Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tällainen tunne on?

Vierailija
16.04.2011 |

Työpaikallani on mies jota kohtaan tunnen outoa vetoa. Kahvihuoneessa ja aamupalaverissa vaistomaisesti etsin häntä katseellani missä hän istuu ja mitä tekee. En osaa selittää tarkemmin mutta vetovoima on sanoin kuvaamatonta. Luulen että se on molemminpuolista koska kun tulen lähelle, hän alkaa heiluttaa jalkaa, sukia partaa tai liikehtiä. Työasioista keskustellessa katsomme toisiamme silmiin ja minulla kutittaa sydämestä. Jos jäämme kahdestaan kahvihuoneeseen tai hän tulee käymään toimistossa tuomassa lomakkeita on vaivaantunut ja samanaikaisesti hyvä olo.

Onko kellekkään tuttua tällainen tunne että joku vetää puoleen ja jonkun lähelle tekee mieli koko ajan vaikka ei hyvin tunnekkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole valmis muutokseen, ole varovainen...

Vierailija
2/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän hajuiset feromonit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastumiseksi, ja aika yleistä on. Jos olette varattuja, niin älä huoli, se menee aikanaan ohi, jos ette rupea asiaa ruokkimaan, ja jos ette ole, niin nauti ihmeessä, onhan se ihanaa.

Vierailija
4/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu ja mieskin kai. En ole valmis muutokseen mutta tunne on kutkuttava.

Jos et ole valmis muutokseen, ole varovainen...

Vierailija
5/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä estää tekemästä lähempää tuttavuutta? Tiedä vaikka olisi elämäsi rakkaus tarjolla.

Vierailija
6/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta miten kävi samanlaisessa tilanteessa?

Vierailija
7/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen naimisissa, mutta haaveilen tästä toisesta kaiken aikaa. Ehkä se joskus menee ohi, nyt puolitoista vuotta takana. Vaihdoin muista syistä työpaikkaa, joten nähdään enää harvoin, joten vähän on helpottanut. Mutta aina kun törmätään tämän miehen kanssa, olen seuraavat pari viikkoa ihan sekaisin. Toisen seurassa on vaan niin hyvä olla. Niin kuin maailmassa olisi kaikki hetken kohdallaan.