Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisinaan tuntuu absurdilta, miksi kärsin lapsettomuudesta.

Vierailija
07.04.2011 |

Tuntuu, että niin monet saavat lapsen heti halutessaan. Minä olen terve, urheilullinen, hoikka, tupakoimaton, raitis nainen, joka ei vaan millään saa lasta aikaiseksi samoilla ominaisuuksilla varustetun miehen kanssa. Joskus on sellainen olo, kuin tämä olisi jostain huonosta piilokameraohjelmasta. Nykyään jo suunnilleen naurattaa, kun joku narkomaani, alkoholisti, 40+, sairas tai ylilihava nainen tulee kerrasta raskaaksi. Kohtalo teki minulle julman käytännön pilan?

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olen lihva joo,mutta saanpa sentään lapsia

Vierailija
22/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei kai täällä av:lla muuta voi odottakaan..

Kyllähän jokainen läskipää tajuaa, että ylipaino, tupakointi ja korkea ikä heikentävät raskaaksitulon mahdollisuutta.

Ja jos noiden em.jutuista huolimatta raskaaksi tulee, eivät ne ole vauvaa ajatellen positiivisia asioita.

Ja mikä helvetin kohtalo???

Mikä kohtalo määrää lapsia syntymään narkkareille ja pedofiileille?

Jos tosiaankin olisi niin, että lapsia syntyisikin vain niille, jotka heistä pystyvät huolehtimaan..

Tsemppiä ap! Jos ette ole vielä käyneet tutkimuksissa, menkää!

Meistäkään ei löytynyt mitään fyysistä (eikä henkistä..) vikaa, lääkärikin ihmetteli miksi raskaus ei vain ala.

Sitten päädyimme ivf:n ja saimme ihanan tytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hiljaa jos ette osaa muuta kuin ilkeillä.

Vierailija
24/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista kysellä miksi juuri minä en saa lasta, vaikka muut saavat. Varsinkiin, jos on terve ja mitään ilmeistä syytä lapsettomuuteen ei keksi.

Minä en ainakaan saisi lapsia, vaikka kuinka vaihtaisin puolisoa, kuten tuo yksi ääliö tuolla väitti, että on geeneistä kinni.

Vierailija
25/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julmalle kohtalolleen ja sä tietysti heti kepit tanassa loukkaamassa ja ilkeilemässä ap.lle.

Vierailija
26/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julmalle kohtalolleen ja sä tietysti heti kepit tanassa loukkaamassa ja ilkeilemässä ap.lle.

sille että mulla on lapsia? t: 14

Vierailija
27/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet olevinaan muita parempi, vaikket ole.

odottaisit lapseltasi vain täydellisyyttä, tuhoaisit pienen ihmistaimen alun heti alkuunsa.

onneksi Jumala pitää huolen, että et saa lasta.

mene itseesi ja mieti millainen olet.

pienenä vihjeenä, aloita vaikka kirjoittamastasi tekstistä...................

Onneksi Jumala pitää huolen siitä, että tulet aina olemaan ylipainoinen sotanorsu.

Älä ap välitä, se läski älähtää, johon kalikka kolahtaa.

Vierailija
28/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäähän sen, että alkaa ärsyttmään, kun itse ei voi saada lapsia, ja kaikenmaailman muille niitä kyllä suodaan, niillekin, jotka niitä eivät ansaitsisi. voimia.

Vierailija
29/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue se ap.n viesti! miten sä voit olla noin yksinkertainen. Vai meinaatko että juuri SINÄ olet kävellyt kiloinesi ap:ta vastaan.

Ap kirjoittaa kohtalostaan, silloin kun ei enää itketä, niin voi vaan itkunsekaisesti nauraa.

Vierailija
30/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille että mulla on lapsia? t: 14

No sille kohtalolle, ettei se saa lapsia. Etkö osaa lukea?? Katsokaas nyt, joku lukutaidoton ääliö on saanut lapsia. On siinä lapsilla hieno tulevaisuus, voi raukkoaj..

Vierailija
31/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sun asenne ole vittumainen...

Vierailija
32/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille kohtalolle, ettei se saa lapsia. Etkö osaa lukea?? Katsokaas nyt, joku lukutaidoton ääliö on saanut lapsia. On siinä lapsilla hieno tulevaisuus, voi raukkoaj..

Vierailija
33/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "selittämätön lapsettomuus" voi tosiaan kaikota kun vaihtaa puolisoa,tämä ei ole mikään oma keksintöni.Huom,joissakin tapauksissa.

Vierailija
34/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Jumala pitää huolen siitä, että tulet aina olemaan ylipainoinen sotanorsu. Älä ap välitä, se läski älähtää, johon kalikka kolahtaa.

Tähän on hyvä lopettaa.

Vierailija
35/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue se ap.n viesti! miten sä voit olla noin yksinkertainen. Vai meinaatko että juuri SINÄ olet kävellyt kiloinesi ap:ta vastaan.

Ap kirjoittaa kohtalostaan, silloin kun ei enää itketä, niin voi vaan itkunsekaisesti nauraa.

Vierailija
36/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka ja lapsia. Läski on itseaiheutettua, lapsettomuus harvemmin.

Vierailija
37/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka ja lapsia. Läski on itseaiheutettua, lapsettomuus harvemmin.

Vierailija
38/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulipa kivoja vastauksia. KIITOS!

Vierailija
39/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa minunkaan sympatioitani. Oikeastaan olen ihan iloinen, että elämä näyttää sinulle ja kaltaisillesi jeesustelijoille persettä oikein kunnolla.

"Voi kun minä olisin niiiiin kovin täydellinen mamiksi, kun olenhan hoikka ja terve ja plaa plaa plaa"...

No sitä tärkeintä et saa. Kolmen terveen ja onnellisen lapsen äitinä on helppo hymyillä kaikkien kilojeni kanssa. Kuinkas sulla?

Vierailija
40/129 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylilihava, viimeinen raskauteni alkoi tuosta vaan ja painoin 98 kg, ikäeroa edelliseen

tuli 1 v 7 kk.

Toki oli vastoinkäymistäkin, sain keskenmenon noiden lasten välissä. Elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän