Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua ummetukseen + raskausdiabetes

Vierailija
04.04.2011 |

Hei, nyt on raskaus sellaisessa vaiheessa, että ummetus vaivaa. Mikä olisi raskausdiabetes-ystävällistä syötävää, jolla saisi vatsan toimimaan. Kuivattuja hedelmiä ja rusinoita voi syödä radin kanssa aika rajoitetusti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kasviksia ja paljon vettä.

Vierailija
2/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aamulla reilusti, eli 2X ohje. Pari tuntia posliinin lähellä ja ihana päivä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kuivatun luumun. Myös aamupuuro on melkolailla takuuvarma mahan toimittaja. Rasvanen ruoka puolestaan vetää myös nopeasti pakkiin.

Vierailija
4/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kuitu tulee kasviksista ja on nimenomaan suotavaa ruokaa r-diabeetikolle. Itse syön näin talvella etenkin raakoja porkkanoita ja vatsa toimii n kahdesti päivässä. Kuivattuja hedelmiä pitäisi syödä aika paljon, että auttaisi ummetukseen ja ne nostaa verensokeria. Ja leivänsyönnissä sama juttu.

t.r-diabeetikko rv 33

Vierailija
5/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no siis mulla on se radi-ruokavalio ihan kunnossa, syön paljon kasviksia, juon vettä. Vältän myös ummettavia kuten teetä.

Voiko tuota duphalacia käyttää raskaana? Mä olen joskus käyttänyt myös kuituvalmistetta, vi-siblin. Ehkä pitää sitä kokeilla.

Tavanomaisilla konsteilla ei nyt ummetus lähde purkautumaan.

ap

Vierailija
6/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti toimii. Oon ehkä kaikki muut valmisteet kokeillu. Loppuraskaus oli ihan järkkyä tuon ummetuksen takia. Sitten synnytyksen jälkeen sain sairaalassa näitä ja toimi totisesti.

Vierailija
7/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkaa, vadelmaa.. Voit raskausdiabeetikkona syödä huoletta. Vaikka juuri puuron kanssa maistuu. Niin ja osta kotiin kanssa synnytyksen jälkeiselle ajalle. Silloin vasta ummettaakin. Ja jos sattuu peppu olemaan tikillä niin ei se kakan ponnistaminen tunnu kivalta jos on vatsa kovalla.

Nimim: Kokemuksen syvä rintaääni

Vierailija
8/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön itse asiassa aika paljon marjoja, sekä puuron että jugurtin/rahkan kanssa.

Tää on ollut mulla joka raskaudessa ongelma, nyt siis kolmas. Nyt tähän asti ummetus on jollain lailla pysynyt kurissa ilmeisesti rautatableteilla, mutta nyt ei ole ollut syytä niitä popsia ja ummetus tosiaan vaivaa.

Mä taidan kokeilla sitä duphalacia.

ap

Vierailija
9/9 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

duphalacia tai levolacia kun luumut nosti niin paljon verensokeria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi