Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työnhausta taas :(

Vierailija
08.04.2011 |

pitääkö oikeasti ryhtyä yrittäjäksi kun järkeviä töitä ei meinaa saada? olisin parhaassa työiässä, lapset tehty, koulutus vissiin väärä (mutta kyllähän se jotain kertoo että millasen tutkinnon on suorittanut..)

muiden mietteitä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä se rima on siellä missä pitääkin..

Vierailija
22/30 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kysyy, missä itse olet töissä ja millä koulutuksella?

Eli haluisit olla enemmän kuin mihin sinusta on, ja muut kyllä huomaavat sen. Laske vähän rimaasi..

Oman alan töitä olen tehnyt jo 7 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyisin aina tahti kiihtyy

Vierailija
24/30 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis luulen etten saa alani töitä, koska on monia poispotkittuja, yt-neuvotteluissa pihalle pistettyjä jne joilla PALJON enemmän työkokemusta kun mulla vastavalmistuneella.. ja yksin kertaisesti työn tekijöitä enemmän kun työtä. en usko että mun taidoissa/ahkeruudessa tms on vika..

Vierailija
25/30 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis luulen etten saa alani töitä, koska on monia poispotkittuja, yt-neuvotteluissa pihalle pistettyjä jne joilla PALJON enemmän työkokemusta kun mulla vastavalmistuneella.. ja yksin kertaisesti työn tekijöitä enemmän kun työtä. en usko että mun taidoissa/ahkeruudessa tms on vika..

Vierailija
26/30 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teen sellasia töitä minne palkataan ihan kuka tahansa suomea puhuva henkilö..

t.ap

Vierailija
27/30 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teen sellasia töitä minne palkataan ihan kuka tahansa suomea puhuva henkilö..

t.ap

Ehkä kandee harkita? Asenne pitää vain olla hyvä, eikä ajatella tekevänsä paskaduunia...Siis minusta mikään työ ei ole turha tai huono, mutta moni ajattelee tiettyjä ammatteja paskana.

Vierailija
28/30 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Ehkä kandee harkita? Asenne pitää vain olla hyvä, eikä ajatella tekevänsä paskaduunia...Siis minusta mikään työ ei ole turha tai huono, mutta moni ajattelee tiettyjä ammatteja paskana.

Ongelmana tässä se, että jos sulla on koulutusta, miltei kukaan ei halua palkata hanttihommiin, koska ajatellaan, että ei se kuitenkaan kauaa viihdy ja alkaa kettuilla pomoille, joilla ei yhtä hyvä koulutus. Yst. terv. työtön FL

Vierailija
29/30 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ne mene kaikki työnantajalle. Suosittelen lämpimästi. Olen itse freepohjalta työskentelevä koulutus- ja henkilöstökonsultti ja töitä riittää. Tulot ovat paremmat kuin koskaan toisen palveluksessa olisivat.

Vierailija
30/30 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, kuten työtön FL sanoi, tuo on juuri ongelma. ylikoulutettua ei monesti valita siksi että kuvitellaan että se etsii kokoajan eri tyyppisiä hommia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme