Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden mieheni ex-vaimo varoittaa rakkaani olevan narsisti. Uskoako vai ei?

Vierailija
05.04.2011 |

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarteeni asuu kalliissa osoitteessa eteläisessä Helsingissä.

Arvasin, että löytyy muitakin hänen ystäviään.

Vierailija
62/77 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin uhrit itse uskaltaa harvoin varoittaa. Yleensä varoitus tulee jotain muuta kautta. Kantsii kuunnella mitä mies puhuu ja millaista vastakaikua puheisiinsa hakee. Jos mies puhuu itsestään tyyliin "Nainen pyysi että mennään naimisiin, minä suostuin. Nainen pyysi että hankitaan lapsi, minä suostuin. Nainen käytti minua ja tunteitani vain hyväksi ja lähtiessään vei tuhkatkin pesästä" niin olethan varuillasi.

Tällaisen tekstin takaa omalla kohdallani paljastui pahasti luonnehäiriöinen mies, jonka takia jouduin hankkimaan lähestymiskiellon. Suhteen alkuviikot olivat pelkkää miehen lohduttamista ja hänen exän haukkumista. Ei enää näitä mulle.

Juuri näin. Tämä tuli muuten mieleen lukiessani Suomen tunnetuimman nykymusiikin säveltäjän kuolemasta. Levätköön rauhassa, mutta minulle tuli aikoinaan todella voimakkaat narsisti fibat kyseisestä ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies täydellinen ja ihana ja samalla hänestä on varoitettu? Ottaisin todella tosissani varoitukset. Testaa vaikkapa kutsumalla kaverisi kylään. Katso miten hän käyttäytyy.

Osaako mies laskea itsestään leikkiä, kertooko mokistaan? ellei, varoisin

Vierailija
64/77 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin uhrit itse uskaltaa harvoin varoittaa. Yleensä varoitus tulee jotain muuta kautta. Kantsii kuunnella mitä mies puhuu ja millaista vastakaikua puheisiinsa hakee. Jos mies puhuu itsestään tyyliin "Nainen pyysi että mennään naimisiin, minä suostuin. Nainen pyysi että hankitaan lapsi, minä suostuin. Nainen käytti minua ja tunteitani vain hyväksi ja lähtiessään vei tuhkatkin pesästä" niin olethan varuillasi.

Tällaisen tekstin takaa omalla kohdallani paljastui pahasti luonnehäiriöinen mies, jonka takia jouduin hankkimaan lähestymiskiellon. Suhteen alkuviikot olivat pelkkää miehen lohduttamista ja hänen exän haukkumista. Ei enää näitä mulle.

ahhahah. Näin mies mullekin selitti. Exvaimo oli vain muka halunnut åuitteet elämälleen, avioliiton ja okt ja lapsia jne ja muka esittää elämää. Ettei muka koskaan ollut rakastanut miestä oikeasti. Ja mies oli mennyt naimisiin vain painostuksesta, kun exä painosti ja oli ajatellut, että siinä iässä niin kuului tehdä, vaikka oli tiennyt jo silloin, että ei olisi pitänyt.

Onko teidän narsistit muuten sanoneet, että eivät ole ikinä nauttimeet seksistä kenenkään muun naisen kanssa, että sä ole eka, jonka kanssa se on tuntunut hyvältä?

Vierailija
65/77 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tapauksella omien ja muiden tavaroilla ei ole niin jyrkkää rajaa, helposti omii ystäviensä tavaroita (kysymättä), kaupastakin voi kaikenlaista tarttua mukaan, ravintoloista jne Ja kyseessä erittäin varakas henkilö. Lisäksi, kuten jo kerroinkin, hän mielellään pyytää muita ostamaan itselleen tavaroita ja lupaa maksaa (mutta maksaako?) ja muutenkin käskyttää ihmisiä. Hänen luksuskodissaan oli pöydillä perintäkirjeitä...

Vierailija
66/77 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella, mutta ajatella itsenäisesti. Varmaan on paljon panettelua ja nykyään moni käyttää narsisti-nimitystä jokaisesta, joka ole samanmielinen tai jättää tmv. Jokainen ex-mieshän on aina narsisti. :)

Mutta toisaalta ei ne aina hatustakaan ole  revitty. Hyvää ystävääni varoitti hänen nyt jo ex-miehensä edellinen vaimo. Olisi kannattanut kuunnella. Tuo vaimo oli jättänyt miehen ja avioliitossa oli juuri väkivaltaa jne. No, ystävä ei uskonut ja mies olikin unelma... kunnes alle vuosi tapaamisesta oltiin jo tämän romanttisen miehen toiveesta naimisissa ja vauva tulossa. Sitten se alkoi. Vähätteleminen, töniminen jne. Vauvan synnyttyä alkoi tulla nyrkistä, ystävä kävi paikattavana jne.

Vierailija
67/77 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sitä jotenkin testata? Just joku ehdotti et asettuis miehen haukkuman ihmisen puolelle...tai sitten ottais vetovastuu jostain yhteisestä aktiviteetista ja epäonnistuisi, vaikka jos tarkoitus olisi mennä johonkin yhdessä (vaikka elokuviin, museoon) mutta katsois "vahingossa" sen alkamisajan tai aukioloajan väärin ja tällä tavalla mokaisi. Miten mies reagoi? Testaa sitä suhdetta. Käykää matkalla, käykää miehen vanhemmilla ja sun vanhemmilla. Millainen se on humalassa?

Vierailija
68/77 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies kaiken naistenhaukkumisiensa keskellä haukkui varsinkin sellaisia naisia jotka kehtaa lihota -jo raskaana ollessa! Ja jotka ei tiputtaneet raskauskilojaan viikossa synnytyksen jälkeen. Mies jaksoi haukkua ystäviensä vaimoja jotka ei siivonneet kotiaan kaiken aikaa ja jotka ei laittaneet ruokaa miesparalle joka nälkäisenä tulee kotiin töistä.

Minä liityin tuohin onnelliseen joukkoon yhteisen lapsemme synnyttyä.

Kaikkea muutakin kivaa sitten riitti haukuttavaksi. Miksi en halunnut häntä ja vieläpä, miksi en halunnut häntä jollakin tietyllä tapaa. Halumiseni ei siis ollut enää minun omaa haluamista vaan minun halut olivat hänen palvelemista varten.

Minulla ei ollut omia rahoja viimeisinä vuosina ollenkaan. Hän päätti kaikista ostoksista. Jos halusin tavat ystäviäni minun piti ilmoittaa kellonajan koska tulen takaisin kotiin. Puhelin alkoi soida tiuhaan jos olin myöhässä. Hän sai tietenkin olla riennoissaan koska vain ja miten pitkään vain. Jos kehtasin soitella perään niin kännykkä meni aika pikaisesti kiinni. Ja sitten kun hän vaikkapa 24 tunnin kuluttua tuli kotiin, alkoi riita siitä miksi en HALUA häntä.

Hän ei suostunut koskaan puhumaan siitä miten huonosti hän kohteli minua. Ainoastaan minun haluttomuuteni, rahan käyttöni, tapani hoitaa kotia ja lapsia oli keskustelunaiheena.

Lopulta tajusin erota. Ja olin täysin rikki mutta niin ONNELLINEN uudesta vapaudesta!!!!! Nykyisinkin hän haukkuu miten huono nainen ja äiti olen. Ihan surkea kertakaikkiaan.

Miten helvetissä aikuinen, täysivaltainen ihminen voi Suomessa joutua tilanteeseen, jossa hänellä ei ole omaa rahaa??? En vaan ymmärrä.

Vierailija
69/77 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko! Itse yhdestä narsistisesta helvetistä päästyäni olisin todella arvostanut exän mielipidettä jo suhteemme alkumetreillä.

Vierailija
70/77 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsin pakoon kirjoitti:

Tällä tapauksella omien ja muiden tavaroilla ei ole niin jyrkkää rajaa, helposti omii ystäviensä tavaroita (kysymättä), kaupastakin voi kaikenlaista tarttua mukaan, ravintoloista jne Ja kyseessä erittäin varakas henkilö. Lisäksi, kuten jo kerroinkin, hän mielellään pyytää muita ostamaan itselleen tavaroita ja lupaa maksaa (mutta maksaako?) ja muutenkin käskyttää ihmisiä. Hänen luksuskodissaan oli pöydillä perintäkirjeitä...

Tuli mieleen - onko muidenkin narskuilla usein perintäkirjeitä? Miehelleni jota pidän narskuna tulee niitä jatkuvasti, aina selittää, että ovat väärinkäsityksestä tms. Nyt yksi alkuperäinen laskukuori, jollaisesta on tullut perintöjä, on lojunut pöydällä ihan avaamattomana pari viikkoa. Kohta sekin menee perintään. En ymmärrä. Hän on muuten tarkka ja pihi rahoistaan, miksi toimii noin? On töissä päällikkönä ja on auto jne. Asuu vähän mun kustannuksellani, mutta pitäisi olla rahaa tuohon laskuun. Jos ei ole, voisi aina perua sen palvelun josta lasku tulee.

Vierailija
71/77 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin kyllä.

Vierailija
72/77 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ahhahah. Näin mies mullekin selitti. Exvaimo oli vain muka halunnut åuitteet elämälleen, avioliiton ja okt ja lapsia jne ja muka esittää elämää. Ettei muka koskaan ollut rakastanut miestä oikeasti. Ja mies oli mennyt naimisiin vain painostuksesta, kun exä painosti ja oli ajatellut, että siinä iässä niin kuului tehdä, vaikka oli tiennyt jo silloin, että ei olisi pitänyt.

Onko teidän narsistit muuten sanoneet, että eivät ole ikinä nauttimeet seksistä kenenkään muun naisen kanssa, että sä ole eka, jonka kanssa se on tuntunut hyvältä?

Minun aviomieheni on sanonut, että on saanut elämänsä parasta seksiä minulta. Ja eikä koskaan rakastanut lastensa äitiä. Mieheni ei kuitenkaan ole narsisti...

Vierailija
73/77 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ensimmäinen pitkä suhde oli väkivaltaisen narsistin kanssa. Exvaimo varoitti, minä en tiennyt kumpaa uskoa. Vaimoa olisi pitänyt tietenkin.

Monta vuotta kärvistelin hirveässä suhteessa ja vasta vuosi sitten tajusin lähteä. Ex löysi heti eron jälkeen uuden nuoren ja kokemattoman tytön sätkynukekseen, minä en tiedä kykenenkö enää koskaan parisuhteeseen.

Uutta en ajatellut varoittaa, sillä mies pisti kerran vannomaan etten kertoisi noita asioita hänen uudelle ja minä menin lyömään kättä päälle. Ei myöskään kiinnosta saada exän vihoja niskaani.

Ex sanoi, että minussa oli jotain joka sai hänet väkivaltaiseksi ja raivon valtaan, ehkä tämä uusi osaa olla olematta ärsyttämättä häntä...

Vierailija
74/77 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pääsin pakoon kirjoitti:

Tuli mieleen - onko muidenkin narskuilla usein perintäkirjeitä? Miehelleni jota pidän narskuna tulee niitä jatkuvasti, aina selittää, että ovat väärinkäsityksestä tms. Nyt yksi alkuperäinen laskukuori, jollaisesta on tullut perintöjä, on lojunut pöydällä ihan avaamattomana pari viikkoa. Kohta sekin menee perintään. En ymmärrä. Hän on muuten tarkka ja pihi rahoistaan, miksi toimii noin? On töissä päällikkönä ja on auto jne. Asuu vähän mun kustannuksellani, mutta pitäisi olla rahaa tuohon laskuun. Jos ei ole, voisi aina perua sen palvelun josta lasku tulee.

Heillä on holtiton rahankäyttö ja siksi usein luottotiedot menee ja laskut kasaantuu. Deittailin itse hetken miestä, jonka piti olla erittäin varakas. Silti mies pummi rahaa ihme verukkeilla ja velkojaan ei tahtonut maksaa millään takaisin. Muu lähipiiri valitteli samaa, kun asia tuli puheeksi. Tällä myös pöydät tursusi parkkisakkoja ja perintäkirjeitä. Vaikka tulot kuussa lähemmäs neljää tonnia...

Vierailija
75/77 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pääsin pakoon kirjoitti:

Heillä on holtiton rahankäyttö ja siksi usein luottotiedot menee ja laskut kasaantuu. Deittailin itse hetken miestä, jonka piti olla erittäin varakas. Silti mies pummi rahaa ihme verukkeilla ja velkojaan ei tahtonut maksaa millään takaisin. Muu lähipiiri valitteli samaa, kun asia tuli puheeksi. Tällä myös pöydät tursusi parkkisakkoja ja perintäkirjeitä. Vaikka tulot kuussa lähemmäs neljää tonnia...

Tällä mun miehelläni on todella tarkka tapa käyttää rahaa. Mä en käsitä, miten noi perintäkirjeet ja avaamattomat laskut on mahdollisia. Hän on viimeisenpäälle tarkka rahoistaan ja sitten on kuitenkin tuollaista.

Vierailija
76/77 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksällä vaihtuu naiset,eivät usko että on psykopaatti... En itse edes jaksaisi varoitella. Seuraan vaan sivusta... Viimeisin suhde kesti kesällä kaksi viikkoa... Osasi sen ajan olla normaali ennenkuin räjähti...

77/77 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän mietityttää, kun kävin kerran treffeillä 40-vuotiaan komean, lihaksikkaan, pitkän ja hyvin tienaavan sinkkumiehen kanssa. Hän kertoi, että hän on elämässään muuttanut yhteensä 25 kertaa, ja muutot ovat aina johtuneet joko työpaikan muutoksesta tai perhetilanteen muutoksesta, yhden kerran hän on ollut naimisissa. Sitten hän myös sanoi, että hänen mielestään parisuhteeseen kuuluu se, että asutaan yhdessä, kun minä olin sanonut, että minua ei kiinnosta asua avoliitossa. Jos hän on vaikka ikävuosien 0-20 aikana muuttanut yhteensä esim. 5 kertaa, niin sittenhän se tarkoittaa, että hän on omilleen muutettuaan muuttanut 2 vuoden välein, eli tosi tiheästi.