Mitä ajattelet jos joku ei käy ollenkaan,tai max kerran vuodessa anoppilassaan?
Itse en käy ja syy on se että anoppi ja appiukko ovat olleet minulle todella inhottavia alussa kun aloin ehillä käymään ja siinä vaiheessa kun lapset oli pieniä. Sitten yhtäkkiä kai hyväksyivätkin minut ja käytös muuttui mutta koksaan eivät ole millään tavalla pahoitelleet.
Alkuun kävin hammasta purren vain vaikka oli inhottavaa, mutta nykyään en enää mene. Mies käy lasten kanssa sillion tällöin.
Mutta mitä tekee anoppi! Ihmettelee kun en käy! On laittanut sen minun syyksi etten vain viihdy kun olenm sellainen kuin olen ja ihan mitä vaan kaikkea selittää kaikille jotka heillä käy. Tiedän ettei hän oikeasti minua sinnen edes halua mutta kun on niin tarkka perheen maineesta niin se on hänelle tosi noloa kun miniä ei käy.Niinpä yrittääkin kääntää sen minun syyksi kun kuitenkin varsin hyvin varmasti tietää ettei kukaan jota on niin kohdeltu kuin minua heidän toimestaan on, mene todellakaan enää. Minä sentään käyn joskus..
Menettekö muut vaan sinne anoppilaan vaikka mikä olisi? Vai annatteko miehen hoitaa kyläilyt?
kun nimenomaan ennen osoitti mieltään miniälle, ja miniä silti kävi siellä, ja nyt kun hän kokee itse vihdoin hyväksyvänsä miniän ja olevansa mukana, NYT miniä ei enää käy. Anoppi luultavasti pitää tätä tilannetta ihan nurinkurisena eikä tajua että miniän päässä menneet loukkaukset tuntuvat vielä nykypäivässäkin.
Jos mä olisin ap niin kävisin siellä anoppilassa sen verran säädyllisin väliajoin että asiasta valittaminen pysyisi aisoissa, ja yrittäisin vain tehdä käynneistä niin lyhyitä ja kivuttomia kuin mahdollista.
Itse käyn anoppilassa noin kerran vuodessa. Joskus olen käynyt 2 kertaa vuodessa, kerran meni kaksi vuotta käymättä. Mitään suuria loukkauksia ei suhteeseemme ole mahtunut, vain molemminpuolista vastenmielisyyttä jota yritämme parhaamme mukaan peittää. Anoppi ei todellakaan valita että kävisin liian harvoin, hänen ei tulisi minua ikävä vaikken kävisi koskaan. Mieheni kuitenkin pitää tärkeänä että joskus käyn.