Taulukko haalarimerkistä ja puolueesta!
Kommentit (9)
Sulla on sitten vähän liikaa aikaa :D
Otos on kyllä aika pieni, että ei tuosta oiekin voi mitään johtopäätöksiä vetää.
että persut käyttävät eniten haalareita :)
Ei vaan, kiva, kun joku on jaksanut kasata noinkin turhan taulukon. Sisällön hahmottamiseksi suosittelen normalisointia niin, että kunkin puolueen kohdalla on merkkien osuus prosentteina ko. puolueen vastauksista. Rautalangasta: kookmusta äänestäneistä X % käyttää lapsillaan T2H-haalareita.
uutena kaupasta vai kirppikseltä tai huutiksesta
ei mulla nyt koko päivää oo aikaa prosentteja laskaa, vai vaikuttaako muka siltä? :-DD
Joo, otan tässä kahvia ja käynpä röökilläkin... Onneks tästä saa palkan.
-ap-
jossain universumissa jotenkin kiinnostava. Mitä nuo pylväät kuvaavat? Tuostahan tulee sellainen käsitys, että esimerkiksi kristilliset eivät käytä haalareita??
Kaikki pylväät pitäisi olla yhtä suuria ja vain haalarimerkkien osuus pylväästä olla muuttujana.
jossain universumissa jotenkin kiinnostava. Mitä nuo pylväät kuvaavat? Tuostahan tulee sellainen käsitys, että esimerkiksi kristilliset eivät käytä haalareita?? Kaikki pylväät pitäisi olla yhtä suuria ja vain haalarimerkkien osuus pylväästä olla muuttujana.
Mut kuten mainitsin, niin jokin raja mullakin on :-D Mä voin lähettää pohjan sille, joka tahtoo laskee prosentteja!
Lisäks mä oikasin aina välillä, kun joku oli ilmottanut sata eri merkkiä, otin taulukkoon vaan sitä, mitä oli enemmistönä. Jee.
-ap-
Hieno taulukko. :) Kiitos!
Kehtaako Tickettiä enää pitääkään, kun Persujen kannattajilla sitä on noin paljon. :(
ihan vaan listana luku/rivi (jokaiselle haalarille, nolla jos ei ole yhtään osumaaa) eri puolueiden kannattajille.
Tää on hieno!