Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppisyrittäjät tai vakimyyjät, kertokaa...

Vierailija
09.08.2022 |

miten on varaa pitää kuukausi/vuositolkulla pöytää kirpputorilla? Jos viikkovuokra tyyliin 30euroa, niin aika paljon tavaraa saa myydä kuukaudessa, että edes pääsee voitoille! Oman paikkakunnan kirpputoreja kierrellessä olen huomannut, että ns. vakipöytiä on yllättävän paljon.. mahtaako ne kuitenkin olla kirppisyrittäjän omia pöytiä tai sukulaisten? Luulisi, ettei tavallisilla ihmisillä ole varaa ja ei kai myytävää tavaraa edes niin paljon löydy, vaikka olisikin trokari..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt, samat rojut vuosikausia pyörii pöydissä!

Vierailija
2/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt, samat rojut vuosikausia pyörii pöydissä!

Kirppisyrittäjä itse, tai tuttu, pitää vakipöytää halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla jonkun harrastus, jonka ei tarvitse maksimaalisesti tuottaakaan.

Vierailija
4/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten jollain riittää aina vain myytävää?

Vierailija
5/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns jobbarit pitävät ja ne pöydät erottuvat ja muistaa aina kun käy. En osta koskaan jobbareiden pöydiltä.

Omalla paikkakunnalla on päässyt myös näkemään livenä ko jobbarit.

Pitävät parilla kirpparilla vakipöytiä ja käyvät joka päivä katsastamassa paikat.

Vierailija
6/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostetaan kirpputorilta kassillinen tavaraa, ja mennään sitten myymään ne toiselle kirppikselle. Siinähän sitä bisnestä on kerrakseen.

Vierailija
7/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostetaan kirpputorilta kassillinen tavaraa, ja mennään sitten myymään ne toiselle kirppikselle. Siinähän sitä bisnestä on kerrakseen.

Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
8/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän kirpparilla hinnoitellaan pöytävuokra siten, että pitemmällä ajalla saa halvemman vuokran. Eli jos vuokraat pöydän vuodeksi (!), niin viikkovuokraan saa reilun alennuksen.

Hölmöläisten touhua silti. Niiden trokareiden pöydät on täynnä, mutta tavara ei liiku. Olisi kiinnostavaa nähdä loppuvuoden saldo. Paljonko on mennyt vuokraan ja mitkä on myyntitulot?

Vierailija
9/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni äiti omistaa kirppiksen.

Kerran vuodessa vien sinne kaikki, mitä vuoden aikana saan kokoon.

Oon ystäväni kanssa kirppiksellä töissä yhden viikonlopun.

Tänä vuonna vein ison autokuormallisen, olisko ollut 12 jätesäkillistä ja muutamia laatikoita.

Hinnoittelen ne, mutta äidillä on oikeus muuttaa.

Laittaa mun tavaroita myyntiin, kun on tyhjää.

Vierailija
10/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkö tuo asia pitäisi tietää ja ratkaista, miksi et kysy kirpputorin pitäjältä, etkö uskalla tai kehtaa?

Vierailija
11/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä rojupöydistä, joissa samat kamat on vuosikausia, on kirppisyrittäjien omia pöytiä.

Kirppis näyttää paremmalta, jos siellä ei ole välissä tyhjiä myyntipaikkoja.

Vierailija
12/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistyksillä on myös pöytiä. Niissä osa kamoista pysyy  ja menevimmät menee heti. Olen pitänyt yhdistyksen pöytää, siis ollut kirpparivastaavana, mutta ei jaksa aina hakea niitä huonosti meneviä pois, helpompi laskea hintaa. Taisin pitää samaa paikkaa 1,5 vuotta.  Kyllä se plussalle jäi, sillä tuli välillä sellaista kamaa, mistä pystyi pyytämään helposti 20-30 euroa ja meni heti. Sinne kun tuli kaikenlaista tavaraa ja monen kokoista vaatetta. Se vaan kun sitä vaatetta tuli liikaa ja tosi paljon kaatopaikkatavaraa, niin päätettiin lopettaa. 

Vierailija
13/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistyksillä on myös pöytiä. Niissä osa kamoista pysyy  ja menevimmät menee heti. Olen pitänyt yhdistyksen pöytää, siis ollut kirpparivastaavana, mutta ei jaksa aina hakea niitä huonosti meneviä pois, helpompi laskea hintaa. Taisin pitää samaa paikkaa 1,5 vuotta.  Kyllä se plussalle jäi, sillä tuli välillä sellaista kamaa, mistä pystyi pyytämään helposti 20-30 euroa ja meni heti. Sinne kun tuli kaikenlaista tavaraa ja monen kokoista vaatetta. Se vaan kun sitä vaatetta tuli liikaa ja tosi paljon kaatopaikkatavaraa, niin päätettiin lopettaa. 

Niin ja tosiaan, moni antaa omaa sydäntään lähellä olevalle hyväntekeväisyysjärjestölle vähän alennusta. 

Vierailija
14/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on?

Se paha että ainakin meidän kaupungin isolla kirppiksellä tulevat kiskomaan tavaraa kasseista kun viet itse jotain myyntiin. Ollaan tivaamassa et onko marimekkoa, iittalaa jne. Sit yritetään tinkiä ja lopuksi viedään omaan pöytään myyntiin jos saadaan tarpeeksi halvalla. Haluan laittaa tavarani rauhassa esille ja ne on myös valmiiksi kotona hinnoiteltu, trokarit vois pysyä loitolla edes sen aikaa. Ihmettelen miksei kirpputorin pitäjä puutu tähän selvään häirintään.

Vierailija
15/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitänyt kirppispöytää joskus yli puolikin vuotta putkeen.

Yks mikä varmaan hämää että jotkut tuotteet saattaa olla siinä pöydällä viikkoja ja kuukausia mutta sitten kaikki muut tuotteet vaihtuu kun menee kaupaksi.

Ja jäin paljon voitolle, oli vaan sitä myytävää kerääntynyt niin älyttömästi.

Mutta kyllä kirppareilla on paljon niitä pitäjän omia pöytiä joissa ehkä lojuu ne samat tavarat aina vaan.

Vierailija
16/16 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitää kauemmin eikä vain viikon tai pari. Joillakin tavaraa on kerääntynyt ja välillä joitakin myydään. Siksi joissakin pöydissä on samat tavarat jonkun aikaa ja jos ei osteta. Sitten yrittää jollain toisella kirpparilla eri alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä