Nyt sen tajus ettei kelpaa enää naisille
Lihonut rupsahtanut. Mutta ei ruma. Vakityö. Ei auta mitää ei kelpaa ees lihaville.
Kommentit (10)
Olen nähnyt samanlaisia aloituksia vaikka kuinka monta. Miten monia en ole nähnyt?
Kyllä kuka tahansa nainen huomaa parista, ehkä jo yhdestä viestinvaihdosta kupletin juonen. Vaikka ei olisi edes fiksu.
Haluaisin kouraista lihavan nätin naisen pyllyä
Kuten tässäkin ketjussa ap:lle jo kerrottiin, huomasimme jo. Joten poistu.
Kuule Allu tästä jatkuvasta jankkaamisesta tulee mieleen mies joka on niin tyhmä ettei edes tajua kuinka epämiellyttävä kuva hänestä tulee näiden ketjujen perusteella. Voin kuvitella että jos netissä joku deitti kirjoittaisi vähän samaan tapaan kuin Allu niin heti ghostaus. Ja sama oikeassa elämässä. Missään nimessä en haluaisi olla tekemisissä koska vaikuttaa ettö hänestä saattaisi saada vuosiksi stalkkerin taikuuden ripustautujan. Tekisi aloitteita päivästä toiseen vaikka itse kuinka sanoisi ettei kiinnosta. Pelottava tyyppi.
Näillä ketjuilla ap varmistaa ettei ainakaan saa naista niistä jotka ovat lukeneet näitä ketjuja. Kauheaa itsesäälissä rypemistä ja naisten syyllistämistä.
Apn kannattaisi kirjoittaa itselleen kirjaa. Tekisi vähemmän hallaa naisen metsästykselleen mitä näillä julkisilla itkupotkuraivareillaan.
Vaikeasti vajaaälyinen ei ymmärrä itse olevansa vajaaälyinen. Joten mitään edistystä Allulla ei ole odotettavissa, sama ruikutus tulee jatkumaan loputtomiin.
Lihavatki antaa pakkeja