Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisinaan tuntuu absurdilta, miksi kärsin lapsettomuudesta.

Vierailija
07.04.2011 |

Tuntuu, että niin monet saavat lapsen heti halutessaan. Minä olen terve, urheilullinen, hoikka, tupakoimaton, raitis nainen, joka ei vaan millään saa lasta aikaiseksi samoilla ominaisuuksilla varustetun miehen kanssa. Joskus on sellainen olo, kuin tämä olisi jostain huonosta piilokameraohjelmasta. Nykyään jo suunnilleen naurattaa, kun joku narkomaani, alkoholisti, 40+, sairas tai ylilihava nainen tulee kerrasta raskaaksi. Kohtalo teki minulle julman käytännön pilan?

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me tiedämme, että jo alkeellisimmat käytöstavat vaativat haistattelua otsikkokentässä. En ihan hirveästi lähtisi tuolla käytöksellä muita arvostelemaan. Niin ja jos aloitus herättää näin paljon kuumia tunteita, silloin kannattanee oikein ottaa se silmä käteen ja katsoa ja syvällisesti miettiä, mikä mahtoi mennä pieleen. Että miksi ihmiset suuttuivat ja suhtautuivat noin ilkeästi. Mulle ainakin syy on ihan selvä, jännä jos se jollekin on vielä arvoitus.

on eri asia haistatella tunteiden kuumentuessa kuin oikeasti kohottaa itsensä paremmaksi ihmiseksi sen takia, että sattuu olemaan jonkun räkänokan mutsi ja hieroa faktaa oikein toisen naamaan, joka ei ole onnistunut raskautumaan.

taisi pulleroon nyt kolahtaa, mitä? =p

Vierailija
82/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi osoitetaan, että joku toinen ei omien ominaisuuksiensa takia ansaitsisi äitiyttä, vaan ap. ansaitsisi sen paremmin.

Ei sairaitten ja narkkareitten tarvitsekaan lisääntyä.

lapsettomista ei niitä lapsia siis ansaitsekaan. Jos eivät lähtöjään ole sairaita, vähintään masennukseen sairastuvat kun ei lasta ala kuulua.

Ja ylipaino ei ole mikään sairaus. Tilastollisesti se lisää riskejä raskaudessa, mutta suurimmalla osalla ylipainoisia raskaudet ja synnytyset sujuvat aivan normaalisti.

Ja tiesitkö, että esim. migreenikin aiheuttaa riskejä raskaudelle? Kenen sä antaisit lisääntyä, jos "sairaat" eivät saa? Ja jos ihan nyt oikein syvällisesti tutkin itseäsi, puolisoasi ja sukuasi, oletko ihan varma, että sulla olisi siihen oikeus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen sä antaisit lisääntyä, jos "sairaat" eivät saa? Ja jos ihan nyt oikein syvällisesti tutkin itseäsi, puolisoasi ja sukuasi, oletko ihan varma, että sulla olisi siihen oikeus?

Riskit hengellä leikkimiseen ovat vähän liian suuret joten lisää jälkikasvua ei tule. Aikuisen ihmisen pitää ottaa vastuuta omista tekemisistään eikä vaan tehdä päättömiä ratkaisuja ihan vaan sen takia että haluaa ja tahtoo.

Vierailija
84/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän me tiedämme, että jo alkeellisimmat käytöstavat vaativat haistattelua otsikkokentässä. En ihan hirveästi lähtisi tuolla käytöksellä muita arvostelemaan. Niin ja jos aloitus herättää näin paljon kuumia tunteita, silloin kannattanee oikein ottaa se silmä käteen ja katsoa ja syvällisesti miettiä, mikä mahtoi mennä pieleen. Että miksi ihmiset suuttuivat ja suhtautuivat noin ilkeästi. Mulle ainakin syy on ihan selvä, jännä jos se jollekin on vielä arvoitus.

on eri asia haistatella tunteiden kuumentuessa kuin oikeasti kohottaa itsensä paremmaksi ihmiseksi sen takia, että sattuu olemaan jonkun räkänokan mutsi ja hieroa faktaa oikein toisen naamaan, joka ei ole onnistunut raskautumaan. taisi pulleroon nyt kolahtaa, mitä? =p

henkisesti teinin tasolle jääneeseen nyt kolahtaa, vai mitä? Huomaa taas av:n tason, kuvitellaan, että jos joku on "pullero", niin se on oikeus tehdä mitä vaan, ja kaikki tuohtuminen johtuu siitä, eikö vaan?

Ja jos nyt luet sen alkuperäisen viestin, siinä ap. syyllistyi juuri tuohon itsensä toisten yläpuolelle asettamiseen. Jos suree omaa lapsettomuuttaan, fine. Jos alkaa selittää kuinka toisten raskautuminen "naurattaa" ( koska niin ei pitäisi hänen mukaansa tapahtua) on jo itse kaivanut verta nenästään.

T: Käytöstavoiltaan normaali, myös BMI.ltään nykyään normaali kolmesti reilusti ylipainoisena raskautunut.

Vierailija
85/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen sä antaisit lisääntyä, jos "sairaat" eivät saa? Ja jos ihan nyt oikein syvällisesti tutkin itseäsi, puolisoasi ja sukuasi, oletko ihan varma, että sulla olisi siihen oikeus?

Riskit hengellä leikkimiseen ovat vähän liian suuret joten lisää jälkikasvua ei tule. Aikuisen ihmisen pitää ottaa vastuuta omista tekemisistään eikä vaan tehdä päättömiä ratkaisuja ihan vaan sen takia että haluaa ja tahtoo.

paheksut oman jälkikasvusikin lisääntymistä, sun lapsinahan heilläkin lienee mahdollisuus moiseen.

Hyvä hyvä, natsihenkisten ei tarvitsekaan lisääntyä.

Vierailija
86/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on mitä ilmeisimmin häikkää lisääntymisterveydessä!

selkeästi osoitetaan, että joku toinen ei omien ominaisuuksiensa takia ansaitsisi äitiyttä, vaan ap. ansaitsisi sen paremmin.

Ei sairaitten ja narkkareitten tarvitsekaan lisääntyä.

Vierailija
87/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eri asia haistatella tunteiden kuumentuessa kuin oikeasti kohottaa itsensä paremmaksi ihmiseksi sen takia, että sattuu olemaan jonkun räkänokan mutsi ja hieroa faktaa oikein toisen naamaan, joka ei ole onnistunut raskautumaan. taisi pulleroon nyt kolahtaa, mitä? =p

henkisesti teinin tasolle jääneeseen nyt kolahtaa, vai mitä? Huomaa taas av:n tason, kuvitellaan, että jos joku on "pullero", niin se on oikeus tehdä mitä vaan, ja kaikki tuohtuminen johtuu siitä, eikö vaan? Ja jos nyt luet sen alkuperäisen viestin, siinä ap. syyllistyi juuri tuohon itsensä toisten yläpuolelle asettamiseen. Jos suree omaa lapsettomuuttaan, fine. Jos alkaa selittää kuinka toisten raskautuminen "naurattaa" ( koska niin ei pitäisi hänen mukaansa tapahtua) on jo itse kaivanut verta nenästään. T: Käytöstavoiltaan normaali, myös BMI.ltään nykyään normaali kolmesti reilusti ylipainoisena raskautunut.

joten et varmaan viittaa minuun, vaikka lainauksessasi tekstiäni lainasitkin. =p

tuo aloituksen "naurattaa" voi tulkita ihan miten haluaa. sä haluat tulkita sen noin (että ap nauraa koska niin ei pitäisi tapahtua), mä tulkitsen sen kuten joku aiemmin sanoi, naurattaisi ellei olisi niin surullista. siis se oma kohtalo naurattaa, kun ei paljon muuta enää voi.

joo, sähän tosiaan olet oikein empatian kultajyvänen, kehu siinä käytöstavoillasi.....

Vierailija
88/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain hiukan silmäillyt, ja itselle tuli mieleen, että aika ilkaeitä vastauksia... Ihan tavallista on, että tuollaiset ajatukset kuuluvat surun/vaikean asian käsittelyyn. Eivätkö ap:n haukkujat ole kokeneet kriisejä elämässään? Itse olen kärsinyt lapsettomuudesta. Se on kamalaa, se on musertavaa. Työssäni kohtaan jatkuvasti ihmisiä, joiden elämänhallinta on hukassa esim. päihteiden ja mielenterveysongelmien vuoksi. Täytyy myöntää, että välillä iski katkeruus, kun moni näistä ihmisistä tuli raskaaksi helposti, toistuvasti, eikä pystynyt siinä elämäntilanteessa lapsista huolehtimaan. Ei se tarkoita, että olisin pitänyt itseäni jotenkin parempana tai täydellisenä, mutta eiköhän ole inhimillistä tuntea välillä, että se on vaan niin väärin! No, hoidoilla saimme lapsen, luomuna toisen. Tällä toisella on eräs synnynnäinen vamma. Tämänkin kriisin käsittelyyn kuului ajatus, että miksi juuri me, miksi juuri hän? Kenellekään muulle oikeasti pahaa tahtomatta tai itseä jotenkin parempana pitämättä. Ei kai kukaan halua kriisejä itselleen... Voimia ap!

että omia asioitaan toki saa surra, kysyä miksi me. Mutta jos siihen liittää sen, että miksi me saimme vammaisen lapsen, miksei naapurin läski, silloin ollana jo metsässä.

Vierailija
89/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulle 130 kiloinen nauraa jo koko av-kansa!

Mutta saat toki nauraa, naurakaa yhdessä ap:n kanssa. Muakin naurattaa.

t: se 130 kg, neljän onnellisen lapsen onnellinen ÄITI

Vierailija
90/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paheksut oman jälkikasvusikin lisääntymistä, sun lapsinahan heilläkin lienee mahdollisuus moiseen.

Oma lapseni tulee varmaan arvioimaan oman lisääntymisensä mahdollisuuden sitten aikanaan. Tämä sairauteni on naisten sairaus ja lapseni on poika. Jos hänen puolisollaan on aikoinaan liian suuret riskit jostain syystä, luonnollisestikin tuen heidän päätöstään olla lapsettomia. Minä en halua kuolla raskauden aikana mutta jos joku toinen haluaa sen riskin ottaa niin se on täysin hänen asiansa.

Vierailija
91/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulle 130 kiloinen nauraa jo koko av-kansa!

Mutta saat toki nauraa, naurakaa yhdessä ap:n kanssa. Muakin naurattaa.

t: se 130 kg, neljän onnellisen lapsen onnellinen ÄITI

Vierailija
92/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyään jo suunnilleen naurattaa, kun joku narkomaani, alkoholisti, 40+, sairas tai ylilihava nainen tulee kerrasta raskaaksi. Kohtalo teki minulle julman käytännön pilan?"

olenhan reilusti ylipainoinen ja 40+

Vierailija
93/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisesti teinin tasolle jääneeseen nyt kolahtaa, vai mitä? Huomaa taas av:n tason, kuvitellaan, että jos joku on "pullero", niin se on oikeus tehdä mitä vaan, ja kaikki tuohtuminen johtuu siitä, eikö vaan? Ja jos nyt luet sen alkuperäisen viestin, siinä ap. syyllistyi juuri tuohon itsensä toisten yläpuolelle asettamiseen. Jos suree omaa lapsettomuuttaan, fine. Jos alkaa selittää kuinka toisten raskautuminen "naurattaa" ( koska niin ei pitäisi hänen mukaansa tapahtua) on jo itse kaivanut verta nenästään. T: Käytöstavoiltaan normaali, myös BMI.ltään nykyään normaali kolmesti reilusti ylipainoisena raskautunut.

joten et varmaan viittaa minuun, vaikka lainauksessasi tekstiäni lainasitkin. =p tuo aloituksen "naurattaa" voi tulkita ihan miten haluaa. sä haluat tulkita sen noin (että ap nauraa koska niin ei pitäisi tapahtua), mä tulkitsen sen kuten joku aiemmin sanoi, naurattaisi ellei olisi niin surullista. siis se oma kohtalo naurattaa, kun ei paljon muuta enää voi. joo, sähän tosiaan olet oikein empatian kultajyvänen, kehu siinä käytöstavoillasi.....

ap:n tilannetta kommentoinut millään tavalla, vaan todennut ymmärtäväni nämä reaktiot.

Ja ihminen joka heittää "taisi PULLEROON kolahtaa" -läppää on sen verran koulukiusaajan tasolla henkisesti, että enpä jaksa kanssasi enää edes keskustella. Pientä itsekritiikkiä kuitenkin suosittelen, tuollaisilla käytöstavoilla ei kovin pitkälle elämässä pötki.

Vierailija
94/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se oma kohtalo naurattaa, kun ei paljon muuta enää voi.

av-mammat eivät sitä ymmärrä koska pystyvät kontrolloimaan nuo molemmat.

Vierailija
95/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei kyllä naurattaisi yhtään :(

Vierailija
96/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tilannetta kommentoinut millään tavalla, vaan todennut ymmärtäväni nämä reaktiot. Ja ihminen joka heittää "taisi PULLEROON kolahtaa" -läppää on sen verran koulukiusaajan tasolla henkisesti, että enpä jaksa kanssasi enää edes keskustella. Pientä itsekritiikkiä kuitenkin suosittelen, tuollaisilla käytöstavoilla ei kovin pitkälle elämässä pötki.

mä en ole käytöstavoillani missään vaiheessa kehunutkaan! =D toisin kuin sinä, olet kohottanut itsesi lähestulkoon jumalan asemaan joka viestissäsi, kun olet niin pirun hyväkäytöksinen.... lol

Vierailija
97/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et tule raskaaksi, et tod.näk. päädy yhtä helposti läskiksi, mahdollisesti voisit aloittaa tupakoinnin päästäksesi kiloistasi mahdollisen lapsen jälkeen ja masentua, kun et pääse ja päätyä mielialalääkenarkiksi. Näin säilytät paikkasi nokkimisjärjestyksessä pulleita tupakoivia ym sotanorsuja vastaan.

Harva mies haluaa mahoa vaivoikseen.

Vierailija
98/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et tule raskaaksi, et tod.näk. päädy yhtä helposti läskiksi, mahdollisesti voisit aloittaa tupakoinnin päästäksesi kiloistasi mahdollisen lapsen jälkeen ja masentua, kun et pääse ja päätyä mielialalääkenarkiksi. Näin säilytät paikkasi nokkimisjärjestyksessä pulleita tupakoivia ym sotanorsuja vastaan.

Harva mies haluaa mahoa vaivoikseen.

Täällä on taas kotiäidit kehumassa itseään. Surkeat, kouluttamattomat luuserit, joiden ainoa saavutus elämässä on ollut puskea pari yhtä älyllisesti vajaata mukulaa maailmaan.

Vierailija
99/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeat, kouluttamattomat luuserit, joiden ainoa saavutus elämässä on ollut puskea pari yhtä älyllisesti vajaata mukulaa maailmaan.

Vierailija
100/129 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n tilannetta kommentoinut millään tavalla, vaan todennut ymmärtäväni nämä reaktiot. Ja ihminen joka heittää "taisi PULLEROON kolahtaa" -läppää on sen verran koulukiusaajan tasolla henkisesti, että enpä jaksa kanssasi enää edes keskustella. Pientä itsekritiikkiä kuitenkin suosittelen, tuollaisilla käytöstavoilla ei kovin pitkälle elämässä pötki.

mä en ole käytöstavoillani missään vaiheessa kehunutkaan! =D toisin kuin sinä, olet kohottanut itsesi lähestulkoon jumalan asemaan joka viestissäsi, kun olet niin pirun hyväkäytöksinen.... lol

joka ei osaa alkeellisintakaan netikettiä, haukkuu tuntemattomia, eikä siis selvästikään pysty edes peiliin katsomaan, osaa myös villin liioittelun taidon.

Toki ymmärrän että siinä omassa ympäristössäsi on varmasti lähes jumalaista, jos joku osaa edes alkeellisesti käyttäytyä. Itse en normaalia kohteliaisuutta ja toisten ihmisten tunteiden huomioon ottamista ihan noin korkealle aseta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan