Mitä ajattelet jos joku ei käy ollenkaan,tai max kerran vuodessa anoppilassaan?
Itse en käy ja syy on se että anoppi ja appiukko ovat olleet minulle todella inhottavia alussa kun aloin ehillä käymään ja siinä vaiheessa kun lapset oli pieniä. Sitten yhtäkkiä kai hyväksyivätkin minut ja käytös muuttui mutta koksaan eivät ole millään tavalla pahoitelleet.
Alkuun kävin hammasta purren vain vaikka oli inhottavaa, mutta nykyään en enää mene. Mies käy lasten kanssa sillion tällöin.
Mutta mitä tekee anoppi! Ihmettelee kun en käy! On laittanut sen minun syyksi etten vain viihdy kun olenm sellainen kuin olen ja ihan mitä vaan kaikkea selittää kaikille jotka heillä käy. Tiedän ettei hän oikeasti minua sinnen edes halua mutta kun on niin tarkka perheen maineesta niin se on hänelle tosi noloa kun miniä ei käy.Niinpä yrittääkin kääntää sen minun syyksi kun kuitenkin varsin hyvin varmasti tietää ettei kukaan jota on niin kohdeltu kuin minua heidän toimestaan on, mene todellakaan enää. Minä sentään käyn joskus..
Menettekö muut vaan sinne anoppilaan vaikka mikä olisi? Vai annatteko miehen hoitaa kyläilyt?
Kommentit (41)
Anoppi haukkui minua miehen siskolle ja hänen miehelleen ja sanoi kouluttuvansa minua! Aikaisemmin oli sanonut miehelleni, että mies saisi minua paremman. Mies on todella loukkaantunut tästä äidilleen.
Anoppi edelleen ihmettelee miksi käymme heillä harvoin! Mitään anteeksipyyntöä en ole kuullut hänelta ja tuskin ikinä kuulenkaan.
Anoppi sanoi, ettei mieheni olisi pitänyt mennä kanssani naimisiin. Sen jälkeen oli hetki ettei todellakaan tehnyt mieli käydä kylässä. Nykyään en tosin käykään heillä, koska ottivat koiran ja olen pahasti allerginen. Mieheni käy joskus vanhemmillaan kylässä.
Puhuit itsesi pussiin.
on myös ollut tosi v:mäinen mua kohtaan. Haukkunut, aliarvioinut, käyttäytyy kuin en olisi paikalla, ei puhu mulle. Miksi sellasta pitäs kattella?? Asia olis toinen, jos olis pyytänyt anteeksi käytöstään, mutta siinä perheessä semmonen ei oo tapana. Hänessä kun ei ole mitään vikaa, vaan syy on minun. Poikansa on opettanut samanlaiseksi. Pakon edessä käyn siellä n.kerran vuodessa lasteni takia.
Vai onko sinun useampi poikasi naimisissa miniäsi kanssa?
Siis anoppi on opettanut poikansa (anopin pojan, eli ap:n miehen) samanlaiseksi. Ei ole tapahtunut mitään pussiin puhumista, et vain halunnut ymmärtää lukemaasi.
Anoppi väittää, että käy miniänsä kotona vain LASTENSA takia - opettele itse lukemaan! Tai sitten se on tehnyt poikansa kanssa lapsia pojalleen ja miniälleen, enpä tota heti hokannut!
Rautalangastako pitää vääntää?
Anoppi on opettanut oman poikansa samanlaiseksi kuin itse on. Miniä käy anoppilasaa vain omien lastensa vuoksi.
Miten tää on nyt niin vaikeeta?
Siitä suututaan niin, ettei käydä enää ikinä. Mitä ihmettä? Eikö anopilla oli oikeutta saada sanoa omaa mielipidettään? Minunkin mielestäni yksi lapsi voi olla ihan sopiva määrä. Huh, pärjäänköhän ikinä anoppina. Pitää siis tukkia täysin suunsa, ettei vaan päästä mitään mielipidettä suustaan, josta hienohelma prinsessa voi suuttua.
nuorempana vielä kävin hammasta purren, mutta nykyään en juuri käy koskaan. Ehkä max kerran vuodessa.
inhoan koko akkaa sydämeni pohjasta,samoin appiukkoa.en voi heitä SIETÄÄ.olivat todella inhotavia mua kohtaan alussa,ja nyt kun on pienet lapset ovat koko ajan päällepäsmäröimässä.sen verran ovat tuhoa saaneet aikaan että tekis mieli antaa mun miehelle kengänkuva perseelle koska ei puolusta mua ollenkaan.ehkä tämä tapahtuukin joku kaunis päivä.en aio koko elämääni pilata kun hyviäkin miehiä ja appivanhempia varmasti on olemassa.
inhoan koko akkaa sydämeni pohjasta,samoin appiukkoa.en voi heitä SIETÄÄ.olivat todella inhotavia mua kohtaan alussa,ja nyt kun on pienet lapset ovat koko ajan päällepäsmäröimässä.sen verran ovat tuhoa saaneet aikaan että tekis mieli antaa mun miehelle kengänkuva perseelle koska ei puolusta mua ollenkaan.ehkä tämä tapahtuukin joku kaunis päivä.en aio koko elämääni pilata kun hyviäkin miehiä ja appivanhempia varmasti on olemassa.
Vois ajatella joskus uitakin kun itteesä
Jos mua olis kohdeltu sun tavoin, niin en mäkään menis sinne. Yleensä sellaiset ihmiset keiden mielipiteestä sun pitää välittää tajuavat kyllä se, että anoppi puhuu soopaa.
Anna vain miehesi hoitaa kyläilyt, mutta voithan käydä joskus siellä. Vaikka jos on jotkut isot juhlat.
itseänsä? Jos tarkoittin niin voin kertoa että syy ei ole se että anoppi JOSKUS kävisi hermoon, vaan se että he ovat jossain vaiheessa todella pilanneet elämäni pitkäksi aikaa olemalla niin inhottavia kuin olivat, tarkemmin en kerro. Mutta monet itkut olen sen takia itkenyt. Ja jopa ensimmäisen lapsen vauva-ajankin pilasivat. Että ihan pienistä asioista ei ole kyse. AP
Lähinnä säälistä. Appivanhemmat sairaita ja vanhoja, anoppi ilkeä.
varmaan välimatka - henkinen tai fyysinen - on liian pitkä.
Mitä ajattelet jos joku ei käy ollenkaan,tai max kerran vuodessa anoppilassaan?/i]
Oletko varma, ettei sinulla ole ollut vikaa? Oli tai ei, niin mieti seuraavaa asiaa:
Raamatussa kehotetaan ihmisiä antamaan anteeksi ja minä olen pärjännyt hyvin elämässäni, kun olen oppinut anteeksiantamisen taidon. Mitä hyötyä sinulle on siitä, että kiukuttelet kuin jokin prinsessa? Tuskin olet täydellinen ihminen itsekään.
Oletko varma, ettei sinulla ole ollut vikaa? Oli tai ei, niin mieti seuraavaa asiaa: Raamatussa kehotetaan ihmisiä antamaan anteeksi ja minä olen pärjännyt hyvin elämässäni, kun olen oppinut anteeksiantamisen taidon. Mitä hyötyä sinulle on siitä, että kiukuttelet kuin jokin prinsessa? Tuskin olet täydellinen ihminen itsekään.
sanonut, koittanut vain niellä kiltisti kaiken paskan. Vikahan on minussa, kun olen vääränlainen miniä heille ja sukuni on myös vääränlainen. Itse olisin heidät hyväksynyt juurii sellaisina kuin ovat, mutta en hyväksy heidän monta vuotta jatkunutta ilkeilyään. Unohdan sen kyllä ja jatkan puhtaalta pöydältä jos joskus pahoittelevat asiaa. Mutta muussa tapauksessa en sitä pysty unohtamaan ja olemaan "kuin ei mitään olisi tapahtunut". Silloin kun heitä näen, koitan olla ystävällinen, mutta usein en heille mene, todellakaan. Moni on minulle sanonut ettei kaiken sen jälkeen menisi ikinä. AP
sanonut, koittanut vain niellä kiltisti kaiken paskan. Vikahan on minussa, kun olen vääränlainen miniä heille ja sukuni on myös vääränlainen. Itse olisin heidät hyväksynyt juurii sellaisina kuin ovat, mutta en hyväksy heidän monta vuotta jatkunutta ilkeilyään. Unohdan sen kyllä ja jatkan puhtaalta pöydältä jos joskus pahoittelevat asiaa. Mutta muussa tapauksessa en sitä pysty unohtamaan ja olemaan "kuin ei mitään olisi tapahtunut". Silloin kun heitä näen, koitan olla ystävällinen, mutta usein en heille mene, todellakaan. Moni on minulle sanonut ettei kaiken sen jälkeen menisi ikinä. AP
Itse tunnen yhden ihmisen, joka valittaa miten kamalia hänen appivanhempansa ovat, mutta itse hän on aivan sietämätön ihminen.
on myös ollut tosi v:mäinen mua kohtaan. Haukkunut, aliarvioinut, käyttäytyy kuin en olisi paikalla, ei puhu mulle. Miksi sellasta pitäs kattella??
Asia olis toinen, jos olis pyytänyt anteeksi käytöstään, mutta siinä perheessä semmonen ei oo tapana. Hänessä kun ei ole mitään vikaa, vaan syy on minun. Poikansa on opettanut samanlaiseksi.
Pakon edessä käyn siellä n.kerran vuodessa lasteni takia.
Anoppi haukkui minua miehen siskolle ja hänen miehelleen ja sanoi kouluttuvansa minua! Aikaisemmin oli sanonut miehelleni, että mies saisi minua paremman. Mies on todella loukkaantunut tästä äidilleen.
Anoppi edelleen ihmettelee miksi käymme heillä harvoin! Mitään anteeksipyyntöä en ole kuullut hänelta ja tuskin ikinä kuulenkaan.