Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävi niin sääliksi siskon tytärtä tänään :(

Vierailija
26.03.2011 |

Olimme siis poikani kanssa käymässä siskoni ja hänen avomiehensä luona ja kyllä oli niin lähellä etten järjestänyt kohtausta!

Minä olin imettämässä toisessa huoneessa poikaani kun sisko miehineen päättivät sitten yhdessä mennä röökille! Minä sitten avuttomana kuuntelin siskoni vajaa 3kk tyttären lohdutonta itkua kun omaa reilu kk vanhempaa poikaani en kyllä voinut tissiltä pois kiskaista ja mennä tyttöä syliin ottamaan koska siitä olisi oma poikani saanut kohtausken.

Teki ihan tosissaan mieli marssia sinne pihalle karjumaan siskolle että miten helvetissä te voitte olla NOIN ITSEKKÄITÄ että te menette kaikessa rauhassa tupruttelemaan kun teidän pieni avuton tyttärenne tuolla sisällä huutaa sängyssään???

Mielestäni oli jo ihan käsittämättömän itsekästä ja iljettävää että siskoni poltti koko raskausajan ilman minkään laisia merkkejä että olisi tosissaan edes YRITTÄNYT lopettaa, niinkun oli ensimmäisistä raskauksistaan yrittänyt (kertaakaan siinä kylläkään onnistumatta) Eikä edes peitellyt tai hävennyt polttamistaan!

Missä tahansa heitti kessun suuhunsa ja maha pystyssä poltteli savuja!

Itse poltin lähemmäs 10v kunnes tulin raskaaksi. ei viikkoakaan mennyt siitä kun plussasin kun en enää tupakkaan koskenutkaan. Joten tiedän kyllä mitä se lopettaminen on!

Hyi että mua inhottaa mun oman siskon itsekkyys.. :(

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sillä vauvalla isukki myös joka ihan yhtälailla vastuussa :D

Vierailija
2/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se siitä, otas lasillinen punkkua. Olehyvä *ojentaa lasia*.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siskoni sattui menemään miehensä perässä tupakalle, mies oli siellä siis jo ensin..

Ei kai se sen vika ole jos muija tunkee savuille samaan aikaan.. Eipä häntä se silti tuntunut kiinnostavan...

Tuntui vain tosi pahalta kun olisi halunnut mennä sitä pientä ihanaa lohduttamaan ja ottamaan syliin , mutta en saanut kasvatettua yhtään ylimääräisiä käsiä vaikka kuinka kokeilin :/

Vierailija
4/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko että se vauva menee rikki jos joutuu hetken itkemään? Etkö voinu vaan ystävällisesti mennä huomauttamaan että vauva itkee? Miksi syyllistät vain siskoasi vaikka mieskin vastuussa? Mun vauvani joutui monestikin itkemään hetken sitterissään kun olis esim pesemässä isomman takapuolta tai tekemässä muuta tähdellistä eikä se saanu traumoja. Pitäiskö sun opetella vähän relaamaan? Onko sulla jotain kaunaa siskoasi kohtaan?

Vierailija
5/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varmaan ehtiny enemmän jo imemään sitä syöpäkäärylettään kuin siskosi. Mies olis ennemmin joutanu tulla...mutta sulla tosiaan taitaa olla isoja patoutumia siskostasi?

Vierailija
6/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tarjouksesta, mutta en ota imettäessä :D

Kyllä mä vielä muutamie kuukausia jaksan ilman alkomahoolia kuhn kestin raskausajankin :D

Ps. Kotona on tosi tylsää lauantai-iltana kun mies lähti saunailtaan :(

Vierailija
7/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko että se vauva menee rikki jos joutuu hetken itkemään? Etkö voinu vaan ystävällisesti mennä huomauttamaan että vauva itkee? Miksi syyllistät vain siskoasi vaikka mieskin vastuussa? Mun vauvani joutui monestikin itkemään hetken sitterissään kun olis esim pesemässä isomman takapuolta tai tekemässä muuta tähdellistä eikä se saanu traumoja. Pitäiskö sun opetella vähän relaamaan? Onko sulla jotain kaunaa siskoasi kohtaan?

Vierailija
8/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti sillä sekunnilla kukaan ei vastaa itkuun :D ja tosiaan varmaan se siskon mies olis voinu tulla jos olisit menny vaan kiltisti sanomaan. oli mies varmaan ehtiny jo sauhutella riittävästi? Mä en tupakoi mut mun logiikan mukaan ei kannata vasta sytytettyä tupakkaa sammuttaa jos vieressä on joku joka vetele viimeisiä sauhuja. Tykkäätkö aina noin syyllistää siskoasi?

Vierailija
9/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tarjouksesta, mutta en ota imettäessä :D

Kyllä mä vielä muutamie kuukausia jaksan ilman alkomahoolia kuhn kestin raskausajankin :D

Ps. Kotona on tosi tylsää lauantai-iltana kun mies lähti saunailtaan :(

samoin yksin kotona vauvan kanssa :) enkä myöskään kestä tota vauvan itkettämistä ilman hyvää syytä (esikoisen hoitaminen kelpaa hyväks syyks, röökaaminen ei).

Vierailija
10/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hakemalla hakee vikoja siskostaan koska on koko elämänsä elänyt tämän varjossa...

Vierailija
11/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestämään tupakkaa, olisi toki reilua ottaa hänet sinne parvekkeelle mukaan, raukka kauheissa nikotiinintuskissaan itkee.

Vierailija
12/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran oli ehtiny pidempään jo röökata? Kyllä meidän perheessä ainakin lasta on hoitanut se joka paremmin ehtinyt oli syy mikä tahansa.

Vierailija
13/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, ulos kuulee kyllä lapsen itkun ihan helposti. Ovat myös harrastaneet lapsen vanhemman sisaruksen kanssa sitä, että laittavat sänkyyn itkemään siksi aikaa kun menevät tupakalle yhdessä.. Monesti ovat tehneet niin kun olemme lähteneet mieheni kanssa kylästä, kun haluavat tulla mieheni seuraksi tupakalle.. Sinne se lapsi sitten jää itkemään, kun iskän ja äitin pitää päästä savuille...

Ehkä mä olen sitten vaan neuroottinen curling mamma mutta tuntuu vaan pahalta että täytyy tietentahtoen itkettää pientä lasta vain siksi, että pitää päästä yhdessä röökille. Eikö olisi isä voinut mennä ensin ja sitten äiti?

Olen myös sanonut siskolleni ja miehelleen että x itkee sisällä ja he vaan todenneet että juu, mä vedän tän tupakan ensin...

Minun mielestäni tuo vain on ihan kamalan itsekästä :/

Vierailija
14/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tota tupakalla käymistä sellaisena kuin se joillain on; aivan kuin se parveke ja tupakka muodostais oman maailmansa, jonne muu maailma ei yllä. Pari serkkuani on just tuollaisia, että hirveällä tohinalla mennään tupakalle, ja on aivan sama itkeekö vauva tai mitä lapset tekevät sillä aikaa, siinä vaan vedellään henkosia ja tuijotellaan taivaalle vaikka sisältä kuuluis mikä meteli tahansa.

Mä olen ajatellut sen niin, että jotkut vaan ei kestä lapsiperheen elämää ilman että ottavat tuollaisia taukoja. Lapsetkin oppii nopeasti, että äidille tupakka on niin tärkeää, että aivan sama vaikka talo palais sinä aikana, siihen partsin ovelle ei mennä kuikuileen. Kerrankin yksivuotias itki ihan hysteerisenä parvekkeen oven takana kun oli säikähtänyt jotain ääntä äidin ollessa tupakalla, ja äiti vaan tuprutteli ja antoi lapsen itkeä oven takana. Mulla ei ois ikinä sydäntä tuollaiseen.

Vierailija
15/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaatko koroketta, sädekehää ja pään silitystä? "silittää"

Vierailija
16/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka hakemalla hakee vikoja siskostaan koska on koko elämänsä elänyt tämän varjossa...

Vierailija
17/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, ulos kuulee kyllä lapsen itkun ihan helposti. Ovat myös harrastaneet lapsen vanhemman sisaruksen kanssa sitä, että laittavat sänkyyn itkemään siksi aikaa kun menevät tupakalle yhdessä.. Monesti ovat tehneet niin kun olemme lähteneet mieheni kanssa kylästä, kun haluavat tulla mieheni seuraksi tupakalle.. Sinne se lapsi sitten jää itkemään, kun iskän ja äitin pitää päästä savuille...

Ehkä mä olen sitten vaan neuroottinen curling mamma mutta tuntuu vaan pahalta että täytyy tietentahtoen itkettää pientä lasta vain siksi, että pitää päästä yhdessä röökille. Eikö olisi isä voinut mennä ensin ja sitten äiti?

Olen myös sanonut siskolleni ja miehelleen että x itkee sisällä ja he vaan todenneet että juu, mä vedän tän tupakan ensin...

Minun mielestäni tuo vain on ihan kamalan itsekästä :/

Vierailija
18/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kumman syystä aina se pahin syyllinen on äiti :D ja ap eikö sulla oo kehittävämpää tekemistä kuin väritellä tarinaa koko ajan tulee stooria lisää. Taidat tosiaan olla kaunainen siskoasi kohtaan.

Vierailija
19/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaatko koroketta, sädekehää ja pään silitystä? "silittää"

Vierailija
20/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se isä ei olis voinut tulla kun varmaan oli ehtinyt jo suurimmat henkoset vetää? Vastaa nyt ihmeessä jos osaat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä