Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sitä Kaunis pieni elämä -blogia pidetään ärsyttävänä?

Vierailija
07.04.2011 |

Törmään jatkuvasti siihen, että eri keskustelupalstoilla moititaan kyseistä blogia teennäiseksi / ärsyttäväksi ym. Miksi? En näe / koe mikä kyseisessä blogissa on niin tuohduttavaa ja ärsyttävää? Minusta se on tunnelmallinen, ihana ja aito..

Voisiko joku valaista?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan että täällä keskustelussa kaikki on kateellisia!! Kaunis pieni elämä blogi on niin mahtava ja ihana! Lapsellista aikuiset ihmiset täälä haukkuvat keksimillään jutuillaan! miettikää vähän.

En pidä noita juttuja kovin kauniina, en haluaisi itselleni noita asioita. Makuni ei ole tuollainen, en sille voi mitään. Kun en pidä, en ole myöskään kade. En tiedä, miten asian voisi ilmaista.Pitääkö vaan siis olla hiljaa? Mollaamista en ymmärrä, mutta kaiketoi mielipiteensä saa ilmaista ja mielellään ilman, että teilataan kateelliseksi.

Vierailija
22/96 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kuullut sanontaa että rahalla saa ja hevosella pääsee, tai on rahaa niin ettei paskalle taivu,kultalusikka suussa jne jne.Ei tarvi kaikkea niska hiessä ansaita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen käynyt katsomassa kyseistä blogia, mutta tämä viestiketju herätti mielenkiintoni. Kuvat ovat hyviä ja blogissa olisi mahdollisuuksia parempaan, mutta valitettavasti tekstit ovat to-del-la huonoja! Kieli on tökeröä ja kirjoitusten asiasisältö kovin vähäistä. Tekstit eivät tuo oikeastaan mitään lisää blogin sisältöön. Huomaa, että tyttö ei ole käynyt kouluja vaan on mennyt nuorena naimisiin ja jäänyt kotiäidiksi. Oma verkkokauppa ja blogi on hyvä oivallus, joka voisi toimia vielä paremmin. Ehkä kuvat voisi puhua kirjoittajan puolesta ja tökeröt tekstit voisi jättää kokonaan pois.

Vierailija
24/96 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin ei asia (blogi)ei mielytä niin miksi siihen sitten kuitenkin pitää kuluttaa aikaa? Täälä on sivu tolkulla käsitelty blogia josta jotkut ei tykkää. Hyvänen aika sentään,mitä sitten menette niille sivuille jos ette pidä niistä? Jos ei muuta niin äidinkielestäkin väitellään. Hei haloo, pilkun

viilaajat hävetkää! Luulo ei ole tiedon väärti,tyttö on supisuomalainen kuten miehensäkin.

Toivottavasti ymmärrätte ja loppukoon tämän blogin parjaus tähän.

Vierailija
25/96 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi tekevänsä sillä kollaaseja. Itsekin olen Picmonkeyta käyttänyt ja mielestäni siinä ei tuollaista filtteriä ole.

Vierailija
26/96 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Onhan siellä vaikka mitä filttereitä.

Vierailija
27/96 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt kyllä pidän taukoa blogin lukemisessa, koska kateus nostaa päätään. Mulla on raskauspahoinvointi päällä kaikessa hauskuudessaan, lastenhoito retuperällä ja koti kaaoksessa. Kunhan tästä tokenen ja normaali elämä jatkuu, palaan blogin pariin ;)

Vierailija
28/96 |
10.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oon uskova äiti ja mulla on joitakin nuoruudenystäviä seurakunnasta (helluntaisrk), joiden elämä on just tollaista siirappista. Monet uskovat menee naimisiin 18-19 v. Ollaan kaikki uskovista perheistä, joten ei oo sattunu mitään ikäviä asioita kohdalle. Eli aika naivia porukkaa on. Mutta elämä opettaa, toki. Ja nää mun tutut asuu just siellä Seinäjoku-Vaasa akselilla. Siellä on yrittäjyyttä ja varakkuutta. En tunne tota blogin pitäjää, mutta vastaavia naisia olen tavannut useitakin.

Mullakin on ihana mies ja 4 ihanaa 2-8v. lasta sekä 2 koiraa, rakastan sisustamista, mutta meidän perhe vaan tuottaa hirveesti jätettä ja sotkee paikat! Et vaikka siistinä oliskin nättiä, niin se kestää 5 min! Ja meillä täällä Itä-Suomessa autonromuja ihmisten pihat täys eli mitään estetiikan tajua ei täälläpäin ole! Mutta ihanan miehen ja perheen vuoksi en nyt viitti valittaa, että tänne jouduin lapsuuden idyllisistä ympyröistä..hehe

Vierailija
29/96 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä en tunne,joten heistä en sano mitään.Mutta blogi on vaan liian imelä ja kaikki on niin täydellistä.Elämässä pitää olla rosoa ja tykkään itse tuunailla.Esim.Parolan asema on ihana blogi.

Vierailija
30/96 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole teini, vaan av-palstalaisiin kyllästynyt ja itse asiassa erittäin kiinnostunut vertailemaan Kaunis pieni elämä -blogia ja Ruma ikuinen painajainen -blogia, jota lukemani perusteella voisi pitää erittäin moni täällä kirjoitteleva. Eli linkkiä kehiin, kiitos :)

Ja jos ikä kiinnostaa, niin kolmeakymppiä kolkutellaan ja olen akateemisesti koulutettu. Siitähän saat lisää naureskeltavaa ja haukuttavaa, juntti yh-mamma :D

Vanhat mammat eivät kestä sitä että nuoret naiset elävät äitiyttään varakkaan miehen kanssa, kauniine taloineen ja ihanien lapsien parissa,ä iti tietysti hehkeä ja nuori. Se kolahtaa näille marimekko-lyhyttukka-mammoille joita puistoissa yrmeänä näkee. :D

Vierailija
31/96 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella kakkonen ;DDD

Vierailija
32/96 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta blogin kirjoittajalla on silmää kauniille asioille ja esineille. Upeita kuvia lapsista. Itsekkin tykkään pukea lapseni sillloin tällöin parhaisiin ja harjoitella kameran käyttöä, toivoisin että olisin yhtä taitava valokuvaaja kuin kyseisen blogin pitäjä on. Minusta heidän kotinsa näyttää aivan tavalliselta kodilta, tosin viimeisen päälle stailattu, koska kirjoittaja on sisustussuunnitelija ammatiltaan, mutta ei mikään ökykoti, enkä ymmärrä koko kateuskeskustelua.

Vierailija
33/96 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse lukenut, mutta jos se on tosiaan falskia, leuhkaa merkkivaatteilla mässäilyä ja oman kaupan puffaamista niin miksi ihmeessä seuraatte sitä?

En ole tosin seurannut mitään muutakaan blogia. Ruokablogeihin päätyy usein kun googlaa tiettyä reseptiä, mutta en ole koskaan googlaamalla osunut noihin "mun elämäni on täydellistä" -tyyppisiin blogeihin.

Vierailija
34/96 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogistin äidinkieli on kyllä suomi ja on ylioppilaskin, että kyllä hänen pitäisi osata kirjoittaa sujuvaa suomen kieltä. Ainakin kaikki helluntaiseurakuntalaiset tuntevat hänet Seinäjoella, koska perhe käy helluntaiseurakunnan tilaisuksissa.

Vierailija
35/96 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainostaa itseään täällä jatkuvasti. Kehuu itseään ja vuorotellen haukkuu, jotta saa uusia kävijöitä.

Vierailija
36/96 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta kateus ja katkeruus sekä kyvyttömyys ymmärtää sitä että jollakulle toiselle se elämä voi oikeasti hymyillä. Siinäpä syyt.

Ihminen on oman onnensa seppä, tämä naikkonen on sen hyvin sisäistänyt. Niin monista asioista voi olla onnellinen ja asioista voi yrittää lähes aina etsiä niitä positiivisia puolia. Oman onnensa ja onnellisuutensa eteen voi tehdä paljon.

Ne jotka möllöttää k*rpä otassa perseellään ja odottaa vaan että kaikki hyvä osuu kohdalle, eivät voi sitä ymmärtää. Syyttävät paskasta elämästään muita ja kadehtivat minkä kerkeevät :D

Vierailija
37/96 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogi! Uskikset on kaikki tekopyhiä ja kaksinaismoralisteja :) t.ateisti

Vierailija
38/96 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaus, että kohdistetaan yhteen pisteeseen ja muut jää sameeksi toimii kerran, mutta ei jatkuvasti. Ihan hirveetä kun sitä käytetään koko ajan. Huh :(

Vierailija
39/96 |
02.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyys ärsyttää ihmisiä. Kyseisessä blogissa kaikki on taloa, sisustusta, lapsia ja aviomiestä myöten kaunista. Ei sovi suomalaiseen mentaliteettin "kel onni on, se onnen kätkeköön".

Vierailija
40/96 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on ihan supisuomalainen ja mies on rannikolta kotoisin.

Minä käyn usein katsomassa kuvia mutta teksti ei minuun iske.

Joskus ihmettelen miksi mes ei kirjoita tekstiä, hän kun osaa kirjoittaa sujuvaa, hyvää suomea. (ja ruotsia)

Ja myönnän olevani kateellinen. Minulle kelpaisi raha, valokuvaustaito ja sisustustaito.