Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teillä ei jaettu isyys- ja äitiyslomaa/vanhempainvapaata 50-50

Vierailija
08.04.2011 |

Miksi miehesi vietti vain yhden kuukauden lapsen kanssa, jos sitäkään? Kumman päätös se oli?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isyyslomalla.

Ja ihan yhdessä tuumin. Miehellä niin paljon paremmat tulot ja mahdollisuus ylitöihin ja vkl töihin, joita mielellään tekee. Pitää sit aina meidän kans yhteistä lomaa. Miksi siis kitkuteltais mun pikkuisella palkalla

Vierailija
42/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni on ollut hoitovapaalla nelisen kuukautta, minä pidin muut vanhempainvapaat. Päätös oli yhteinen ja meidän perheellemme sopiva. Jos mies olisi halunnut, olisi toki saanut olla pidempäänkin hoitovapaalla minun puolestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko ajatelleet, että se kuilu vain kasvaa mitä pidempään olet kotona ja mitä useampi lapsi teillä on? Kaikki ne vuodet mies saa työkokeumsta ja palkka kehittyy.

Vierailija
44/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 3,5 kuukaudeksi, sanoi että se vahingoittaisi hänen asemaansa työpaikalla liikaa.

Vierailija
45/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehelle se sopi. Lisäks0i imetys oli aika sitovaa, joten senkin puolesta ainoa hyvä ratkaisu.

Vierailija
46/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opettaja, enkä todellakaan voi laittaa toisten lapsia kärsimään siitä, että olen poissa töistä ja sitten taas muutaman kuukauden töissä ja sitten taas poissa jne. Tarkoitus oli alusta asti hankkia useampi lapsi ja olla kotona kunnes nuorin menee kouluun.

Ja mies myös pienessä perhefirmassa töissä, ei voi olla poissa.

Ja miksi olisi pitänyt - mulla ei todellakaan halua mennä töihin tuossa vaiheessa

(4 lasta, kotona jo 8½ v)

Vierailija
47/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet työpaikalla oltiin nihkeitä ja mulla taas ei ollut työpaikkaa.

Otettiin kyllä asuntolainaa pari tonnia enemmän ja oltiin molemmat kotona 3 kk. Mä tein osa-aikaetätöitä silloin.

Vierailija
48/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko ajatelleet, että se kuilu vain kasvaa mitä pidempään olet kotona ja mitä useampi lapsi teillä on? Kaikki ne vuodet mies saa työkokeumsta ja palkka kehittyy.

Meillä tulot ja omaisuus ovat yhteisiä.

Vierailija
49/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks, kun imetin. Mutta kelpaako, että mies hoiti lapsen kotona ikävälillä 1,5v-3v ?

Vierailija
50/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saatu lomittajaa ja karja oli pakko hoitaa. Ilman hoitoa olisi tullut kutsu käräjille, joten todettiin yhdessä, että mies ei pidä lomaa.

Vierailija
51/51 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä kohtuupalkkainen työpaikka, mulla kesken olevat opinnot. Eli ei todella rehellisesti ollut mitenkään varaa siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan