Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hifu-hoito? Olisiko jollain kokemuksia ja mikä paikka...

Vierailija
23.11.2023 |

Vappu Pimiä kertoi instassaan sellaisessa käyneensä. Itsellä pienimuotoinen trauma hamsteripusseista ja kaksoisleuasta. Onko täällä joku käynyt ja onko ollut apua? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta tästä? Kiinnostaisi, ei tarvitisi turvautua kirurgiin jos tämä toimii.

Vierailija
2/9 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin tyytyväinen kahden kerran jälkeen. Hamsterit 868pienenivät paljon ja leukalinja napakoitui. Olen 64v. Nyt kävin Pro hilo hoidossa niin toinen kosmetologi ihmetteli että miten piirteeni ja kasvojeni iho on kuin 30 kymppisellä. Olen kyllä tyytyväinen. Uusin kyllä kerran vuodessa jatkossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin eräässä kauneustoimenpiteisiin liittyvässä ryhmässä on vähän väliä kyselyä tästä. Olen pistänyt merkille että ketjuissa on kahdenlaisia vastauksia: ne jotka tarjoavat kyseisiä hoitoja hehkuttavat niiden tehoa mutta ne jotka ovat kokeilleet ovat aina olleet pettyneitä. Rahaa on saattanut palaa nelinumeroinen summa sarjahoitoihin mutta mitään eroa ei kuulema ole ollut huomattavissa. 

Vaikuttaa ihan täydeltä rahastukselta ja höpöhöpöltä. Hoidon tarjoajat aina selittävät, että hoitokertoja täytyy olla useampi että tuloksia tulee, mutta yhtään positiivista kokemusta asiakkailta ei ole. Kaikki ennen-jälkeen kuvat ovat käsiteltyjä mainoskuvia. 

Vierailija
4/9 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kolme kertaa, kahdella eri tekijällä. Minulla leukalinja kiinteytyi kaikilla, mutta nyt kaulalla on yhdessä kohdassa semmoinen roikkuva löysä ihokohta. En osaa sanoa tarkalleen milloin tullut, eikä varmuutta onko hifun vaurioittama kohta. Iho on siinä kohtaa erityisen löysä ja ryppyinen. 

Vierailija
5/9 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihhihhih vai hifukin vielä

Vierailija
6/9 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Sumari tätä kehui Vappu Pimiän lisäksi.

Vierailija
7/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt n. puolen vuoden välein nyt pari vuotta, ja olen tyytyväinen tuloksiin. Olen 45 v ja otsalla ollut syviä juonteita, posket alkaneet vähän roikkua ja melko näkyvät nasolabiaalit (koska hymyilen :D). Otsa on silottunut (ei tietenkään täysin mutta näkyvästi parempi) ja posket ei ole ollenkaan niin veltot kuin aiemmin. Omalla kohdalla hoidon jälkeen on ollut kevyttä kipuilua esim. otsalla, mutta muuten mielestäni hyvinkin siedettävä hoito näillä tuloksilla. Luulenpa, että tässäkin on syytä katsoa, kenelle hoitoon menee. Ja tulokset tosiaan ottaa aikansa, koska ihon syvemmät kerrokset "korjaantuu" parin kuukauden ajan hoidon jälkeen.

Vierailija
8/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilsin minihifun kotikäyttöön.

Vierailija
9/9 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna Sumari tätä kehui Vappu Pimiän lisäksi.

Maksettu mainos.