Tämän päivän ruokasaldo: saarioisten mikropizza,nuudelipaketti, riisifrutti ja kaksi voileipää. )
Illalla vielä suklaalevy. :) Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (13)
vielä hyvä fiilis, mutta huomenna varmaan kaduttaa... :)
Monikin kiireinen päivä voi mennä mullakin eineslinjalla...
Siksi, koska olin nälkäinen ja teki mieli. Ollaan kaikki tänään (minä ja lapseni) herkutelleet,osittain siksi,että lapset on kipeinä ja pakastimesta ja jääkaapista ei löytynyt muuta. Yleensä kyllä teen ruokaa itse. ap
tuo satsi. Enkä nyt varmaan sitä koko levyä ole syömässä. Piti vähän liioitella ;)
Missä hedelmät tai marjat ja vihannekset? Olo ei varmaan ole kauhean hyvä noiden jälkeen.Tosin, jos ei tuota ota tavaksi, niin eihän tuo mitään haittaa silloin tällöine tuollainen ruokavalio.
Missä hedelmät tai marjat ja vihannekset? Olo ei varmaan ole kauhean hyvä noiden jälkeen.Tosin, jos ei tuota ota tavaksi, niin eihän tuo mitään haittaa silloin tällöine tuollainen ruokavalio.
ymmärrän, mutta hedelmiä en. Pelkää vettä ja sokeria.
ymmärrän, mutta hedelmiä en. Pelkää vettä ja sokeria.
10 neekerinsuukkoa, pastapussin yksin, kaupan valmisruokaa, puolikkaan tuplan ja banaanin.
T: Imettävä tuore äiti
Mies saattais syödä suklaata muuutaman ja voileipää.
mikropitsa ja nuudelit on herkuttelua? Yöh.
Onko nuo herkuteluruokia, minä en söis mitään noista.
taas ihmetellään maailman yksinkertaisinta asiaa... Makuja on erilaisia, kuka tykkää mistäkin (etkö ole ennen kuullut?).
Varsinkin jos maustaa itse ne, nams. Terveellisiähän ne ei tietty ole. Saarioisten kytkinlevyt on kyllä ihan paskaa, en söisi ellei ole pakko. Voikkarit on hyviä ;) Ja suklaa.... aaahhh...
Kuulosti kokonaisuudessaan siis ihan hyvältä ap! U GO!!
Itellä luomusalaattia ja kaksi munaa, kaalikeittoa raejuustolla, appelsiini ja porkkana..
Niin ja kysymys..mikä fiilis?