Pidättekö KOSKAAN uusia pesemättömiä vaatteita lapsillanne?
Kommentit (48)
Tietysti pidämme. Aina, kun vaate nyt sattuu olemaan uusi. Ainoastaan aivan pienen vauvan vaatteet pesin ennen käyttöä.
Tietysti pidämme. Aina, kun vaate nyt sattuu olemaan uusi. Ainoastaan aivan pienen vauvan vaatteet pesin ennen käyttöä.
Ikinä en enää itse enkä varsinkaan lapsilleni laita vaatteita pesemättä niitä ensin.
kerran kun pääsi vahingossa noin käymään.
Nokkosihottuma (pesemättömän vaatteen käsittelyaineista/väreistä) laski vasta viikon päästä ja OLI kipeä, kutiseva. Atarax ja kortisoni auttoivat vähän..
Ja ei, ei ollut rokko. Ihotautilääkärissä käytiin.
erityisen nipottaja enkä kauhistele toistenkaan valintoja, mutta tässä asiassa olen kyllä tiukkana. Uudet vaatteet pestään aina ennen käyttöä.
Satun tietämään millaisia viimeistelyaineita niihin vaatteisiin laitetaan jotta ne saadaan pysymään kuljetusten ajan herkullisen uuden näköisinä vaikka makaisivat kosteassa kontissa hetken pidempäänkin.
En ikinä laittaisi lapselleni päälle suoraan. Pliis, älkää tekään laittako.
mutta käytetään myrkyttömiä luomupuuvillaisia kuten moonkids, cupcake , maxomorra yms merkkejä
vaate ennen käyttöä niin silloin siinä ei ainakaan ole hirveän paljon mitään käsittelyaineita. Niitä nimittäin pannaan yllättävän paljon vaatteisiin.
ja tykkään ostaa kirpparilta kun silloin ne on jo pesty moneen kertaan.
Ja omat vaatteet pesen myös.
housut tms saatan laittaa ja tietty ulkovaatteet.
Olen itse saanut todella pahoja allergiareaktioita vaatteiden käsittely-/ väriaineista.
Suurin osa lasten sisävaatteista on kirppareilta, joten niistä on kyllä ehditty pestä myrkyt pois moneen kertaan.
kerran on käynyt niin, että tuli pissavahingot ja varavaatteita ei ollut. Ostin sitten vain uuden setin ja puin.
Meillä pestään kaikkien vaatteet ennen käyttöä. Poislukien nyt jotkut ulkoiluvaatteet, vain kuivapesua vaativat tms. erikoistapaukset.
Satun tietämään millaisia viimeistelyaineita niihin vaatteisiin laitetaan jotta ne saadaan pysymään kuljetusten ajan herkullisen uuden näköisinä vaikka makaisivat kosteassa kontissa hetken pidempäänkin.
En ikinä laittaisi lapselleni päälle suoraan. Pliis, älkää tekään laittako.
ei ole allergioita