Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näyttäisin köyhältä? Millainen tyyli tekee köyhän näköiseksi?

Vierailija
10.04.2011 |

Millaiset vaatteet, hiukset, meikki?

Kiitos avusta!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin usein vuodenaikaan epäsopivat vaatteet

Vierailija
2/40 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa tokmannilta huppari ja verskat. Saat wt-lookin!

Vierailija
4/40 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, varmaan näyttämällä minulta :) Huvittaa kovasti eräs lastentervikeliike. Olen käynyt siellä muutaman kerran hyvin pikaiseen vauvamme syntymän jälkeen... Verkkareissa tai farkuissa ja hupparissa sekä lippiksessä tai pipossa. Olen tiennyt minkä haluan ja joka kerta myyjä on yrittänyt ympäripuhua ostamaan tuotteen halvimman version. Sitä minkä halusin sattui nyt vaan olemaan sieltä hinnakkaasta päästä. Hyvin vaikeaa hänellä oli ne tuotteet myydä. Huvittavaa kun olen sen verran hyvässä hankkeessa jotta voin ostaa sen kalleimman vaikka vain sillä perusteella että se on kivemman värinen. Teki mieli sanoa, että en joudu ostoksistani konkurssiin ja olen maksanut tänäkin vuonna jo pelkästään tuloveroa sen verran kuin myyjän vuosipalkka on. En halua korostaa hyväosaisuuttani ja toisekseen vapaa-ajalla haluan pitää hyvin matalaa profiilia ettei minua tunnisteta ja tulla keskustelemaan työasioista. "Työvermeissä" asiodessani joka paikassa ilmiö on taas päinvastoin :(

Vierailija
5/40 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

T2

Vierailija
6/40 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:03"]En tiedä, varmaan näyttämällä minulta :) Huvittaa kovasti eräs lastentervikeliike. Olen käynyt siellä muutaman kerran hyvin pikaiseen vauvamme syntymän jälkeen... Verkkareissa tai farkuissa ja hupparissa sekä lippiksessä tai pipossa. Olen tiennyt minkä haluan ja joka kerta myyjä on yrittänyt ympäripuhua ostamaan tuotteen halvimman version. Sitä minkä halusin sattui nyt vaan olemaan sieltä hinnakkaasta päästä. Hyvin vaikeaa hänellä oli ne tuotteet myydä. Huvittavaa kun olen sen verran hyvässä hankkeessa jotta voin ostaa sen kalleimman vaikka vain sillä perusteella että se on kivemman värinen. Teki mieli sanoa, että en joudu ostoksistani konkurssiin ja olen maksanut tänäkin vuonna jo pelkästään tuloveroa sen verran kuin myyjän vuosipalkka on. En halua korostaa hyväosaisuuttani ja toisekseen vapaa-ajalla haluan pitää hyvin matalaa profiilia ettei minua tunnisteta ja tulla keskustelemaan työasioista. "Työvermeissä" asiodessani joka paikassa ilmiö on taas päinvastoin :(
[/quote]
Mä taas yritän myydä kalleinta aina ja kaikille. Niistä ne parhaat katteet tulee.. ja yleensä köyhätkin ostelee kalliimpaa. En ikinä arvioi vaatteiden perusteella asiakkaita, vaikkakin verkkarit/lippis on mauton asu aikuiselle naiselle. Köyhät usein ainaki on tyylitietoisia.

Vierailija
7/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sanoi tunnistavansa köyhät pelkästä olemuksesta. Kuulemma olemuksessa on jonkinlaista epävarmuutta ja hermostuneisuutta, kun tulee maksun paikka.

Vierailija
8/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla olevassa linkissä oleva kirjailija, Wolfgang Hohlbein on on tienannut yli 40 miljoonaa eroa kirjoillaan:

http://www.google.at/imgres?imgurl=http://www.buchhandlung-koch.de/imag…

Vierailija
9/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle,toimii aina.Myös kauhtunut beige on omiaan!

Vierailija
10/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mä lähettäsin sulle kuvani, niin se voisi selvitä ?? :)

Vierailija
11/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräät pulloja vaan=)

Vierailija
12/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle,toimii aina.Myös kauhtunut beige on omiaan!

Vierailija
13/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemistä.Kuulin just tosi rikkaasta tyypistä joka marssi pankkiin kumisaappaat jalassa ja reppu selässä.Jos tarkoitus ei olekaan herättää huomiota?!

Vierailija
14/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sanoi tunnistavansa köyhät pelkästä olemuksesta. Kuulemma olemuksessa on jonkinlaista epävarmuutta ja hermostuneisuutta, kun tulee maksun paikka.

Vierailija
15/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset eivät tietenkään ole kampaamossa leikatut, meikkiä ei ollenkaan. Päälle 10 vuotta vanha halpahallin kevyttoppis, josta on vetoketju rikki. Sen alle sitten harmaaksi haalistunut poolo. Voisin tietty lähettää sulle noi, mut tarvin vielä varavaatteeks.

Viime viikolla kaupassa piti käydä vanhassa miesten takissa ja toppahousuissa, kun ykköset olivat pesussa.

Vierailija
16/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pankissa töissä ja mistään ulkonäöstä et todellakaan tiedä kuka on rikas ja kuka köyhä.

On hienoja oikeita "daameja" ja tili nollilla ja on taas niitä karvaturri miehiä kamalissa vaatteissaan ja heillä on satoja tuhansia euroja tilillä rahaa.

Vierailija
17/40 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa sosiologeista pukeutuu aivan normaalisti, jopa muodikkaasti. Hurjan kauniita ja persoonallisia sosiologinaisia tiedän. Se on kyllä totta, että palkoille varmaan harva pääsee, joten jos on kallista vaatetta yllä, voi lähtökohtaisesti olettaa, että on perittyä rahaa tai rikas mies.

Vierailija
18/40 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
19/40 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/40 |