Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehe, anoppi kertoi kälyni lähtevän Rynairilla lomalle.

Vierailija
04.04.2011 |

Multa meni tovi että tajusin, mikä se Rynair on.

Ajattelin näiden muiden lentoaloitusten sekaan heittää tällaisen tosielämäjutun, mille ollaan miehen kanssa hihitelty eilinen päivä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin uudehkon appiukon partavettä, ja hän kertoi ostaneensa sen Tiksreestä. Kotona kysyin mieheltäni, että mikä kauppa on tiksree? Nauraen mieheni kertoi isänsä tarkoittaneen ruotsin laivan taxfreetä.

Vierailija
2/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. kieltenopettaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Tiksree on jotenkin hellyttävä :)

Mutta en mä ymmärrä mitä Rynairissa on nauramista. Itsekin sanon sitä millä nimellä sattuu, joskus Rynnair, Ryanairi, Rynnairi jne.

Vierailija
4/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paisti on eri asia.

Vierailija
5/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän anopit puhuu vaan tylsästi Liidelistä.

Vierailija
6/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten äännetään kuten kirjoitetaan eikä jättää kirjaimia välistä pois.

Ryanair on ihan eri sana kuin Rynair.

Vierailija
7/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten äännetään kuten kirjoitetaan eikä jättää kirjaimia välistä pois. Ryanair on ihan eri sana kuin Rynair.

-kieltenope

Vierailija
8/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraako joku nyt jos joku lähti matkalle lentokoneella? Mun mielestä kiva kun kaikki finairin lennot ei mene sinne mihin haluaa. Tottakai silloin pitää valita vaikka rynair. Muistaakseni kanarialle mentiin myös sillä. Oliko semmoisesta kysymys?

Vierailija
9/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraako joku nyt jos joku lähti matkalle lentokoneella? Mun mielestä kiva kun kaikki finairin lennot ei mene sinne mihin haluaa. Tottakai silloin pitää valita vaikka rynair. Muistaakseni kanarialle mentiin myös sillä. Oliko semmoisesta kysymys?

Vierailija
10/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin että ap ei osannut kirjoittaa ja nauroi kälynsä lentoyhtiövalinnalle. Se kirjoitustaidottomuus kun on täällä aika yleistä.

Onhan se tietysti hyvä, että saatte miehesi kanssa revittyä huumoria noinkin pienestä asiasta.

Vierailija
11/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tiedä, miten kaikkien firmojen nimet kirjoitetaan.

Miks mä lentoyhtiöiden nimiä sen kummemmin tietäisin, kun en ole lentänyt ikinä? No, opinpa taas olevani juntti.

Vierailija
12/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tiedä, miten kaikkien firmojen nimet kirjoitetaan.

Miks mä lentoyhtiöiden nimiä sen kummemmin tietäisin, kun en ole lentänyt ikinä? No, opinpa taas olevani juntti.

Vierailija
13/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tiedä, miten kaikkien firmojen nimet kirjoitetaan. Miks mä lentoyhtiöiden nimiä sen kummemmin tietäisin, kun en ole lentänyt ikinä? No, opinpa taas olevani juntti.

Ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
14/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja matkustan vinnairilla.

Pitääpä oikein korostaa näitä sitten kun perheeseemme saapuu se MINIÄ. Kahvipöydässä kailotan oikein kovalla äänellä, että "kun me Pentin kans lähetään Kanarialle niin met lennetään kyllä aina vinnairilla kun se on niin luotettava. Mutta nyt met lähemmä rismassa käymään ja pittääpi käväistä tuolla kitymarketissa hakemassa se tarjoussivonetti, mitä näkyivät myyvän etukortilla"

Vierailija
15/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samantasoinen virhe kuin

Finnair vs Finnir

Vierailija
16/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat puhuu edelleen Meritasta ja Postipankista. Hyvin ollaan tutltu ymmärretyksi.

Vierailija
17/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan jos asiayhteydestä (että puhutaan lentoyhtiöstä) ei saisi mitään vinkkiä.

Koskaan kuullutkaan tuollaistta murreversiota, mutta ilmeisesti maalla puhutaan kieliä tuolla tavalla suomentaen.

Moni täällä haukkui ap:ta, mutta jos pystyit pidättämään naurut kotiin asti, niin se riittää. Minustakin rynair on hulvaton nimiversio, varsinkin jos ärrä pärähtää suomalaisittan kummassakin päässä :DD

Vierailija
18/36 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas ilkeä anopillesi kun täällä naureskelet seläntakana.

Mitä täällä naureskelu haittaa anoppeja, appeja tms.? Olisin hävennyt, jos olisin siltä uudehkolta apeltani kysellyt sitä tiksree -kauppaa.

Oma äitini myös yrittää heitellä hienoja sanoja puheensa sekaan, aina ei pysy mulla pokka ja se loukkaantuu ja sanoo mun olevan niin olevinaan. Vääriä sanoja sillä on ollut esim. poheeni (boheemi), deitti (dieetti), duffeli (bufee) ja idylli (horisontti).

Vierailija
19/36 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten herra sanonut myyjälle, että haista v...tu, se muuten lausutaan haist vityy :)

Vierailija
20/36 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joskus rakkaille nauraakin. Ja rynkyksi tuota meillä kutsutaan.