Millainen nainen on sensuelli? Kerro kuka mielestäsi on tällainen?
Kommentit (75)
vaalea, sellainen sinisilmäinen, klassisia ilta-asuja, tukka monesti ajattomasti laitettu, nuorehko, mikä hitto sen nimi olikaan.....jenkkiläinen taitaa olla ja nimi ihan kielen päällä. JOstain syystä tulee Charlize Theron mieleen, mutta ei tosiaan se....
Nigella varmaan myös, Jennifer Lopez ehkä myös
Mutta ei Julia Roberts
täälläkin! Mun mielestä Satu Silvo on sensuellin naisen perikuva. Ihana! Kuinka joku voikaan olla niin järjettömän kuuma?
Mistä hitsistä arvasitkin! :) Hän on minun mielestäni sensuelli, ei ole sellainen mikään tusina babe, vähän jotain erilaista piirteissä....
Mun silmään sensuelli on tv-kokki Nigella Lawson.
että en ole ikinä "luonnossa" tavannut sensuellia naista. Että se taitaa olla ominaisuus, joka ihmisellä voi olla vain "filmillä" eli kuvissa tai elokuvan esiintyjällä.
Sensuelliuteen liittyy mielestäni raukea olemus, pehmeä, kuiskiva ääni, tietty eteerisyys. Joten on aika selvää, että harvemmin tällaista on oikeassa elämässä :)
Ensimmäisenä tuli mieleen Vanessa Paradis, sitten Scarlett Johansson.
Muita juttuja tuli mieleen: sensuellilla naisella on hajuvettä (puuterimaista/kukkaista), mieluiten leninki, ja hän nuuhkii kukkakimppua tai yrttejä. Hän voi myös venytellä valkoisissa lakanoissa :D
Mullakin tuli se Nigella ensimmäisenä mieleen.
Ja jos kuvailisi muuten mitä tulee sensuelli-sanasta mieleen: hillitty, tyylikäs, feminiininen (kropan muodolla ei niin väliä mutta tiettyä naisellista pehmeyttä täytyy olla), kauniit piirteet, pehmeät huulet, hillityn eroottinen olemus, olemuksessa jotakin tyynen kissamaista, kävelytyyli naisellisen pehmeää...
Mun mielestä silloin on pehmeä, isot rinnat, tiimalasivartalo, voi olla vähän ylipainoinenkin, kunhan on muodot oikeilla kohdilla eli ei ole miesmäinen kaljamaha ja a-kupin rinnat. Sensuelli nainen tuoksuu hyvälle, hän on NAINEN!
suloinen nainen, ei missään nimessä erityisen muodokas eikä varsinkaan kovaääninen. Sensuellilla naisella on sulavat liikkeet, pehmeä ääni, ei tee numeroa itsestään eikä tekemisistään. Tunnen ehkä yhden.
Vai miten sen ranskalaisen näyttelijän nimi kirjotetaankaan.
Ja Lena Olin.
Marilyn Monroe!
Ihme että kukaan ei ole vielä sanonut..
Herkkä ja aistikas, tietämättään ja tarkoittamattaan seksikäs.
Scarlett Johansson. Minusta se johtuu pulleista huulista ja käheästä äänestä.
Kate Blanchett (korjatkaa...), näyttelijä Katariina Kaitue, Anne Kukkohovi, Anne Pohtamo
Laiha ei ilmeisesti voi olla mammojen mielestä "sensuelli"? kovastipa muistuttaa paria bloggaajaa esim. täällä mainittu Alex Kingston kiharapehkoineen päivineen. Kovasti sitä ollaan bloggaajia haukkumassa mutta julkkisleideistä löydetään kyllä paljon kehuttavaa, kas kumma juttu...
Mariah Carey etenkin nuorempana
kaunis ja kaunis ääni.
Claire Danes
sensuelli ja herkkä olemukseltaan ja ääneltään.
Audrey Hepbrun, Marilyn, Rita Hayworth, Elizabeth Taylor.
Ja miten voitte unohtaa
Grace Kelly
Mielestäni sensuelli nainen on olemukseltaan itsevarma, kuitenkaan olematta tyrkky. Olemuksessa on jotain sellaista kypsää rauhallisuutta. Mitään tiettyjä ulkonäköpiirteitä ei välttämättä ole, se on enemmänkin se olemus ja käytös.
Jostain ihmeen syystä myös minulle tulee mieleen sanasta "sensuelli" tummahiuksinen nainen. Mistähän lie johtuu.
Oliko Grace Kelly sensuelli? Mun mielestä jääprinsessatyyliset vähemmän.
Kun joskus on miesten kanssa tullut asiasta puhetta kuulemma se on kokonaisuus, hymy, ilmeikkyys ja pilke silmäkulmassa, upeat tummanpunaiset hiukset, pehmeä naisellisuus (en siis todellakaan ole isorintainen tai muodokas) olemuksessa - uskallusta olla naisellinen isolla N:llä ilman överiä hörsöilyä tai söpöilyä - ne ei tähän kuulu.
Sensuellin ei tarvitse olla tyhmä, älykkyys on hyvin viekoittelevaa ja seksikästä kun sitä ei pueta liian miesmäiseen pakkaukseen (monet menestyvät naiset näyttää enemmän miehiltä, käyttäytyvät myös siten)
n50