Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ekaluokkalaiselle pitää kotisynttärit vai onko se noloa?

Vierailija
10.04.2011 |

Kun tuntuu olevan kavereiden synttärit aina jossain hoplopissa tai vastaavassa. Iso pomppulinna saataisiin kyllä lainaan, mutta mitä muuta voisi tehdä? Vai onko se pomppulinnakin nuoremmille..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan edes suostuisi järjestämään lasteni synttäreitä joka vuosi jossain Hoplopissa tms. (tosin muita mahdollisuuksia täällä meillä päin ei taida ollakaan kuin tuo Hoplop).

Meidän ekaluokkalainen itse HALUSI kotisynttärit, vaikka yritin tarjota Hoploppia, kun juuri silloin en olisi itse jaksanut organisoida juhlia kotona. Kotona sitten juhlimme, ja kaverit olivat tosi tyytyväisiä.

Eikä kotisynttäreillä mitään pomppulinnaa tarvita. :D

Vierailija
2/5 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudet synttärit ollut ja yhtäkään ei kotona..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta kun tuo pomppulinna on, niin se saattaa riittää. Varaa kuitenkin takataskuun muutama ohjelmanumero, ettei synny kaaosta.

Vierailija
4/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä neljä lasta,ja aina ollut "vaan" kotisynttäreitä,paitsi sitten kun tuli se ikä,että kutsuivat vaan parhaan ystävän.

En itse ymmärrä edes tota "jenkkimeininkiä" nykyään.Mulla vanhimmat jo 19v ja 17v,ja siihen aikaan kaikilla oli synttärit kotona,eikä ollut mitään vastalahjoja vieraille.

Ohjelmaakis riitti esim.onginta,lahjat avattiin pullonpyörityksellä,vettä kengässä-leikki ja muut vastaavat.

Ja kaikki olivat aina tyytyväisiä :) Nykylapsetkin varmaan nauttii,jos jollain on synttärit kotona.

Ja anteeksi,unohdin ihan,että esikoisella oli 6v synttärit Mäkissä,ei olleet kivat.Ja silloin se oli ainoita paikkoja missä järkättiin synttäreitä.

Sen jälkeen päätin,että oli ekat ja vikat juhlat muualla kuin kotona.

Vierailija
5/5 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei viitsitä nähdä vaivaa järjestääkseen juhlat kotona.

Itse arvostan enemmän kotijuhlia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän