Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävi niin sääliksi siskon tytärtä tänään :(

Vierailija
26.03.2011 |

Olimme siis poikani kanssa käymässä siskoni ja hänen avomiehensä luona ja kyllä oli niin lähellä etten järjestänyt kohtausta!

Minä olin imettämässä toisessa huoneessa poikaani kun sisko miehineen päättivät sitten yhdessä mennä röökille! Minä sitten avuttomana kuuntelin siskoni vajaa 3kk tyttären lohdutonta itkua kun omaa reilu kk vanhempaa poikaani en kyllä voinut tissiltä pois kiskaista ja mennä tyttöä syliin ottamaan koska siitä olisi oma poikani saanut kohtausken.

Teki ihan tosissaan mieli marssia sinne pihalle karjumaan siskolle että miten helvetissä te voitte olla NOIN ITSEKKÄITÄ että te menette kaikessa rauhassa tupruttelemaan kun teidän pieni avuton tyttärenne tuolla sisällä huutaa sängyssään???

Mielestäni oli jo ihan käsittämättömän itsekästä ja iljettävää että siskoni poltti koko raskausajan ilman minkään laisia merkkejä että olisi tosissaan edes YRITTÄNYT lopettaa, niinkun oli ensimmäisistä raskauksistaan yrittänyt (kertaakaan siinä kylläkään onnistumatta) Eikä edes peitellyt tai hävennyt polttamistaan!

Missä tahansa heitti kessun suuhunsa ja maha pystyssä poltteli savuja!

Itse poltin lähemmäs 10v kunnes tulin raskaaksi. ei viikkoakaan mennyt siitä kun plussasin kun en enää tupakkaan koskenutkaan. Joten tiedän kyllä mitä se lopettaminen on!

Hyi että mua inhottaa mun oman siskon itsekkyys.. :(

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä todellinen curling-mamma kun ei voinut lähteä imettäessään kävelemään itkevän vauvan luo. Kyllä seisaaltaan imettäminenkin sujuu hyvin, nimim. Taaperon perässä päivittäin kulkeva imettävä äiti.

Vierailija
82/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä todellinen curling-mamma kun ei voinut lähteä imettäessään kävelemään itkevän vauvan luo. Kyllä seisaaltaan imettäminenkin sujuu hyvin, nimim. Taaperon perässä päivittäin kulkeva imettävä äiti.

Vauvat on kaikki niin erilaisia, toisia ei todellakaan voi kuljetella minnekään imetyksen aikana ja toinen pysyisi rauhallisena vaikka maanjäristyksessä.

Terv.4 lasta imettänyt ja yhden kanssa piti todellakin rauhoittua imettämään ja olla täysin hiljaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aiemmin kirjoitin että lastani ei pidä liikuttaa imettäessä tai saa sen sortin raivarin ja huutaa sitten täyttä kurkkua minuutteja ennenkun rauhoittuu, vaikka se tissi olisi siinä ihan vieressä..

Vai tarkoitatko nyt, että minun olisi pitänyt jättää OMA lapseni itkemään ja mennä siskonlasta rauhoittelemaan?

Ai no mutta sitten mä vasta pyhimys olisinkin.

Mutta kun en ole.

Ap

Vierailija
84/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aiemmin kirjoitin että lastani ei pidä liikuttaa imettäessä tai saa sen sortin raivarin ja huutaa sitten täyttä kurkkua minuutteja ennenkun rauhoittuu, vaikka se tissi olisi siinä ihan vieressä..

Vai tarkoitatko nyt, että minun olisi pitänyt jättää OMA lapseni itkemään ja mennä siskonlasta rauhoittelemaan?

Mutta kun en ole.

Ap

etkö sä voi YHTÄÄN liikkua kun imetät? Ehkä sun pitäis kuitenkin välillä kokeilla. Mä oon kahta lasta imettäny niin että monesti ihan seisaaltaan ja siinä sitten samalla teen muutakin. Tai on puhelin soinut eikä ole vieressä niin nousen sängyltä vastaamaan jos siis odottelen tärkeää puhelua.

Tää nyt oli ihan off topic,

tuosta tupakoinnista olen kyllä samaa mieltä että kyllä se pitäisi tapahtua silloin kun siihen on hyvä tilaisuus eikä aina juuri silloin kun sattuu itseä huvittamaan. Tosin poltella ei kannattaisi ollenkaan.

Vierailija
85/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä käsittämätöntä jankkaamista joiltakin. Siis jos kuulee että vauva alkaa itkemään ja sisällä sillä hetkellä vain ap:n sisko, eli äiti, niin tietenkin hänen tehtävänsä on ottaa vauva syliin. Jos sisällä olisi ollut isä, niin sitten hän ottaisi syliin. Äidin olisi pitänyt odottaa hetkisen että isä saa poltettua tupakan loppuun, tulee sisälle ja antaa sitten vauva samantien hänen syliinsä ja painuu itse ulos. Miten vaikeaa tämä asia on ymmärtää? Huh, huh. Lisäks en vaan voi olla kauhistelematta ihmisiä, jotka laittavat tupakan oman lapsen edelle. Alkaa itkettämään ajatus. Siis kyllä, jopa näin "vähäpätöinen" asia.

Vierailija
86/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

nyt on jo pakko puuttua tähän inttämiseen. Jos vauvasi on kuukauden vanha, hän ei paljon paina, ja kannattaa opetella kävelemään vauva sylissä, vaikka tätä imettäisitkin.

[/quote]

poika on kuukauden VANHEMPI kuin siskoni tytär.. Mikä tekee yksinkertaisella plus laskulla 4kk kun siskoni tytär on vajaa 3kk...

Ja ei eihän tuo poika vieläkään paljoa paina, mutta en edelleenkään saa imetettyä kuin paikallaan ja rauhassa :D

Ap

Vierailija
87/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun en ole.

Ap

etkö sä voi YHTÄÄN liikkua kun imetät? Ehkä sun pitäis kuitenkin välillä kokeilla. Mä oon kahta lasta imettäny niin että monesti ihan seisaaltaan ja siinä sitten samalla teen muutakin. Tai on puhelin soinut eikä ole vieressä niin nousen sängyltä vastaamaan jos siis odottelen tärkeää puhelua.

Tää nyt oli ihan off topic,

tuosta tupakoinnista olen kyllä samaa mieltä että kyllä se pitäisi tapahtua silloin kun siihen on hyvä tilaisuus eikä aina juuri silloin kun sattuu itseä huvittamaan. Tosin poltella ei kannattaisi ollenkaan.

Mutta eipä sille mitään mahda, ettei saa silloin liikkua kun poika syö, tietysti jos ihan pikkasen liikahdan ja korjaan asentoa, ei se ihan täysraivareita saa, mutta kuten sanoin, jos se tissi suusta tippuu, niin se on maailmanloppu se. Eikä sieltä sängystä tosiaan risti-istunnasta pääse kovin näppärästi ylös ilman että se tissi tippuu suusta :D Valitan :D

Ap

Vierailija
88/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellista white trashia.

Vierailija
89/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet siellä sängyssä risti-istunnassa?

Vierailija
90/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat samaa paskaaTodellista white trashia.

Miten me molemmat nyt ollaan niin paskaa?

Ja toi white trash on mun mielestäni niin typerä "muotisana" mitä täällä kulutetaan puhki hyvää vauhtia :D

Mulla on vaan sellainen mielikuva, että sellaiset ihmiset jotka oikeesti luokittelee ihmisiä joksikin "Valkoiseksi roskasakiksi" on jotenkin kieroutuneella tavalla itse juuri sellaisia kun kuvittelee olevansa niin paljon parempia että voivat toisia tuonlaisiksi kutsua..

Mut tää on tosiaan vain minun mielipiteeni.

Ap

Vierailija
91/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet siellä sängyssä risti-istunnassa?

A) Ei oo oikeen mukava olo tissit paljaana siskon miehen läsnäollessa, siksi menin sinne ihan rauhassa imettämään ja

B) Risti-istunnassa on mukava imettää kun laittaa tyynyn reiden alle, tulee lapsi sopivalle etäisyydelle tissistä, kun tuossa käsivarrella ei pysty näin isorintainen nainen imettämään tai mä en ainakaan pysty :D Poika rukka hukkuis noihin mun G-kupin lolloihin :D

Ap

Vierailija
92/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jaskaa lykätään ap:een niskaan...

Miksi ihmeessä niitten pitää yhtäaikaa tupakille häipyä? Pidä pieni puhuttelu siskolles, tuolla menolla lapsesta tulee rauhaton ja itkuinen kun ei hänen hätään reagoida. Näin on , olen nähnyt monta tapausta.

Vierailija
93/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jaskaa lykätään ap:een niskaan...

Miksi ihmeessä niitten pitää yhtäaikaa tupakille häipyä? Pidä pieni puhuttelu siskolles, tuolla menolla lapsesta tulee rauhaton ja itkuinen kun ei hänen hätään reagoida. Näin on , olen nähnyt monta tapausta.

Koska hän sattuu olemaan melko nättinokkaista laatua. Jo kerran kun asiasta vihjaisin niin hän veti hirveän herneen nenään ja oli haukkunut minut äidillemme että minä arvostelen häntä... Ja joo, siskoni on minua 10v vanhempi joten ihmetyttää itseänikin joskus hänen käyttäytymisensä..

Mutta täytyy varmaan seuraavalla kerralla sanoa suoraan ja vaikka vähän rumasti, jos sitten menisi jakeluun ja lopettaisivat tuon vaikka vain minun siellä ollessani :/

Ap

Vierailija
94/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa noin vistit mitä jaksoin lukea ;)

Saa ihminen tupakilla käydä.

--

http://www.prostore.fi/koiratarvikkeet-ezydog-163/kaulapannat-koirille-…

Vierailija
95/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa noin vistit mitä jaksoin lukea ;)

Saa ihminen tupakilla käydä.

Mutta Tarviiko sinne tupakalle molemman vanhemman tunkea samaan aikaan ja rauhassa vedellä röökit loppuun, vaikka kuulee että lapsi alkaa itkemään?

Huh huh sanon minä...

Vierailija
96/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on ihan ok itkettää vauvaa turhaan?

Kyllähän minä ymmärrän, ettei se vauva siitä rikki mene, mutta on se silti väärin. Aikuinen ihminen voi kuitenkin ihan itse jättää menemättä sinne röökille sen isännän kanssa samaan aikaan ettei sitä lasta tartte jättää yksin jos se vaikka alkaa itkemään, enkä kyllä ymmärrä alkuunkaan jos itku kerran parvekkelle kuului että miksei kumpikaan vanhemmista reagoinut?

Jotenkin tuli sellainen kuva, ettei nuo ihmiset ole kypsiä vanhemmiksi kun ei osaa laittaa pienen avuttoman ihmisenalun tarpeita omiensa edelle.

Ap, ymmärrän sinun kantasi täysin etkä mielestäni ole missään vaiheessa yrittänyt mitään pyhimystä itsestäsi tehdä. Olet aivan oikeassa!

Vierailija
97/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on törkeää siskoltasi ja mieheltäsi, että kumpikin laittoivat röökin vauva edelle. Mielestäni rööki ei kuulu äidin suuhun. Mutta se on vain minun mielipiteeni.

Tästä tilanteesta ihmettelen sitä, että mitä poikaystäväsi teki sillä aikaa, kun sinä imetit ja siskon vauva huusi suoraa huutoa 10(?!?) min.? Eikö hän olisi voinut vauvaa rauhoitella tai hätyyttää siskon miestä/siskoa sisälle? Etkö voinut huutaa hänelle, että kävisitkö sanomassa partsille? Kuulostaa oudolta..

Vierailija
98/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi virheeni, miehesi ei tainnut olla mukana kylässä. Kuin väärin aloitusviestistä..

Vierailija
99/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.

YMMÄRRÄN SUA NIIN HYVIN!!

OLIN KAVERILLA YKS PÄIVÄ KAHVILLA JA TEKI IHAN SAMAT, LÄHTI RÖÖKILLE SEN FRENDIN KAA JA MOLEMMAT JÄTTI MUKSUT HUUTAAN KESKENÄÄN!! RAOTTI OVEA JA KUUNTELI ETTÄ NO PEERKELE MITÄ NE HUUTAA .. :DD

MINKÄLAISTA HOMMAA, VOIS KYSYY, MULLA LAPSI TULEE AINA 1 JA SE EI HUUDA TURHAAN , SE ON VARMAA.

Vierailija
100/104 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on törkeää siskoltasi ja mieheltäsi, että kumpikin laittoivat röökin vauva edelle. Mielestäni rööki ei kuulu äidin suuhun. Mutta se on vain minun mielipiteeni.

Tästä tilanteesta ihmettelen sitä, että mitä poikaystäväsi teki sillä aikaa, kun sinä imetit ja siskon vauva huusi suoraa huutoa 10(?!?) min.? Eikö hän olisi voinut vauvaa rauhoitella tai hätyyttää siskon miestä/siskoa sisälle? Etkö voinut huutaa hänelle, että kävisitkö sanomassa partsille? Kuulostaa oudolta..

kun nimenomaan kirjoitin että olin siskoni luona POIKANI kanssa, aviomieheni oli työvuorossa :D

Ai nyt siis ihan maailman kamalin ajatusvirhe, mutta ajattelin nyt kuitenkin korjata..

Elikkä mieheni ei ollut mukana, hän oli töissä..