Kysy! Järkeviä vastauksia ongelmiisi koskien asiaa kuin asiaa! (ev)
Kommentit (101)
Ajattelen usein, että ihmiset pitävät minua kummallisena. Olen erittäin itsekriittinen. Haluaisin nopean vinkin miten voisin oppia uskomaan itseeni ja antaa elämän kantaa.
Kiitos! Oi, kaikkitietävä.
Pesupallo kadoksissa ja pyykkiä pitäis pestä. Käytettävänä ainoastaan nestemäistä ariel sensitiveä.
mutta mulla ei ole koskaan ollutkaan pesupalloa, ja silti käytän aina nestemäistä pesuaihetta. Kaadan vaan sen aineen pyykin joukkoon.
3-vuotias ja 1-vuotias ovat muuttamassa samaan huoneeseen. Koska 10-vuotias saa nyt oman huoneen, hänen ja 6-vuotiaan huoneesta vapautuu yksi kerrossänky. Ongelma onkin nyt, että voiko 3-vuotias nukkua kerrossängyn yläsängyssä, vai pitääkö molemmille pienille hankkia oma erillinen sänky? Huoneeseen mahtuu kumpi tahansa ratkaisu.
mikä kaapistani löytyvä voisi auttaa närästykseen? Hapanmaitotuotteitakaan ei nyt ole..
sinne piti mennä oman työterveyslääkärin lähetteellä että työpaikka maksoi sen.
Minulta unohtui kertoa eräs merkittävä oire, joka saattaa vaikutta tutkimuksiin joihin minut laittoi.
Miten saan yhteyden erikoislääkäriin ilman että minun täytyy makssa siitä?
Itsetunto. Hyväksy se, että olet taipuvainen itsekritiikkiin. Ajattele, mitä itse ajattelet muista ihmisistä. Eivät muut ajattele sen kummempaa sinustakaan. Jokainen saa olla juuri sellainen kuin on ja pidä kiinni niistä läheisistä, jotka tuntevat sinut ja joiden seurassa olosi on kotoisa ja hyvä. Kaikkien ei tarvitse tykätä toisista, kaikkien ei tarvitse olla sosiaalisia.
Ole itsellesi rehellinen!
ap
On siinä iässä, että voi nähdä painajaisia, uneksia tms., jolloin tilannetaju voi hetkeksi karata ja käsitys sängyn korkeudesta unohtua!
ap
voi kokeilla vissyä ja manteleita.
laita vesilasiin vähän (0,5 tl) ruokasoodaa ja juo.
ap
Jos kyseessä on lääkärikeskus, jossa on vastaanottovirkailija, soita hänelle ja kerro tilanteesi. Hän osaa auttaa viestin perille menossa. Voit mielestäni myös laittaa lääkärille sähköpostia asiasta.
ap
1,5l coca-cola tai litra maitoa?
Hyytelökakun ohjeessa käsketään murentaa tummia keksejä 15 kpl ja laittaa keksinmurut ja rasva (100g) irtopohjavuoan pohjalle.
Missä "muodossa" rasva pitäisi olla kun keksit sekoitetaan siihen? Kokonaan sulaa voisulaa vai vaan vähän pehmennyttä?
ei voi löytää mitään positiivista, sillä se on varmasti tuskallista. Sen sijaan voit päättää siitä, miten jatkat elämääsi asian kanssa: elätkö elämääsi sitä surren vai päätätkö taistella katkeruuden, vihan, pelon, kateuden jne. ylitse vai päätätkö löytää ajan kanssa ja töitä tehden elämääsi takaisin ne asiat, jotka ovat aikaisemmin tuottaneet sinulle iloa ja onnea.
Tsemppiä!
ap
kun ne tyhjenevät ja laitan ne latautumaan, ottaa mies ne jo kohta pois koska lämpenevät ja miehen mukaan saattavat silloin räjähtää. Eli koskaan ei laturi ehdi näyttää vihreää, kun paristot otetaan liian aikaisin latauksesta. Ja sitten kohta ovat taas tyhjillään.
Eli voiko ladattavat paristot räjähtää laturiin lämmetessään?
Villillä mututuntumalla mennään:
Kokiksen hinta himpun alle 3e (joku 2,95?) ja maitolitra vajaa 1,5e.
:) ap
Jos kyseessä on lääkärikeskus, jossa on vastaanottovirkailija, soita hänelle ja kerro tilanteesi. Hän osaa auttaa viestin perille menossa. Voit mielestäni myös laittaa lääkärille sähköpostia asiasta. ap
koska en viitsi virkailijalle kertoa vaivoistani =) kiitos ulle
Ja heti perään lisäkysymys;
- Mikä sai sinut tekemään tämän avauksen?
- Millaisia kysymyksiä luulit saavasi?
Pesupallo kadoksissa ja pyykkiä pitäis pestä. Käytettävänä ainoastaan nestemäistä ariel sensitiveä.