranskassa ja siellä miehet sanoivat, että olen juuri sitä siroa naisyyppiä, jota he ihailevat.
Odotan jo, että joku vetää älykkyyskortin esille, että puuttuukohan minulta sitä kenties? Mutta voisimmeko palata aiheeseen? Eli vaikkapa teille mieleenjääneisiin kohtaamisiin ihmisten kanssa? Kerroinhan jo omastani. Hevari oli sinut itsensä kanssa myös, joten häneen oli helppoa saada yhteys.
ap
on noin täynnä omia hienoja ominaisuuksiaan, kuin ap tuntuu olevan, saattaa kanssakäyminen olla hieman hankalaa.
Minusta se on pelkkä rasite. On rasittavaa joutua aina flirttailun kohteeksi. Kun erehtyy hymyilemään, kuvitellaan heti jotain. Ja huomaa pian olevansa häirinnän kohteena.
Miksi kauniin naisen mukava käytös kuvitellaan aina muuksi kuin mukavaksi käytökseksi?
olla vaikeaa näillä keleillä liikehtiä sirosti korkokengillä nurmikolla! Aika vetistä ja upottavaa, ja vielä luntakin paikka paikoin.
Odotan jo, että joku vetää älykkyyskortin esille, että puuttuukohan minulta sitä kenties? Mutta voisimmeko palata aiheeseen? Eli vaikkapa teille mieleenjääneisiin kohtaamisiin ihmisten kanssa? Kerroinhan jo omastani. Hevari oli sinut itsensä kanssa myös, joten häneen oli helppoa saada yhteys.ap
sillä hevarilla oli oikea ennakkokäsitys sinusta. Mutta sitten opit näyttelemään. Ihan kuin minun narsistiystäväni, ensivaikutelma hänestä on oikea eli narsisti, mutta sitten hän hurmaa ja valehtelee muut puolelleen.
Sinussakin lienee annos narsismia?
laitappa kuva itestäs tänne, niin nähdään ootko oikeesti niin hehkee kuin väität
jutun aiheet tällä tyypillä on kyllä just sitä luokkaa. Minä minä minä (ellei provo) paljastuu kirjoituksessa koko ajan. Ja kiinnostuuhan nyt kaikki varmasti...
sillä hevarilla oli oikea ennakkokäsitys sinusta. Mutta sitten opit näyttelemään. Ihan kuin minun narsistiystäväni, ensivaikutelma hänestä on oikea eli narsisti, mutta sitten hän hurmaa ja valehtelee muut puolelleen.
Sinussakin lienee annos narsismia?
Päivän parhaat naurut. Eiihh. Pakko huhuilla kollega naapurihuoneesta lukemaan tää kans. Jos hän sieltä vaikka sirosti liikehtisi tänne. Ei tsiisus.
Ap, jos sinulla oli joku sanoma tässä pikku kertomuksessasi, niin onnistuit sen kyllä tehokkaasti hautaamaan omakehusi alle.
Sirosti liikehtien........ heheeee....
Mutta voisimmeko palata aiheeseen? Eli vaikkapa teille mieleenjääneisiin kohtaamisiin ihmisten kanssa? Kerroinhan jo omastani.
Kerroithan sinä niin. :) Mutta aloituksesi oli vain itsesi jalustalle nostamista, ei siinä mitään varsinaista keskusteluyritystä ollut. Tässä vasta kävi ilmi, että sen sijaan, että puhuisimme sinusta, toivoit, että me muutkin kertoisimme vastaavanlaisia kokemuksiasi. Kannattaisi olla tarkempi aloituksen kanssa.
Nain sivistyneen miehen, joten helposti minuakin pidetään läpikotaisin samanlaisena mieheni kanssa.
Sen kyllä huomaa. Olet niin feikki.
kiiltokuvaelämää. Ihanaa että kuvittelet olevasi niin ihanasti ja tyylikkäästi muiden yläpuolella. Aivan kuten ihana imelä ällöttävä siskoni, joka on niin ihana ja ihanasti itseään täynnä, ettei edes tajua kun hänelle vittuillaan takaisin. Kuvittelee sen sijaan ettei hänen puhettaan ymmärretä :))