Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sen tajus ettei kelpaa enää naisille

Vierailija
24.02.2026 |

Lihonut rupsahtanut. Mutta ei ruma. Vakityö. Ei auta mitää ei kelpaa ees lihaville.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavatki antaa pakkeja

Vierailija
2/10 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt samanlaisia aloituksia vaikka kuinka monta. Miten monia en ole nähnyt?

Kyllä kuka tahansa nainen huomaa parista, ehkä jo yhdestä viestinvaihdosta kupletin juonen. Vaikka ei olisi edes fiksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais monikin

Vierailija
4/10 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat ei kiinnosta yhtään

Vierailija
5/10 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kouraista lihavan nätin naisen pyllyä

Vierailija
6/10 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tässäkin ketjussa ap:lle jo kerrottiin, huomasimme jo. Joten poistu.

Vierailija
7/10 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Allu tästä jatkuvasta jankkaamisesta tulee mieleen mies joka on niin tyhmä ettei edes tajua kuinka epämiellyttävä kuva hänestä tulee näiden ketjujen perusteella. Voin kuvitella että jos netissä joku deitti kirjoittaisi vähän samaan tapaan kuin Allu niin heti ghostaus. Ja sama oikeassa elämässä. Missään nimessä en haluaisi olla tekemisissä koska vaikuttaa ettö hänestä saattaisi saada vuosiksi stalkkerin taikuuden ripustautujan. Tekisi aloitteita päivästä toiseen vaikka itse kuinka sanoisi ettei kiinnosta. Pelottava tyyppi.

Vierailija
8/10 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä ketjuilla ap varmistaa ettei ainakaan saa naista niistä jotka ovat lukeneet näitä ketjuja. Kauheaa itsesäälissä rypemistä ja naisten syyllistämistä.

Vierailija
9/10 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kannattaisi kirjoittaa itselleen kirjaa. Tekisi vähemmän hallaa naisen metsästykselleen mitä näillä julkisilla itkupotkuraivareillaan.

Vierailija
10/10 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeasti vajaaälyinen ei ymmärrä itse olevansa vajaaälyinen. Joten mitään edistystä Allulla ei ole odotettavissa, sama ruikutus tulee jatkumaan loputtomiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän